Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:montako sänkykumppania tekee naisesta hutsahtavan?

Vierailija
20.10.2014 |

Vastaa myös oletko mies vai nainen

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:01"]Sen sijaan olen miesten kuullut kehuskelevan toisilleen panoillaan ja halveeraavan naisia, jotka "antoivat". Vaikka itsekin antoivat munaa. Kyseessä on siis epälooginen suhtautuminen ja puhdas järjenvastainen tunnereaktio.
[/quote] Tämä. Ja etenkin kun miehet juoruilee/kehuskelee jollain "panolla", on se vain vastenmielistä jos jotain.

Vierailija
42/116 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:17"]Täällä yksi "hutsahtava" ilmoittautuu, seksikumppaneita ollut karvan vajaa 40 ;D Jännä juttu, että jotkut naiset vastaa esim. 2, pidän sitä enemmän outona. Toinen jännä asia on, että nainen on hutsu ja vastaava mies sonni tms. Vähän kaksinaismoralismista teiltä jotka vastaatte 2. [/quote] Mitä outoa on siinä et niitä on vähän ?

[/quote]

Sitä minäkin ihmettelen. Vähän kumppaneita (siis oikeasti) on huono juttu, mutta silti nämä monen kumppanin naiset valehtelevat miehelle omaavansa vain vähän kumppaneita. Eli se siis onkin hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:17"]Täällä yksi "hutsahtava" ilmoittautuu, seksikumppaneita ollut karvan vajaa 40 ;D Jännä juttu, että jotkut naiset vastaa esim. 2, pidän sitä enemmän outona. Toinen jännä asia on, että nainen on hutsu ja vastaava mies sonni tms. Vähän kaksinaismoralismista teiltä jotka vastaatte 2. [/quote] Mitä outoa on siinä et niitä on vähän ?

[/quote]

Sitä minäkin ihmettelen. Vähän kumppaneita (siis oikeasti) on huono juttu, mutta silti nämä monen kumppanin naiset valehtelevat miehelle omaavansa vain vähän kumppaneita. Eli se siis onkin hyvä juttu.
[/quote]Ei se ole hyvä juttu, vaan se mitä mies haluaa kuulla, koska paljon kumppaneita on muka huono juttu.
Eihän tuolla oikeasti ole mitään merkitystä mihinkään suuntaan.

Vierailija
44/116 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:42"]

Ei. Naiset eivät määritä sitä, mikä on miesten mielestä soveliasta naisille, eivätkä miehet puolestaan sitä, mikä on naisten mielestä soveliasta miehille. Tämä vanha juttu kuinka mies on suuri sankari kaataessaan urakalla naisia ja nainen taas lutka/huora/horo/jne. antautuessaan suurelle määrälle miehiä, johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisista tavoista arvottaa potentiaalista kumppania. Miehet eivät pidä ajatuksesta, että heidän tuleva puolisonsa olisi ollut koko kylän polkupyörä, jota puolet kaksilahkeisista on polkaissut, kun taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että miesten lähestymistapa on paljon loogisempi. Jos on aiemmin ollut valmis hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa, on valmis tekemään sen myös tulevaisuudessa, eikä minusta ainakaan olisi kiva tulla petetyksi. Naisista ilmeisesti on tosi upeaa tulla petetyksi, muuten ei voi sutkien pelimiesten suurta suosiota naisten keskuudessa oikein selittää. 

[/quote]

Onko olemassa jotain tutkimusta siitä, että naiset haluavat tai arvostavat miestä, joka on ollut kaikkien kanssa? Mä en ainakaan muista koskaan kavereilta kuulleeni mitään tällaista, ja kaikkia asioita on sentään tässä elämässä tullut ihmisten kanssa puhuttua läpi. Enemmän arvostetaan itsevarmuutta ja hyvännäköisyyttä, seksikumppanien määrä niihin verrattuna on varmaan yhdentekevä. Ja tietysti itsevarmat ja hyvännäköiset sitten saavakin naisia. Sen sijaan olen miesten kuullut kehuskelevan toisilleen panoillaan ja halveeraavan naisia, jotka "antoivat". Vaikka itsekin antoivat munaa. Kyseessä on siis epälooginen suhtautuminen ja puhdas järjenvastainen tunnereaktio.

[/quote]

Näkeehän sen kun katsoo ympärilleen. Monille niille joilla on ollut paljon naisia, tulee koko ajan uusia kaatoja. Niillä joilla ei ole ollut naisia, ei ole niitä jatkossakaan.

Vierailija
45/116 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 06:19"] [quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:17"] Niin just. Se on miesten vika, että naiset haukkuvat toisiaan lutkiksi. Tsiisus. Naiset kyllä osaavat tuon uhriutumisen jalon taidon tilanteessa kuin tilanteessa. "Mä panen ihan niin montaa meistä ku mua huvittaa, mutta kukaan saa ajatella, että mä olisin jakorasia" Jos panet kymmeniä eri miehiä, monet ajattelevat sinun olevan lutka. Niin se vain on. [/quote] Tuo kommentti on malli-esimerkki ajattelutavasta millä on jo vuosisatoja yritetty alistaa naisia. Slut shaming. [/quote] Naiset on kyllä aina alistumassa, oli kyseessä mikä asia tahansa :) Tällä kertaa naisia alistaa se, että jonkun muun arvomaailma eroaa heidän omastaan. Kyseessähän ei siis ollut tilanne, jossa joku ulkopuolinen pyrkisi estämään naisten irtosuhteita, vaan ainoastaan ajatteli kymmeniä eri miehiä panevan naisen olevan lutka (halventava sana). Naisten alistamista on siis jo erilaisen arvomaailman omaaminen ja omat ajatuksetkin. [/quote]Ei ole kysymys siitä että nainen alistuu sinun mielipiteesi kuullessaan, vaan siitä että sinä _yrität_ alistaa naisia omalla, alistAvalla mielipiteelläsi. Se että paskaan alistavaan mielipiteeseen sanoo vastaan on kaikkea muuta kuin alistumista. :)

[/quote]

Ennen kuin tuon enempää alistut ja uhriudut, niin vedä henkeä ja huomaa, että minä en ole missään vaiheessa sanonut asiasta mielipidettäni. Puhuin vain ihmisten ajatuksista yleisellä tasolla. Ja tässä oli nyt nimenomaan kyse niistä ajatuksista, ei sanoista. On vaikea sanoa takaisin "alistavaan mielipiteeseen", jota ei kukaan ole ääneen sanonut, eikö niin? Naisilla on täysi itsemääräämisoikeus kehoonsa, mutta ei muiden ihmisten ajatuksiin sentään, vaikka sinun mielestäsi nekin alistavat ilmeisesti.

Vierailija
46/116 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 06:19"] [quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:17"] Niin just. Se on miesten vika, että naiset haukkuvat toisiaan lutkiksi. Tsiisus. Naiset kyllä osaavat tuon uhriutumisen jalon taidon tilanteessa kuin tilanteessa. "Mä panen ihan niin montaa meistä ku mua huvittaa, mutta kukaan saa ajatella, että mä olisin jakorasia" Jos panet kymmeniä eri miehiä, monet ajattelevat sinun olevan lutka. Niin se vain on. [/quote] Tuo kommentti on malli-esimerkki ajattelutavasta millä on jo vuosisatoja yritetty alistaa naisia. Slut shaming. [/quote] Naiset on kyllä aina alistumassa, oli kyseessä mikä asia tahansa :) Tällä kertaa naisia alistaa se, että jonkun muun arvomaailma eroaa heidän omastaan. Kyseessähän ei siis ollut tilanne, jossa joku ulkopuolinen pyrkisi estämään naisten irtosuhteita, vaan ainoastaan ajatteli kymmeniä eri miehiä panevan naisen olevan lutka (halventava sana). Naisten alistamista on siis jo erilaisen arvomaailman omaaminen ja omat ajatuksetkin. [/quote]Ei ole kysymys siitä että nainen alistuu sinun mielipiteesi kuullessaan, vaan siitä että sinä _yrität_ alistaa naisia omalla, alistAvalla mielipiteelläsi. Se että paskaan alistavaan mielipiteeseen sanoo vastaan on kaikkea muuta kuin alistumista. :)

[/quote]

Ennen kuin tuon enempää alistut ja uhriudut, niin vedä henkeä ja huomaa, että minä en ole missään vaiheessa sanonut asiasta mielipidettäni. Puhuin vain ihmisten ajatuksista yleisellä tasolla. Ja tässä oli nyt nimenomaan kyse niistä ajatuksista, ei sanoista. On vaikea sanoa takaisin "alistavaan mielipiteeseen", jota ei kukaan ole ääneen sanonut, eikö niin? Naisilla on täysi itsemääräämisoikeus kehoonsa, mutta ei muiden ihmisten ajatuksiin sentään, vaikka sinun mielestäsi nekin alistavat ilmeisesti.
[/quote]Katsos kun minä en voi tietää kuka olet niistä tsiljoonasta anonyymistä postaajasta täällä, pointti oli kuitenkin se, että jonkun mielipide, ajatusmaailma tai asenne voi olla alistava, mutta se ei tarkoita että sen johdosta alistuu kukaan.
Kyllä ihmisten ajatuksissakin on usein korjattavaa ja huomautettavaa, turha yrittää vetää mitään thought police -korttia jos joku huomauttaa mielipiteen olevan misogynistinen tai rasistinen, tai juuri tuota mainitsemaasi itsemääräämisoikeutta vastaan puhuva.

Vierailija
47/116 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhun tosiaan ääneenlausutusta mielipiteestä/ajatuksesta eihän sitä vastaan voi sanoa mitään jota joku ei ole sanonut tai kirjoittanut missään, olipa typerä yritys nussia pilkkua...
T.115

Vierailija
48/116 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi. Sama määrä miehillä.

Vierailija
49/116 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:52"]

joo, miesten pitäisi olla omasta mielestään järkeviä olentoja ja naisten irrationaalisia, mutta yhtäkkiä jos itse panee kymmeniä ihmisiä on mahtava voittaja ja jos nainen tekee saman, se on halveksittava huora :D että se siitä ylivertaisesta loogisuudesta ja rationalisuudesta.

[/quote]

Ei. Naiset eivät määritä sitä, mikä on miesten mielestä soveliasta naisille, eivätkä miehet puolestaan sitä, mikä on naisten mielestä soveliasta miehille. Tämä vanha juttu kuinka mies on suuri sankari kaataessaan urakalla naisia ja nainen taas lutka/huora/horo/jne. antautuessaan suurelle määrälle miehiä, johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisista tavoista arvottaa potentiaalista kumppania. Miehet eivät pidä ajatuksesta, että heidän tuleva puolisonsa olisi ollut koko kylän polkupyörä, jota puolet kaksilahkeisista on polkaissut, kun taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että miesten lähestymistapa on paljon loogisempi. Jos on aiemmin ollut valmis hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa, on valmis tekemään sen myös tulevaisuudessa, eikä minusta ainakaan olisi kiva tulla petetyksi. Naisista ilmeisesti on tosi upeaa tulla petetyksi, muuten ei voi sutkien pelimiesten suurta suosiota naisten keskuudessa oikein selittää. 
[/quote] Aha. Ite en ainakaan koskisi pitkällä tikullakaan mieheen jolla on ollut viisi tai useampi kumppani. En tosin koskisi miehiin noin muutenkaan (enkä naisiin, en ole lesbo) mutta ymmärtänet pointtini. Mies jolla on ollut yli neljä kumppania on omissa silmissäni huora.

Vierailija
50/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen.

Vierailija
51/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 5 jos henkilöllä on lapsia. N

Vierailija
52/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Olen mies

Vierailija
53/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Mies.

Vierailija
54/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tai yli. Olen nainen, avioliitossa ja mieheni kanssa vain seksiä ollut. Mielestäni naisella tulee olla vain yksi seksikumppani, oma mies, JOS käy niin että mies pettää niin voin jotenkin hyväksyä eron ja uuden miehen etsimisen. Eli ihan maksimissaan kaksi on ok pettämistilanteessa. Jos ei pettämistä niin vain yksi on ok. En ole uskovainen, älkää sitä huutako. 

Vierailija
55/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 tai yli. Riippuu toki iästä myös. Olen nainen. Ja sama pätee miehiin.

Vierailija
56/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mielestäni 3 ->

Vierailija
57/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä monta kun miehestäkin :)

Vierailija
58/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
59/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mennä mun puolesta vaikka yli 10 000 eikä ole vielä hutsahtava. Ainakin tietää mitä tekee jos on tuohon tilanteeseen päässyt :D

Vierailija
60/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:39"]Yhtä monta kun miehestäkin :)
[/quote]
olin just laittamassa samaa, mut ehditkin eka :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi