Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on "pahinta" mitä olet tehnyt vihaisena?

Vierailija
02.12.2014 |

Kertokaas ihan rohkeasti, jospa saataisiin kunnon keskustelu aikaiseksi

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:00"]

Heitin sakset seinään. Tosin silloista poikakaveria tähtäsin, mutta onneksi ehti väistää...

[/quote]

Kannattaa hakea apua. Se, että vihapäissäsi heittelet saksilla ihmisiä, ei ole missään tapauksessa tervettä vaikka kuinka vihainen olisi. Tällä kertaa uhri ehti väistää, seuraavalla kerralla voi olla dramaattisemmat seuraukset.

Vierailija
122/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni. Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan. Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen. [/quote] En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne? Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä. Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti. Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai?

[/quote]

Ihana suomalainen unelmanainen. Mt-ongelmainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuspäissäni/kännissä, tyhjensin itseeni 4 kynää insuliinia. Tyhmää! Kadun ja kauhistelen sitä vieläkin, en minä halua kuolla!

Vierailija
124/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni. Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan. Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen. [/quote] En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne? Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä. Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti. Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai?

[/quote]

Taustat eivät ole enää olennainen asia siinä vaiheessa, kun kerrot yrittäneesi tappaa jonkun. Asiat voi hoitaa muulla tavalla.

Minut taas yritti ex-mies tappaa, kun olin häntä jättämässä. Myöhemmin hän sanoi vain syyksi, että "ärsytti". Että minut olisi pistetty lihoiksi, koska toista ärsytti.

Että joo, ei heru sympatiaa. Hae apua, ennekuin jotain peruuttamatonta joskus tapahtuu.

Vierailija
125/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli kerran varastettua kaverin tarrakirja ja toinen kaveri jätti kauppareissulle varaaman repun lompakkoineen lojumaan pihalle niin kävin pöllii sieltä rahat.

Vierailija
126/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyönyt miestä avokämmenellä muutaman kerran ja loukannut sitä sanoin todella pahasti. Sen jälkeen pahinta varmaan kun raivoissani paiskasin oman puhelimeni täydellä voimalla lattiaan ja paskaksihan se meni.

Vierailija
127/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja pikkusiskoni olimme saaneet uudet, hienot hiusharjat. Suutuin siskolleni jostain ja kävin piilottamassa siskon harjan naapuriin. Naapurissa asui siis ikäiseni tyttö ja olimme kavereita. Otin harjan mukaani kun lähdin naapuriin leikkimään ja piilotin sen tytön yöpöydän alle.

Muutamaa päivää myöhemmin iski katumus, ja olin hakemassa hiusharjan pois, mutta se ei enää ollut siellä. En tiedä mitä sille tapahtui, mutta siskoni ei vieläkään tiedä, että mä sen harjan hävitin. Voisihan sen nyt 20 vuotta myöhemmin varmaan jo kertoa :)

Vierailija
128/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin pikkusiskoani muovipussilla.

Vierailija
129/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"]

[/quote]

Ihana suomalainen unelmanainen. Mt-ongelmainen?
[/quote]

Eksäni kyllä, minä en.
Vaikka tokihan sinä ennemmin eksäni puolia pidät, eikö niin?

Vierailija
130/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:44"]Potkaisin oveen reiän, ei tosin ollut tarkoitus.
[/quote]

Niin minäkin nuorena. Vanhempieni luona kun riitelin poikaystäväni kanssa. :/

Vierailija
131/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"]

[/quote]

Taustat eivät ole enää olennainen asia siinä vaiheessa, kun kerrot yrittäneesi tappaa jonkun. Asiat voi hoitaa muulla tavalla.

Minut taas yritti ex-mies tappaa, kun olin häntä jättämässä. Myöhemmin hän sanoi vain syyksi, että "ärsytti". Että minut olisi pistetty lihoiksi, koska toista ärsytti.

Että joo, ei heru sympatiaa. Hae apua, ennekuin jotain peruuttamatonta joskus tapahtuu.
[/quote]

Miksi hakisin apua? Millä syyllä?
Tapahtuneesta on jo useita vuosia aikaa. Eikä ole ikinä toistunut eikä toistu. Eli miksi siis hakisin apua? Sinulleko?

Vierailija
132/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:30"]

Kertokaas ihan rohkeasti, jospa saataisiin kunnon keskustelu aikaiseksi

[/quote]

Uhkaillut miestä kaulimella,kantanut hänen tavaroitaan roskiin.

Vierailija
133/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä.

Vierailija
134/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni. Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan. Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen. [/quote] En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne? Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä. Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti. Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai? [/quote] Taustat eivät ole enää olennainen asia siinä vaiheessa, kun kerrot yrittäneesi tappaa jonkun. Asiat voi hoitaa muulla tavalla. Minut taas yritti ex-mies tappaa, kun olin häntä jättämässä. Myöhemmin hän sanoi vain syyksi, että "ärsytti". Että minut olisi pistetty lihoiksi, koska toista ärsytti. Että joo, ei heru sympatiaa. Hae apua, ennekuin jotain peruuttamatonta joskus tapahtuu. [/quote] Miksi hakisin apua? Millä syyllä? Tapahtuneesta on jo useita vuosia aikaa. Eikä ole ikinä toistunut eikä toistu. Eli miksi siis hakisin apua? Sinulleko?

[/quote]

Kiitos, minä en apua tarvitse. Minä en ole yrittänyt tappaa ihmistä.

Oikeasti pelottavaa, että tuollaisia ihmisiä liikkuu vapaana. Pidät siis ihan normaalina ja ok:na, että olet yrittänyt kumppanisi murhata?

Vierailija
135/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:31"]Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä.
[/quote]

Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään.
Taattua av-laatua.

Vierailija
136/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:31"]

Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä.

[/quote]

Ketään ei hakata eikä yritetä ottaa nirriä pois, vaikka kuinka sattuisi kiukuttamaan. Se ei ole tervettä ja jos näin käy, niin on haettava apua vihanhallintaongelmaansa.

Terve ihminen ei käy toisen kimppuun.

Vierailija
137/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:31"]Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä. [/quote] Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään. Taattua av-laatua.

[/quote]

Että pitäisi yläpeukuttaa näitä "Joo mä yritin tappaa eksän ku suututti... mut ette niinku tiiä taustoi ni ette voi moralisoida !!" -juttuja?

Vierailija
138/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni. Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan. Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen. [/quote] En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne? Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä. Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti. Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai? [/quote] Taustat eivät ole enää olennainen asia siinä vaiheessa, kun kerrot yrittäneesi tappaa jonkun. Asiat voi hoitaa muulla tavalla. Minut taas yritti ex-mies tappaa, kun olin häntä jättämässä. Myöhemmin hän sanoi vain syyksi, että "ärsytti". Että minut olisi pistetty lihoiksi, koska toista ärsytti. Että joo, ei heru sympatiaa. Hae apua, ennekuin jotain peruuttamatonta joskus tapahtuu. [/quote] Miksi hakisin apua? Millä syyllä? Tapahtuneesta on jo useita vuosia aikaa. Eikä ole ikinä toistunut eikä toistu. Eli miksi siis hakisin apua? Sinulleko?

[/quote]

Kiitos, minä en apua tarvitse. Minä en ole yrittänyt tappaa ihmistä.

Oikeasti pelottavaa, että tuollaisia ihmisiä liikkuu vapaana. Pidät siis ihan normaalina ja ok:na, että olet yrittänyt kumppanisi murhata?
[/quote]

Jos osaisit lukea ja ymmärtäisit lukemaasi niin kyseessä oli eksä.
"Pöö!" nyt varmaa joudut menee vaihtaa pikkuhoususi ku tais lusikallinen lurahtaa? Hei, maailmassa on pahempiakin ihmisiä mitä minä. Sinuna pelkäisin niitä oikeasti sairaita ihmisiä, mutta ehei! Sinä pelkäät minua, joka on kerran saatu siihen tilaan, ettei raivolla ollu rajoja. Kyllä sutkin siihen pisteeseen saadaan, riittävän kauan kun härkitään niin kyllä sinäkin siihen pisteeseen ajaudut. ;)

Vierailija
139/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:31"]Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä. [/quote] Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään. Taattua av-laatua.

[/quote]

Että pitäisi yläpeukuttaa näitä "Joo mä yritin tappaa eksän ku suututti... mut ette niinku tiiä taustoi ni ette voi moralisoida !!" -juttuja?
[/quote]

Tiedätkö tosiaan taustat tapahtuneelle?
Eli voitko todellakin moralisoida tietämättä asiasta mitään?

Vierailija
140/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:31"]Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä. [/quote] Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään. Taattua av-laatua. [/quote] Että pitäisi yläpeukuttaa näitä "Joo mä yritin tappaa eksän ku suututti... mut ette niinku tiiä taustoi ni ette voi moralisoida !!" -juttuja? [/quote] Tiedätkö tosiaan taustat tapahtuneelle? Eli voitko todellakin moralisoida tietämättä asiasta mitään?

[/quote]

Kerrohan minulle: Mikä on sinusta sellainen tilanne, että olisi ok yrittää tappaa ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi