Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fazerin marjasuklaan paluu - mitä mieltä olette uudesta Punaiset marjat ja rapeat puffit -suklaasta?

Vierailija
23.04.2025 |

Kysymys otsikossa. Oma suosikki oli vuosikausia Fazerin suklaalevyistä Punaiset marjat -suklaalevy, joka monen muunkin harmiksi lopetettiin. Nyt levy on tehnyt paluun uudella reseptillä ja mukana on jotain puffeja.

Ostin itse juuri testiin levyn ja söin vasta pari palaa ja jatkan kohta testaamista, mutta tulipa mieleen kysyä muiden mielipiteitä ja kokemuksia tästä suklaasta (tai aiemmasta versiosta tai miksei muistakin suklaalevyistä!) 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvää! 

Vierailija
2/14 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut vielä tuota uutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut. 

Vierailija
4/14 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puffi kuulostaa hyvältä. 

Vierailija
5/14 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä maistanut! Mutta aion maistaa, vaikka en kyllä yleensä tykkää erityisesti jos suklaan seassa on jotain rouskuvaa.

Vierailija
6/14 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteita halvennetaan lisäämällä halvan hötön osuutta.

Vierailija
7/14 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ikävä tuota makua, mutta suhtaudun kyllä skeptisesti siihen että joukkoon on tungettu jotain puffeja. Olis tuonut ihan vaan se aidon ja alkuperäisen version takaisin. Toki täytyy tuota testata ja tuomitsen sitten vasta jos niikseen.

Vierailija
8/14 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan niin hyvää kuin se vanha, mutta oikein hyvää silti. Halvempi versio selvästi, mutta makumaailma riittävän lähellä. 

Vierailija
9/14 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
10/14 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku outo marjaesanssin maku tulee välillä, puffit ei sinänsä mua haittaa, mutta maku on erilainen, esanssinen makea ja outo. Toista levyllistä syön ja on ok muttei niin hyvää. 

Vierailija
11/14 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin alkuperäisestä. Uutta en ole maistanut. Olen laihiksella ja itsekurini on sitä luokkaa, että söisin sen heti kerralla pois, oli hyvää tai ei. :D

Vierailija
12/14 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen oli suosikkisuklaani ja olin innoissani, kun näin tämän uutuuden. Valitettavasti puffit eivät olleet mieluisa yllätys, joten ei mene mulla jatkoon vaikka alkuperäinen maku sieltä vähän vilahtaakin. 

Vierailija
13/14 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha

Vierailija
14/14 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi