Mikä on "pahinta" mitä olet tehnyt vihaisena?
Kertokaas ihan rohkeasti, jospa saataisiin kunnon keskustelu aikaiseksi
Kommentit (156)
nyysin eksän säästöt ja käräytin sen verottajalle pimeistä duuneista.
Olen lihaveitsellä tuhonnut exäni puvun takin, heittänyt kehyksissä olevan taulun olohuoneen lattialle --> lasi paskaksi, olen lihaveitsellä yrittänyt puukottaa exääni joka suojautu sitterillä ---> sitteri paskaksi. Olen monta kertaa paiskonut kotiteatterin lattialle, tai ne kajarit. Ihme kyllä toimii vielä hyvin.
Exäni raahasi mua ympäri kämppää hiuksista repien, painoi mut jääkaappia vasten ja kaato kaikki nestemäiset juomat mun päälleni pitäen mua pakosti paikallaan.
Olen teininä yrittänyt pudottaa äitini parvekkeelta. TÄtä kadun syvästi.
Olin ollut juomassa ja kaverini olivat keskellä yötä parvekkeemme alapuolella ja juttelin heidän kanssa. Äiti heräsi tähän, suuttui ja löi mulle litsarin naamaan. Sillon pimahti ja yritin tiputtaa hänet. Onneksi isä tuli väliin.
Olen lapsena suuttunut niin pahasti kun huoneeseeni ostettiin ruma sohva, että hakkasin huoneeni ovea niin kauan ja kovaa seinään että kahva meni seinästä läpi.
Ja pahin kaikista, jota kadun syvästi vieläkin! Huusin lapselleni kovaa kuinka vihaan häntä ja paidalla huitasin häntä.. Tuupin myös eteiseen. Oltiin myöhässä ja hän riisui kaikki vaatteet jotka sain hänelle puettua niin samantien. Ja alkoi kiljumaan että haluu isälleen, jonka takia sitten alasti olevan lapsen tuupin eteiseen ja huusin että antaa mennä.
Enään ei oo näitä raivokohtauksia enään ollut. Kaikki on ajoittunut 10-20ikävuosien välille.
Oregano tarina parasta, kännissä riehutaan ja selvänä huudetaan
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:15"]Olen lihaveitsellä tuhonnut exäni puvun takin, heittänyt kehyksissä olevan taulun olohuoneen lattialle --> lasi paskaksi, olen lihaveitsellä yrittänyt puukottaa exääni joka suojautu sitterillä ---> sitteri paskaksi. Olen monta kertaa paiskonut kotiteatterin lattialle, tai ne kajarit. Ihme kyllä toimii vielä hyvin.
Exäni raahasi mua ympäri kämppää hiuksista repien, painoi mut jääkaappia vasten ja kaato kaikki nestemäiset juomat mun päälleni pitäen mua pakosti paikallaan.
Olin ollut juomassa ja kaverini olivat keskellä yötä parvekkeemme alapuolella ja juttelin heidän kanssa. Äiti heräsi tähän, suuttui ja löi mulle litsarin naamaan. Sillon pimahti ja yritin tiputtaa hänet. Onneksi isä tuli väliin.
Olen lapsena suuttunut niin pahasti kun huoneeseeni ostettiin ruma sohva, että hakkasin huoneeni ovea niin kauan ja kovaa seinään että kahva meni seinästä läpi.
Ja pahin kaikista, jota kadun syvästi vieläkin! Huusin lapselleni kovaa kuinka vihaan häntä ja paidalla huitasin häntä.. Tuupin myös eteiseen. Oltiin myöhässä ja hän riisui kaikki vaatteet jotka sain hänelle puettua niin samantien. Ja alkoi kiljumaan että haluu isälleen, jonka takia sitten alasti olevan lapsen tuupin eteiseen ja huusin että antaa mennä.
Enään ei oo näitä raivokohtauksia enään ollut. Kaikki on ajoittunut 10-20ikävuosien välille.
[/quote]
Hullu. Säälin sun läheisiä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:15"]Olen lihaveitsellä tuhonnut exäni puvun takin, heittänyt kehyksissä olevan taulun olohuoneen lattialle --> lasi paskaksi, olen lihaveitsellä yrittänyt puukottaa exääni joka suojautu sitterillä ---> sitteri paskaksi. Olen monta kertaa paiskonut kotiteatterin lattialle, tai ne kajarit. Ihme kyllä toimii vielä hyvin.
Enään ei oo näitä raivokohtauksia enään ollut. Kaikki on ajoittunut 10-20ikävuosien välille. [/quote] Hullu. Säälin sun läheisiä.
Lapsiani en ikinä löisi tekisi he sitten mitä tahansa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni.
Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan.
Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen.
[/quote]
En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne?
Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä.
Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti.
Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai?
Löin miestä. Sen jälkeen mentiin molemmat terapiaan.
Heittänyt suurimman osan miehen vaatteista viidennen kerroksen partsilta alas. Sorry naapurit, eksyhän niitä vaatteita myös teidän parvekkeille.
Tein työssäni kamalan virheen, joka uhkasi työnantajani, vielä suuren organisaation, mainetta ja oman urani jatkoa. Itkuraivonpuuskassa uhkailin eräälle läheiselleni että teen itsemurhan koska häpeä oli niin valtava. Ihme ja kumma (!) sain vielä mahdollisuuden näyttää kykyni ja korjata virheen. Nyt vuosia myöhemmin häpeän enemmän läheiselleni tuottamaa tuskaa, joskus niin paljon että minulle tulee fyysisestikin paha olo.
Itsemurhauhkailusta puheen ollen, minulla on ollut nuorena mt-ongelmia ja olen edelleen kamalan herkkä.
Hyvin lähteny juttua liikkeelle - ap
Heitin jogurtti purkin seinään..piti vaihtaa tapetti:( kerran potkasin oven palasiksi.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:06"]
Heitin jogurtti purkin seinään..piti vaihtaa tapetti:( kerran potkasin oven palasiksi.
[/quote] Taisi jogurttis olla kovettunu tai miks tapetti piti vaihtaa??
Petturiexä oli taas reissuillaan niin paiskasin sen läppärin muutaman kerran maahan niin, että sisältä jotain hajosi, mutta ulospäin näytti ehjältä :)
Lapsi varasti (ei eka kerta) multa rahaa, uhkasin hajottaa kännykän vasaralla. Tyydyin kuitenkin ottamaan sim-kortin jemmaan ja annoin kotiarestia
Oltiin exän kanssa ajelemassa ja tietä oli ylittämässä sorsa. Sanoin exälle että "hidasta hidasta", mutta mitä hän tekee, painaa kaasun pohjaan ja tähtäsi auton sorsaa kohti. Sorsaparka sai osuman, mutta ilmeisesti selvisi hengissä, toisaalta taas en tiedä tapahtuiko sille mitään vakavaa koska kusipää-exä jatkoi vaan matkaa eteenpäin. Sen jälkeen löin nyrkillä oikein olan takaa exää käsivarteen ja haukuin hänet pystyyn. Ja eikä todellakaan ole huono omatunto tuon takia!
Kuopus löi esikoista muovisella pullolla suuhun ja rautahammas lohkesi. Minulta meni täysin päreet. Hain vaatehuoneesta vyön ja läväytin nuorempaa paljaille persauksille kaks kertaa. Lapsi oli silloin vasta 5 vuotta. Jälkeenpäin oli varmaan itsellä surkeampi mieli kuin lapsella.
Muuten on hermot pitäneet.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:28"]Oltiin exän kanssa ajelemassa ja tietä oli ylittämässä sorsa. Sanoin exälle että "hidasta hidasta", mutta mitä hän tekee, painaa kaasun pohjaan ja tähtäsi auton sorsaa kohti. Sorsaparka sai osuman, mutta ilmeisesti selvisi hengissä, toisaalta taas en tiedä tapahtuiko sille mitään vakavaa koska kusipää-exä jatkoi vaan matkaa eteenpäin. Sen jälkeen löin nyrkillä oikein olan takaa exää käsivarteen ja haukuin hänet pystyyn. Ja eikä todellakaan ole huono omatunto tuon takia!
[/quote]
Idiootti exä sulla.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:41"]Haukuin äitiäni huoraksi ;( Olin silloin vaikea teini. Äitini antoi anteeksi, mutta silti tunnen edelleen pahaa oloa ja huonoa omaatuntoa siitä mitä sanoin.
[/quote]
Itsekin kerran teininä huusin äidille "Huora". Olin kiltti teini, joten tuo oli äidilleni totaalinen järkytys. Myös itselleni.
Häpeän vieläkin vaikka äiti antoikin anteeksi. Ikinä en ole ketään haukkunut huoraksi, sitä ennen enkä sen jälkeen.
Riitelin pomon kanssa ja puhuin työ kamulle pa*skaa hänestä ja pomo uhkasi potkuilla. Vittu tätä tyyppiä!! Mutta minä sen taisin alunperin kai suututtaa. Tyyppi oli vittu parturissa, nii päätin hakkaa sen.
Heitellyt tavaroita