Mikä on "pahinta" mitä olet tehnyt vihaisena?
Kertokaas ihan rohkeasti, jospa saataisiin kunnon keskustelu aikaiseksi
Kommentit (156)
Teininä suutuin äidilleni ja huitaisin häntä neulepaidalla, joka oli kädessäni. Yksi niistä asioista joita häpeän yli kaiken ja tekisin mitä vaan, jos saisin tuon huitaisulyönnin lyömättömäksi :(
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:33"]
Abortoin riidan seurauksena mieheni kovasti odottaman lapsen.
[/quote] aika paha
Käyny kaveriin käsiks, kännissä kyllä molemmat eikä muisteta mistä riideltiin ja tais se antaa vähä takasinki.
Yhden ainoan kerran olen ollut väkivaltainen.
Olin 13v, veljeni on minua 3vuotta nuorempi. Näin kun häntä potkittiin pihalla. Minulla pimahti, nostin potkijan kauluksesta ylös ja täräytin nyrkillä. Sen jälkeen sanoin että anna olla viimeinen kerta kun satutat veljeäni.
Veljeni kertoi minulle myöhemmin että hän oli koulukiusattu (olimme eri kouluissa joten en tiennyt) mutta tuon jälkeen asenne häntä kohtaan muuttui koska maineeni kahelina siskona kantautui muidenkin kiusaajien korviin.
Pelottavaa myöntää mutta en kadu.
heitin pannullisen kuumaa, vastakeitettyä kahvia eksän niskaan. Harmittaa vaan hyvän kahvin hukkaan heitto. Vitun kusipää hakkas mut ennen sitä tajuttomaks, oli muuten viimenen kerta kun sen hullun näin ja ekan kerran uskalsin sitä vastaan nousta. Se oli vika niitti.
Miehen kanssa kaadettiin toistemme päälle aamukahvit, onneksi ei ollut enää kovin kuumaa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:54"]
Kerran maksoin pizzeriassa oraganosta 50cnt, ja kun pizza tuli pöytään ja sitä ei ollut pizzassa. Kysyin myyjältä että maksanko 50 cnt että laitan itse oreganoa, ja hän sanoin kyllä, nousin pöydästä ja hakkkasin tämän mamun sillä oregano purkilla niin pahasti että hän kaatui maahan ja sylki verta eikä puhunut mitään.
[/quote]
Jos tämä on totta, niin olisi kaikille parempi kun istuskelisit jollakin suljetulla psykiatrisella osastolla loppuelämäsi. Hullu.
Heitin sakset seinään. Tosin silloista poikakaveria tähtäsin, mutta onneksi ehti väistää...
Puhkoin miehen autosta renkaat leipäveitsellä. Meinasi häipyä kesken riidan...
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:26"]Ihania, upeita, fiksuja suomalaisia unelmanaisia.
[/quote]
Kun oot 6vuotta saanu turpaas ja eläny pelossa että ihana, upea, fiksu, suomalainen unelmamies toteuttaa uhkauksensa ja tappaa sun koko perheen jos lähdet niin jossain vaiheessa katkeaa kamelinselkä ja heittää pannullisen kuumaa kahvia niskaan, repii itsensä sieltä helvetin suosta ja pakenee.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:26"]Ihania, upeita, fiksuja suomalaisia unelmanaisia.
[/quote]
Kun oot 6vuotta saanu turpaas ja eläny pelossa että ihana, upea, fiksu, suomalainen unelmamies toteuttaa uhkauksensa ja tappaa sun koko perheen jos lähdet niin jossain vaiheessa katkeaa kamelinselkä ja heittää pannullisen kuumaa kahvia niskaan, repii itsensä sieltä helvetin suosta ja pakenee.
[/quote]
Niin tosiaan, koska ethän voinut alunalkaen paeta ilman että täytyy ryhtyä väkivaltaiseksi. Soittoa poliisille jne. Miksi et lähtenyt noin kamalasta suhteesta jo silloin kuusi vuotta sitten...
En tajua, miten joku voi raivon vallassa heittäytyä väkivaltaiseksi :O Siis että tulee niin sen raivon sokeisemaksi, ettei ymmärrä esim. että toista ei ole ikinä ok heittää saksilla (jos kyse ei ole itsepuolustuksesta).
Pahimmat:
Olen toivonut toisen ihmisen kuolemaa (vieläpä sellaisen, joka ei ole edes syyllistynyt mihinkään väärään vaan on muuta kautta osallisena tapauksessa, josta olin vihainen).
Olen lyönyt avokämmennellä naamaan
Olen heitellyt tavaroita -valitsen tosin aina sellaisia mitkä ei mene rikki tai aiheuta suurta tuhoa/kuluerää jos menevätkin
Olen sanonut todella ilkeitä asioista, joita en todellakaan ole tarkoittanut vaan olen vaan halunnut loukata toista
Joo ja jatkan vielä, tästä on tosi paha mieli:
Olen huutanut ja tiuskinut koiralle ja nykinyt sitä vihaisesti hihnasta, vaikka se ei ole tehnyt mitään. Vieläkin muistan sen pelästyneen ja hämmentyneen ilmeen :(
Haukuin äitiäni huoraksi ;( Olin silloin vaikea teini. Äitini antoi anteeksi, mutta silti tunnen edelleen pahaa oloa ja huonoa omaatuntoa siitä mitä sanoin.
Meinasin tappaa eksäni.
Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan.
Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen.