G:montako sänkykumppania tekee naisesta hutsahtavan?
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:52"]
Sänkykumppaneita saa olla vaikka tuhat, huoran tekee vasta se, että lisäännyttyään rikkoo perheen ja asuttaa miehiä lapsensa kotiin. Yh:t ovat minun mielestäni ainoita huoria.
Tässä kysyttiin vain naisista. Ihan yhtä kuvottava otus on mies, joka panee useamman naisen tarkoituksella tiineeksi. Miesten kohdalla tilanne ei ole yhtä yksiselitteinen, mies ei pysty hankkiutumaan halutessaan turhakkeesta eroon. Säälin yh-huorien uhreja, jokaisen naisen, joka ei suostu miehen pyynnöistä huolimatta aborttiin, pitäisi vastata itse turhakkeen elatuksesta ilman yhteiskunnan tai miehen apua. Huora ei ole nainen, joka osaa hankkia abortin turhan elämän synnyttämisen sijaan. Paitsi tietysti, jos on muille miehille tuotettuja jälkeläisiä ennestään.
[/quote]
Entäs päähuoltajuudessa oleva mies joka hommaa uuden naisen? Hän saa hankkia kumppanin, mutta yh-äiti ei?
[/quote]
Kysymys sinulle? Kuka mahtaa olla jääny keskiajalle..?
Auttaisikohan peili vastauksessa..
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 07:43"]
Kysymys sinulle? Kuka mahtaa olla jääny keskiajalle..? Auttaisikohan peili vastauksessa..
[/quote]
Kyllä se oli juurikin keskiajalla, kun huoranpenikat oli pakko synnyttää. Nykyisin abortti on kaikkien saatavilla. Jos huora elättää pentunsa itse niin fine, mutta täysin kohtuutonta maksattaa miehellä hankinta, jota mies ei halunnut. Eikö sellainen nainen olekin huora, jonka panemisesta mies saa maksaa 18 vuotta?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:15"]Aattelitko, että naiset on näissä asioissa rehellisiä? Oikeasti tää on niin vitsi... Jokainen nainen tämän vanhanaikaisen ajattelumaailman takia syöttää miehelle jotain legendaa 1-3 kumppanista tai antaa ainakin ymmärtää, ettei niitä kovin montaa ole ollut. Totuus on, että esimerkiksi kaveripiiristä kaikilla on ollut ainakin 20, useimmilla yli 30 tai 40. Ja kyllä, seuraa on joskus isketty pilkun jälkeen taksijonostakin omaksi iloksi. Tosin määriä meillä rajoittaa, että aikuisikänä on pitkälti oltu aina varattuja, mutta ainahan niitä pieniä, hauskoja kausia väliin on mahtunut.:)
Mutta mitäs nyt tälle asialle voi tehdä? Sinäkin voit löytää sivellisen naisen ja et voi mistään varmistaa, onko niitä seksijuttuja ollutkin enemmän kuin antaa ymmärtää... Hauskaa. Voit miettiä sitä jatkossa.
Yksikin yhden yön juttu (paitsi jos se on jonkun pitkäaikaisen ystävän kanssa sänkyyn hairahtuminen).
Kyllä se muuten aikalailla on se kolme kumppania. No ehkä viisi. Mutta en pidä silti hutsuna vaikka olisi enemmän, en vain kiinnostu. Tunnen muutamia naisia joilla on paljon kumppaneita. Jotkut heistä on kivoja, jotkut ei. Joidenkin kanssa tekee mielellään töitä, joidenkin ei.
Mies.
[/quote]
[/quote]
Millaisissa porukoissa oikein liikut? Miksi se on sinulle jotenkin ihmeellistä, jos jollain on oikeasti alle 5 kumppania? Eiköhän toi viiden pintaan ole kuitenkin lähempänä keskiarvoa.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:17"]Täällä yksi "hutsahtava" ilmoittautuu, seksikumppaneita ollut karvan vajaa 40 ;D Jännä juttu, että jotkut naiset vastaa esim. 2, pidän sitä enemmän outona. Toinen jännä asia on, että nainen on hutsu ja vastaava mies sonni tms. Vähän kaksinaismoralismista teiltä jotka vastaatte 2.
[/quote]
Mitä outoa on siinä et niitä on vähän ?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:52"]Sänkykumppaneita saa olla vaikka tuhat, huoran tekee vasta se, että lisäännyttyään rikkoo perheen ja asuttaa miehiä lapsensa kotiin. Yh:t ovat minun mielestäni ainoita huoria.
[/quote]
Ok siis naisesta tulee huora, jos mies jättää hänet ?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 07:43"]
Kysymys sinulle? Kuka mahtaa olla jääny keskiajalle..? Auttaisikohan peili vastauksessa..
[/quote]
Kyllä se oli juurikin keskiajalla, kun huoranpenikat oli pakko synnyttää. Nykyisin abortti on kaikkien saatavilla. Jos huora elättää pentunsa itse niin fine, mutta täysin kohtuutonta maksattaa miehellä hankinta, jota mies ei halunnut. Eikö sellainen nainen olekin huora, jonka panemisesta mies saa maksaa 18 vuotta?
[/quote]
Noinkohan säkin ajattelet, kun miehesi sut jättää?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 06:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:17"]
Niin just. Se on miesten vika, että naiset haukkuvat toisiaan lutkiksi. Tsiisus. Naiset kyllä osaavat tuon uhriutumisen jalon taidon tilanteessa kuin tilanteessa. "Mä panen ihan niin montaa meistä ku mua huvittaa, mutta kukaan saa ajatella, että mä olisin jakorasia" Jos panet kymmeniä eri miehiä, monet ajattelevat sinun olevan lutka. Niin se vain on.
[/quote]
Tuo kommentti on malli-esimerkki ajattelutavasta millä on jo vuosisatoja yritetty alistaa naisia. Slut shaming.
[/quote]
Naiset on kyllä aina alistumassa, oli kyseessä mikä asia tahansa :) Tällä kertaa naisia alistaa se, että jonkun muun arvomaailma eroaa heidän omastaan. Kyseessähän ei siis ollut tilanne, jossa joku ulkopuolinen pyrkisi estämään naisten irtosuhteita, vaan ainoastaan ajatteli kymmeniä eri miehiä panevan naisen olevan lutka (halventava sana). Naisten alistamista on siis jo erilaisen arvomaailman omaaminen ja omat ajatuksetkin.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 07:43"]
[/quote]
[/quote]
Noinkohan säkin ajattelet, kun miehesi sut jättää?
[/quote]
Jos tulen raskaaksi miehelle, joka ei lasta halua, niin kyllä hoidan vastuuni ja hankin abortin vaikka mies jättäisikin. Olisi omaan pesään paskomista synnyttää ei toivottu lapsi ihan vaan miehen kiusaksi.
ap. ei sellaista ole. eihän miehilläkään ole. älä anna vanhojen ennakkokäsitysten määrittää sua. jos haluat ja toinen haluaa plus olet vapaa niin en kyllä kutsuisi aikuista naista ikinä "hutsahtavaksi" se on vaan sana keksitty alentamaan naista ja veikkaampa että keksijä oli mies. nainen joka on seksuaalisesti kokenut saattaa pelottaa joitakin miehiä..
Miehet ovat aktiivisempia sekä miesten, että naisten iskemisessä! Heteromiehetkin saavat enemmän seksiehdotuksia homoilta kuin naisilta. Oikeasti!
Jokainen alastonsuomi-sivustolle kuvansa laittanut mies huomaa myös, että kävijöistä 90% on homomiehiä, vaikka ilmoittaa olevansa täysin hetero.
Täällä kun lukee vastauksia ja katsoo peukutuksia, niin melkoisia perseenjakajia on suomalaiset naiset. :D
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:52"]
joo, miesten pitäisi olla omasta mielestään järkeviä olentoja ja naisten irrationaalisia, mutta yhtäkkiä jos itse panee kymmeniä ihmisiä on mahtava voittaja ja jos nainen tekee saman, se on halveksittava huora :D että se siitä ylivertaisesta loogisuudesta ja rationalisuudesta.
[/quote]
Ei. Naiset eivät määritä sitä, mikä on miesten mielestä soveliasta naisille, eivätkä miehet puolestaan sitä, mikä on naisten mielestä soveliasta miehille. Tämä vanha juttu kuinka mies on suuri sankari kaataessaan urakalla naisia ja nainen taas lutka/huora/horo/jne. antautuessaan suurelle määrälle miehiä, johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisista tavoista arvottaa potentiaalista kumppania. Miehet eivät pidä ajatuksesta, että heidän tuleva puolisonsa olisi ollut koko kylän polkupyörä, jota puolet kaksilahkeisista on polkaissut, kun taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että miesten lähestymistapa on paljon loogisempi. Jos on aiemmin ollut valmis hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa, on valmis tekemään sen myös tulevaisuudessa, eikä minusta ainakaan olisi kiva tulla petetyksi. Naisista ilmeisesti on tosi upeaa tulla petetyksi, muuten ei voi sutkien pelimiesten suurta suosiota naisten keskuudessa oikein selittää.
[/quote]
Tuossa ajatusmallissa on montakin virhettä. Ensinnäkään en ymmärrä, mistä tuo käsitys tulee, että naiset haluaisivat kaikkien käyttämää "alfaurosta". Ehkä jotkut sitten haluavat, mutta tiedän itseni lisäksi monta muuta, jotka eivät missään tapauksessa haluaisi. Toiseksi, eivät naiset, eivätkä miehet ole mitään homogeenista massaa, joka ajattelee aina samalla tavalla. Eli jos luulet, että kaikki muutkin miehet asennoituvat samoin kuin sinä, luulet väärin. Kolmanneksi, tuo "sänkyyn hyppääminen" tapahtuu useimmiten sinkkuvaiheessa, ja kun on sitouduttu, niin sitten on sitouduttu. Kuten täälläkin moni nainen totesi, muiden kanssa pelehtiminen loppui siihen kun löytyi se oma mies, johon on sitouduttu. Tässä kohden logiikkasi pettävyys on pahimmillaan, jos siis oletat, että vapaan sinkkunaisen satunnaiset seksiseikkailut olisivat jokin todiste hänen perimmäisestä luonteestaan. Ja lopuksi: ei ole kivaa tulla petetyksi. Tuo loppukaneettisi osoittaa, että kun "miehen logiikka" lähtee väärälle uralle, niin se menee ja tosi pahasti metsään.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:22"]Täällä kun lukee vastauksia ja katsoo peukutuksia, niin melkoisia perseenjakajia on suomalaiset naiset. :D
[/quote] Ja silti ulistaan sitten kun se yhden miehen kanssa seksiä harrastanut vaimo "pihtaa" suhteessa. Mitäs menette naimisiin väärien naisten kanssa, niiden jotka eivät harrasta seksiä ennen teitä, eivätkä teidän jälkeen ;)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 06:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:17"]
Niin just. Se on miesten vika, että naiset haukkuvat toisiaan lutkiksi. Tsiisus. Naiset kyllä osaavat tuon uhriutumisen jalon taidon tilanteessa kuin tilanteessa. "Mä panen ihan niin montaa meistä ku mua huvittaa, mutta kukaan saa ajatella, että mä olisin jakorasia" Jos panet kymmeniä eri miehiä, monet ajattelevat sinun olevan lutka. Niin se vain on.
[/quote]
Tuo kommentti on malli-esimerkki ajattelutavasta millä on jo vuosisatoja yritetty alistaa naisia. Slut shaming.
[/quote]
Naiset on kyllä aina alistumassa, oli kyseessä mikä asia tahansa :) Tällä kertaa naisia alistaa se, että jonkun muun arvomaailma eroaa heidän omastaan. Kyseessähän ei siis ollut tilanne, jossa joku ulkopuolinen pyrkisi estämään naisten irtosuhteita, vaan ainoastaan ajatteli kymmeniä eri miehiä panevan naisen olevan lutka (halventava sana). Naisten alistamista on siis jo erilaisen arvomaailman omaaminen ja omat ajatuksetkin.
[/quote]Ei ole kysymys siitä että nainen alistuu sinun mielipiteesi kuullessaan, vaan siitä että sinä _yrität_ alistaa naisia omalla, alistAvalla mielipiteelläsi. Se että paskaan alistavaan mielipiteeseen sanoo vastaan on kaikkea muuta kuin alistumista. :)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:15"]
Aattelitko, että naiset on näissä asioissa rehellisiä? Oikeasti tää on niin vitsi... Jokainen nainen tämän vanhanaikaisen ajattelumaailman takia syöttää miehelle jotain legendaa 1-3 kumppanista tai antaa ainakin ymmärtää, ettei niitä kovin montaa ole ollut. Totuus on, että esimerkiksi kaveripiiristä kaikilla on ollut ainakin 20, useimmilla yli 30 tai 40. Ja kyllä, seuraa on joskus isketty pilkun jälkeen taksijonostakin omaksi iloksi. Tosin määriä meillä rajoittaa, että aikuisikänä on pitkälti oltu aina varattuja, mutta ainahan niitä pieniä, hauskoja kausia väliin on mahtunut.:)
Mutta mitäs nyt tälle asialle voi tehdä? Sinäkin voit löytää sivellisen naisen ja et voi mistään varmistaa, onko niitä seksijuttuja ollutkin enemmän kuin antaa ymmärtää... Hauskaa. Voit miettiä sitä jatkossa.
Yksikin yhden yön juttu (paitsi jos se on jonkun pitkäaikaisen ystävän kanssa sänkyyn hairahtuminen).
Kyllä se muuten aikalailla on se kolme kumppania. No ehkä viisi. Mutta en pidä silti hutsuna vaikka olisi enemmän, en vain kiinnostu. Tunnen muutamia naisia joilla on paljon kumppaneita. Jotkut heistä on kivoja, jotkut ei. Joidenkin kanssa tekee mielellään töitä, joidenkin ei.
Mies.
[/quote]
[/quote]
Yleensä ainakin mä pidän ihmisiä rehellisinä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 06:05"]
On se ihmeellistä kun teillä naisilla on tämä "huoraamis"-juttu. Kukaan mies ei ikinä esittäisi toisille miehille kysymystä "kuinka monta sänkykumppania tekee miehestä hutsahtavan" Ihan älytöntä! Nyt eletään tosiaankin vuotta 2014 eikä mitään keski-aikaa. Minkä ikäinen olet ap?
[/quote]
Miehillä se kysymys on toisinpäin - kuinka pieni luku tekee miehestä epämiehekkään...
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:42"]
Ei. Naiset eivät määritä sitä, mikä on miesten mielestä soveliasta naisille, eivätkä miehet puolestaan sitä, mikä on naisten mielestä soveliasta miehille. Tämä vanha juttu kuinka mies on suuri sankari kaataessaan urakalla naisia ja nainen taas lutka/huora/horo/jne. antautuessaan suurelle määrälle miehiä, johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisista tavoista arvottaa potentiaalista kumppania. Miehet eivät pidä ajatuksesta, että heidän tuleva puolisonsa olisi ollut koko kylän polkupyörä, jota puolet kaksilahkeisista on polkaissut, kun taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että miesten lähestymistapa on paljon loogisempi. Jos on aiemmin ollut valmis hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa, on valmis tekemään sen myös tulevaisuudessa, eikä minusta ainakaan olisi kiva tulla petetyksi. Naisista ilmeisesti on tosi upeaa tulla petetyksi, muuten ei voi sutkien pelimiesten suurta suosiota naisten keskuudessa oikein selittää.
[/quote]
Onko olemassa jotain tutkimusta siitä, että naiset haluavat tai arvostavat miestä, joka on ollut kaikkien kanssa? Mä en ainakaan muista koskaan kavereilta kuulleeni mitään tällaista, ja kaikkia asioita on sentään tässä elämässä tullut ihmisten kanssa puhuttua läpi. Enemmän arvostetaan itsevarmuutta ja hyvännäköisyyttä, seksikumppanien määrä niihin verrattuna on varmaan yhdentekevä. Ja tietysti itsevarmat ja hyvännäköiset sitten saavakin naisia. Sen sijaan olen miesten kuullut kehuskelevan toisilleen panoillaan ja halveeraavan naisia, jotka "antoivat". Vaikka itsekin antoivat munaa. Kyseessä on siis epälooginen suhtautuminen ja puhdas järjenvastainen tunnereaktio.
Ei sille ole mitään määrää. Jos joku haluaa harrastaa seksiä, siitä vain, oli sitten mies tai nainen. On aivan typerää sanoa, että jokin luku jonka ylittää, tekisi jostakin hutsahtavan. Ennemminkin sanoisin, että nainen tai mies voi olla hutsahtava silloin kun alkaa panemaan jos vain joku pyytää, eli ei lukumäärä vain ennemmin kynnys alkaa panemaan on se joka tekee jostakin hutsahtavan.
T:Mies.