G:montako sänkykumppania tekee naisesta hutsahtavan?
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:19"]
Ei. Naiset eivät määritä sitä, mikä on miesten mielestä soveliasta naisille, eivätkä miehet puolestaan sitä, mikä on naisten mielestä soveliasta miehille. Tämä vanha juttu kuinka mies on suuri sankari kaataessaan urakalla naisia ja nainen taas lutka/huora/horo/jne. antautuessaan suurelle määrälle miehiä, johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisista tavoista arvottaa potentiaalista kumppania. Miehet eivät pidä ajatuksesta, että heidän tuleva puolisonsa olisi ollut koko kylän polkupyörä, jota puolet kaksilahkeisista on polkaissut, kun taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että miesten lähestymistapa on paljon loogisempi. Jos on aiemmin ollut valmis hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa, on valmis tekemään sen myös tulevaisuudessa, eikä minusta ainakaan olisi kiva tulla petetyksi. Naisista ilmeisesti on tosi upeaa tulla petetyksi, muuten ei voi sutkien pelimiesten suurta suosiota naisten keskuudessa oikein selittää.
[/quote]
Asia on juuri näin, sekä maalaisjärjellä että tutkitusti.
http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-number-of-premarital-partners/
SLUT SHAMING. Menkää nyt itseenne. On 2014 vuosi ja silti halvennatte täällä toisia naisia. Onko teillä noin paha olla omassa elämässänne?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:19"] taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan.
[/quote] Naurettava väite. Ei näissä asioissa ole koskaan kysytty naisten mielipidettä ja kyseiset arvotukset perustuvat nimen omaan KUMPIKIN miesten mielipiteisiin ja mielikuvaan.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:00"]
En tiedä mulla onko tuolle hutsuilulle mitään lukumäärärajaa, mutta sukupuolten välisistä eroista sen verran, että jos kuulen miehen panneen 100 naista, ajattelen että aika hyvin on onnistunut pokaamaan naisia. Jos kuulen naisen panneen 100 miestä, ajattelen että hän on suostunut seksiin monen miehen kanssa. Naisten ja miesten välillä kun on se merkitsevä ero, että miehen on huomattavan paljon vaikeampaa saada sitä seksiä, joten siinä onnistumisella on jonkinlainen itseisarvo. Naiset saavat seksiä niin paljon helpommin, etten pidä sitä minään "saavutuksena", vaikka panisi kuinkaa montaa miestä tahansa.
[/quote]
Noinhan se käytännössä on, mutta jos nainen muuttuu tuon saman käytöksen myötä halveksittavaksi ja mies ihailtavaksi, niin silloin mennään mielestäni jo sellaisiin ajatusmalleihin, jotka ovat vain puhdasta ilkeyttä ja ihan kunnon vanhanaikaista seksismiä.
[/quote]
Ainakin minun näkemäni perusteella nainen jolla on paljon suhteita ja yhden yön juttuja, on todennäköisemmin elämänhallintansa menettänyt, kuin mies jolla on paljon seikkailuja. En ole koskaan kuullut miehen itkevän ystävilleen että se sika halusi vain seksiä. Naisen sen sijaan useasti...
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:06"]
En tiedä mulla onko tuolle hutsuilulle mitään lukumäärärajaa, mutta sukupuolten välisistä eroista sen verran, että jos kuulen miehen panneen 100 naista, ajattelen että aika hyvin on onnistunut pokaamaan naisia. Jos kuulen naisen panneen 100 miestä, ajattelen että hän on suostunut seksiin monen miehen kanssa. Naisten ja miesten välillä kun on se merkitsevä ero, että miehen on huomattavan paljon vaikeampaa saada sitä seksiä, joten siinä onnistumisella on jonkinlainen itseisarvo. Naiset saavat seksiä niin paljon helpommin, etten pidä sitä minään "saavutuksena", vaikka panisi kuinkaa montaa miestä tahansa.
[/quote]
Noinhan se käytännössä on, mutta jos nainen muuttuu tuon saman käytöksen myötä halveksittavaksi ja mies ihailtavaksi, niin silloin mennään mielestäni jo sellaisiin ajatusmalleihin, jotka ovat vain puhdasta ilkeyttä ja ihan kunnon vanhanaikaista seksismiä.
[/quote]
Ainakin minun näkemäni perusteella nainen jolla on paljon suhteita ja yhden yön juttuja, on todennäköisemmin elämänhallintansa menettänyt, kuin mies jolla on paljon seikkailuja. En ole koskaan kuullut miehen itkevän ystävilleen että se sika halusi vain seksiä. Naisen sen sijaan useasti...
[/quote]
Kylläpä nyt on jollain vanhahtavat käsitykset...
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:30"]
SLUT SHAMING. Menkää nyt itseenne. On 2014 vuosi ja silti halvennatte täällä toisia naisia. Onko teillä noin paha olla omassa elämässänne?
[/quote]
Miksi monen kanssa olleelle naiselle ei saa nauraa kuin miehelle joka ei saa naisen naista?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:27"]Vastaa myös oletko mies vai nainen
[/quote]
1 mies 32v
[/quote]
1 siis ennen minua. Jos pimppiin tuikatessani ei ole kireää akka itke ja veri valu niin se oli sitten suhde siinä. Olen korkannut 45 akkaa ja nainut noin 340 muuta. Mies 32v.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:27"]Vastaa myös oletko mies vai nainen
[/quote]
1 mies 32v
[/quote]
1 siis ennen minua. Jos pimppiin tuikatessani ei ole kireää akka itke ja veri valu niin se oli sitten suhde siinä. Olen korkannut 45 akkaa ja nainut noin 340 muuta. Mies 32v.
[/quote]
Sitten heräsit naama pöntössä.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:33"]
Ainakin minun näkemäni perusteella nainen jolla on paljon suhteita ja yhden yön juttuja, on todennäköisemmin elämänhallintansa menettänyt, kuin mies jolla on paljon seikkailuja. En ole koskaan kuullut miehen itkevän ystävilleen että se sika halusi vain seksiä. Naisen sen sijaan useasti... [/quote] Kylläpä nyt on jollain vanhahtavat käsitykset...
[/quote]
Boldasin oleellisen, jotta ymmärtäisit mihin hänen "vanhahtavat käsityksensä" pohjaavat. - ohis
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]no johtuisiko juuri siitä että naisten ei sallita VIELÄKÄÄN nauttia seksistä vain seksin takia, ja rehellisesti sanottuna miehet eivät edes yleensä ole siinä niin hyviä, että yhden illan juttu olisi takuuvarmasti jotenkin loistava kokemus.
Miehet taas ovat onnellisia jokaisesta huonostakin seksikumppanista, koska heille oletuksena on se että jokainen pano on yksi lisäpiste itselle. Naisille päin vastoin, epätasa-arvoisen yhteiskunnan näkökulmasta. Näkyy mm. tässä ketjussa.
Jos saman illan aikana on 8, alkaa se kuulostaa jo työltä. Ehkä osapäivätyöltä, jos kaikki on vain nopeita.
Jos yli kaksi tuntuu kuluneelta eikä niin arvokkaalta.
koskee miehiäkin.
Yleismaailmallinen totuus vai mitä luulette että muussa maailmassa ajatellaan??? Kummat on tavoitellumpia neitsyet vai käytetyt.
Mielestäni petikumppanien määrällä ei ole väliä. Olen itse nainen ja monen mielestä varmaan olen "huora", kun myönnän petikumppaneita olleen 7 menneen kuukauden sisällä. Pari vuotta kestäneen suhteen jälkeen hyvä irrotella..
- nainen 20v
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:16"]
Näkeehän sen kun katsoo ympärilleen. Monille niille joilla on ollut paljon naisia, tulee koko ajan uusia kaatoja. Niillä joilla ei ole ollut naisia, ei ole niitä jatkossakaan.
[/quote]
En tarkoittanut tätä. Alkuperäinen postaaja sanoi, että naiset arvostavat miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita. Kyseenalaistin sen väitteen. Naisten parissa suositut miehet ovat usein hyvännäköisiä ja itsevarmoja, eikä suosittuvuus käsittääkseni perustu siihen, että nainen ajattelee, että "haa, tuo on varmasti pannut useita". Sen allekirjoitan, että epäsuositut miehet voivat saada säälittävän leiman jolloin naisia ei ainakaan saa, mutta ei käsittääkseni sekään seksipartnereiden määrään liity, vaan siihen että mies on epätoivoinen, surkea eikä osaa olla naisten kanssa edes tavallisessa, ei-seksuaalisessa kanssakäymisessä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:42"]
Ei. Naiset eivät määritä sitä, mikä on miesten mielestä soveliasta naisille, eivätkä miehet puolestaan sitä, mikä on naisten mielestä soveliasta miehille. Tämä vanha juttu kuinka mies on suuri sankari kaataessaan urakalla naisia ja nainen taas lutka/huora/horo/jne. antautuessaan suurelle määrälle miehiä, johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisista tavoista arvottaa potentiaalista kumppania. Miehet eivät pidä ajatuksesta, että heidän tuleva puolisonsa olisi ollut koko kylän polkupyörä, jota puolet kaksilahkeisista on polkaissut, kun taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että miesten lähestymistapa on paljon loogisempi. Jos on aiemmin ollut valmis hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa, on valmis tekemään sen myös tulevaisuudessa, eikä minusta ainakaan olisi kiva tulla petetyksi. Naisista ilmeisesti on tosi upeaa tulla petetyksi, muuten ei voi sutkien pelimiesten suurta suosiota naisten keskuudessa oikein selittää.
[/quote]
Onko olemassa jotain tutkimusta siitä, että naiset haluavat tai arvostavat miestä, joka on ollut kaikkien kanssa? Mä en ainakaan muista koskaan kavereilta kuulleeni mitään tällaista, ja kaikkia asioita on sentään tässä elämässä tullut ihmisten kanssa puhuttua läpi. Enemmän arvostetaan itsevarmuutta ja hyvännäköisyyttä, seksikumppanien määrä niihin verrattuna on varmaan yhdentekevä. Ja tietysti itsevarmat ja hyvännäköiset sitten saavakin naisia. Sen sijaan olen miesten kuullut kehuskelevan toisilleen panoillaan ja halveeraavan naisia, jotka "antoivat". Vaikka itsekin antoivat munaa. Kyseessä on siis epälooginen suhtautuminen ja puhdas järjenvastainen tunnereaktio.
[/quote]
Näkeehän sen kun katsoo ympärilleen. Monille niille joilla on ollut paljon naisia, tulee koko ajan uusia kaatoja. Niillä joilla ei ole ollut naisia, ei ole niitä jatkossakaan.
[/quote] Urpo, ne joille tulee kokoajan lisää naisia ovat hyviä iskemisessä, siksi niitä on tullut alunperinkin, ne joille tulee vähemmän/ei ollenkaan ovat joko perusjantterin oloisia tai näköisiä, tai jopa epäitsevarmoja ja sosiaalisesti taitamattomia/luotaantyöntäviä. Edelliset panot eivät selitä uusia panoja, vaan edelliset ja uudet panot selittyvät itse ihmisellä.
Tässä sen nyt näkee mitä sanottiin jo aiemmin, "panomies" -mielikuva siitä, että on mies on kova jätkä mitä useampaa se panee, on MIESTEN näkökulma asiaan, ei naisten.
No ei mikään, neitsyys ja lutkuus on molemmat keksittyjä käsitteitä joilla alistetaan naista.