G:montako sänkykumppania tekee naisesta hutsahtavan?
Kommentit (116)
Öö, yli 20? Jos nyt on ollut sinkkuna vaikka yli 10 vuotta ja viehättäväkin eikä uskonnollista vakaamusta niin voihan noita kertyä. Jos pettää tai on tietoisesti varatun kanssa niin yksikin on liikaa, silloin on hutsu.
Itsellä seksikumppaneiden määrä jää juuri alle 10 ja olen ollut sinkkuna kaksi vuotta, välillä pitkiä seurustelusuhteita kaksi ja nyt avioliitossa Eli kahden sinkkuvuoden aikana oli 3 irtosuhdetta/vuosi. En koe itseäni hutsahtavana vaan jopa tavallisena?
t. N39
En jaksa välittää muiden naisten tekemisistä. Ei mielipidettä tähän. Miehestä en tautiriskin takia tykkää jos on pannut puolta kylää (esim. 30:n iässä seksikumppaneita yli 20) kun itsellä on ollut vain muutama mies.
Voi luoja mitä vastauksia. 1-2?? Ei hyvää päivää, toivottavasti on osunu kerralla fyysisesti sopiva kumppani. Sitten valitetaan kun jompaakumpaa ei seksi kiinnosta
Mun mielestä yli 60 alkaa oleen vähän hutsahtava. Tosin riippuu paljon myös naisen iästä ja siitä kauanko aikuisiästään on seurustellut.
Yli 100 ehkä jos silloinkaan, olen sinkkuvuosina harrastanut yhdenillan juttuja n.20 eri miehen kanssa kun taas samanikäinen ikisinkku on jo rikkonut ton 100 rajan..en pidä häntä hutsuna mutta kyllä moni tietää että häneltä irtoaa helposti ja ei varmasti oli kivaa omata sellaista mainetta.
-27v avioliitossa ja lapsi
No vittu ketä kiinnostaa jos joku panee helvrtti maan joka ikistä miestä? Saanko kysyä miten se liikuttaa teidän elämää yhtään millään tapaa? Ja miksi naisesta tulee seksin myötä huora ja miehestä jumaloitava sonni? Elättekö todella näin keskiajalla? Kukin pankoon tasan niin paljon kuin sielu sietää, ei koske minun elämääni eli ei kiinnosta.
Ei ole sellaista määrää. Kai sitä itse tietää mitä tekee ja kenen kanssa. Itsensä myyminen onkin sitten eri asia. Nainen olen.
Mut voi näköjään sitten määritellä myös hutsuksi, kun aikanaan maniassa kumppaneita kertyi kymmeniä.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:45"]
No vittu ketä kiinnostaa jos joku panee helvrtti maan joka ikistä miestä? Saanko kysyä miten se liikuttaa teidän elämää yhtään millään tapaa? Ja miksi naisesta tulee seksin myötä huora ja miehestä jumaloitava sonni? Elättekö todella näin keskiajalla? Kukin pankoon tasan niin paljon kuin sielu sietää, ei koske minun elämääni eli ei kiinnosta.
[/quote]
Tuo on kyllä huvittavaa, että nimenomaan naiset ovat arvostelemassa seksuaalisesti aktiivisia naisia lutkiksi, miehille tuolla ei ole niin väliä, jossei nyt ole joku peräkamarin runkkari joka haaveilee neitsyistä.
Samalla taas ne panomiehet ovat niin vetoavia ja herrasmiehiä. Miksi tämä kaksoisstandardi?
Mun mielestä hutsahtavaksi (niin miehen kuin naisen) tekee jokin muu kuin seksikumppanien määrä.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:27"]Vastaa myös oletko mies vai nainen
[/quote]
1 mies 32v
Kysytään samaa miehistä, mitä vastaatte? Tutustukaa termiin "slut shaming".
Ihan sama montako seksikumppania, ne eivät tee kenestäkään hutsahtavaa.
Sänkykumppaneita saa olla vaikka tuhat, huoran tekee vasta se, että lisäännyttyään rikkoo perheen ja asuttaa miehiä lapsensa kotiin. Yh:t ovat minun mielestäni ainoita huoria.
Jos naisella on kaksi seksikumppania samaan aikaan, niin hutsuiluksi menee. T. Nainen
joo, miesten pitäisi olla omasta mielestään järkeviä olentoja ja naisten irrationaalisia, mutta yhtäkkiä jos itse panee kymmeniä ihmisiä on mahtava voittaja ja jos nainen tekee saman, se on halveksittava huora :D että se siitä ylivertaisesta loogisuudesta ja rationalisuudesta.
Itselläni on ollut sänkykumppaneita n. 40 ja kyllä, olen nuorempana ollut kevytkenkäinen ja kai sitten hutsahtavakin. Mutta mitä sitten?? Niinhän ne miehetkin tekee jos vain saavat. Ainakin olen kokeiluni kokeillut ja nyt onnellisesti naimisissa yhden ja ainoan miehen kanssa, eikä tule mieleen sellaista tilannetta jossa pettäisin. Jokainen nussikoon niin montaa miestä/naista kuin tahtoo, kunhan ei tauteja tieten tahtoen levittele ja pusyy erossa varatuista.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:49"]
Mun mielestä hutsahtavaksi (niin miehen kuin naisen) tekee jokin muu kuin seksikumppanien määrä.
[/quote]Olen siis nainen 43v naimisissa, ennen avioliittoa vain yksi seksikumppani. Ja avioitumisen jälkeen ei muita kuin oma puoliso.
Jaa olen siis tyyliin kaikkien mielestä hutsu.