Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:montako sänkykumppania tekee naisesta hutsahtavan?

Vierailija
20.10.2014 |

Vastaa myös oletko mies vai nainen

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:52"]

Sänkykumppaneita saa olla vaikka tuhat, huoran tekee vasta se, että lisäännyttyään rikkoo perheen ja asuttaa miehiä lapsensa kotiin. Yh:t ovat minun mielestäni ainoita huoria.

[/quote]

Entäs päähuoltajuudessa oleva mies joka hommaa uuden naisen? Hän saa hankkia kumppanin, mutta yh-äiti ei?

Vierailija
82/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:53"]

Itselläni on ollut sänkykumppaneita n. 40 ja kyllä, olen nuorempana ollut kevytkenkäinen ja kai sitten hutsahtavakin. Mutta mitä sitten?? Niinhän ne miehetkin tekee jos vain saavat. Ainakin olen kokeiluni kokeillut ja nyt onnellisesti naimisissa yhden ja ainoan miehen kanssa, eikä tule mieleen sellaista tilannetta jossa pettäisin. Jokainen nussikoon niin montaa miestä/naista kuin tahtoo, kunhan ei tauteja tieten tahtoen levittele ja pusyy erossa varatuista.

[/quote]

Juuri näin. Mulla ollut yli 30 ja miehelleni olen kertonut, että kolme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin yhden yön juttu (paitsi jos se on jonkun pitkäaikaisen ystävän kanssa sänkyyn hairahtuminen).

Kyllä se muuten aikalailla on se kolme kumppania. No ehkä viisi. Mutta en pidä silti hutsuna vaikka olisi enemmän, en vain kiinnostu. Tunnen muutamia naisia joilla on paljon kumppaneita. Jotkut heistä on kivoja, jotkut ei. Joidenkin kanssa tekee mielellään töitä, joidenkin ei.

Mies.

Vierailija
84/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkykumppaneita saa olla vaikka tuhat, huoran tekee vasta se, että lisäännyttyään rikkoo perheen ja asuttaa miehiä lapsensa kotiin. Yh:t ovat minun mielestäni ainoita huoria.

[/quote]Miksi yh:t? Jos vaikka on mies on jättänyt tai pettänyt ja nainen ottanut eron niin yhtäkkiä hän on huora? Ottaa rahaa seksuaalisista palveluista?

En ole enkä ole ikinä ollut yh. En vain ymmärrä.

Vierailija
85/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mulla onko tuolle hutsuilulle mitään lukumäärärajaa, mutta sukupuolten välisistä eroista sen verran, että jos kuulen miehen panneen 100 naista, ajattelen että aika hyvin on onnistunut pokaamaan naisia. Jos kuulen naisen panneen 100 miestä, ajattelen että hän on suostunut seksiin monen miehen kanssa. Naisten ja miesten välillä kun on se merkitsevä ero, että miehen on huomattavan paljon vaikeampaa saada sitä seksiä, joten siinä onnistumisella on jonkinlainen itseisarvo. Naiset saavat seksiä niin paljon helpommin, etten pidä sitä minään "saavutuksena", vaikka panisi kuinkaa montaa miestä tahansa.

Vierailija
86/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 5. :o Olen nuori nainen (alle 25v).
Luku ei nouse jos pitää vakipanoja.

Vierailija
87/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
88/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:00"]

En tiedä mulla onko tuolle hutsuilulle mitään lukumäärärajaa, mutta sukupuolten välisistä eroista sen verran, että jos kuulen miehen panneen 100 naista, ajattelen että aika hyvin on onnistunut pokaamaan naisia. Jos kuulen naisen panneen 100 miestä, ajattelen että hän on suostunut seksiin monen miehen kanssa. Naisten ja miesten välillä kun on se merkitsevä ero, että miehen on huomattavan paljon vaikeampaa saada sitä seksiä, joten siinä onnistumisella on jonkinlainen itseisarvo. Naiset saavat seksiä niin paljon helpommin, etten pidä sitä minään "saavutuksena", vaikka panisi kuinkaa montaa miestä tahansa.

[/quote]

Näinhän se on. Miehestä kertoo hyvää jos hänellä on paljon kumppaneita, ainakin nyt miehen sosiaalisesta statuksesta. Naisella taas se on hyvä merkki jos on vähän, mutta laadukkaita kumppaneita.

Vierailija
89/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:38"]

20 tai yli. Riippuu toki iästä myös. Olen nainen. Ja sama pätee miehiin.

[/quote]

Kyllä menee elämä hukkaan jos ei saa nussia kun 20 henkilöä. Itse laskin juuri omat kumppanit joita nyt 40 ja ikää 22 vuotta ja mies olen :D

Vierailija
90/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:00"]

[/quote]

Noinhan se käytännössä on, mutta jos nainen muuttuu tuon saman käytöksen myötä halveksittavaksi ja mies ihailtavaksi, niin silloin mennään mielestäni jo sellaisiin ajatusmalleihin, jotka ovat vain puhdasta ilkeyttä ja ihan kunnon vanhanaikaista seksismiä.

Vierailija
91/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
92/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaikka 100. Haluaisin kyllä paljon seksiä haluavan naisen, ihan sama miten paljon aikaisempia kumppaneita, kunhan sukupuolitauteja ei ole.

M32

Vierailija
93/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:07"]

Sanotaan vaikka 100. Haluaisin kyllä paljon seksiä haluavan naisen, ihan sama miten paljon aikaisempia kumppaneita, kunhan sukupuolitauteja ei ole.

M32

[/quote]Voihan olla paljon seksiä haluava vaikka olisi vain vähän aikaisempia kumppaneita :)

Vierailija
94/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 5. Olen mies.

Vierailija
95/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelitko, että naiset on näissä asioissa rehellisiä? Oikeasti tää on niin vitsi... Jokainen nainen tämän vanhanaikaisen ajattelumaailman takia syöttää miehelle jotain legendaa 1-3 kumppanista tai antaa ainakin ymmärtää, ettei niitä kovin montaa ole ollut. Totuus on, että esimerkiksi kaveripiiristä kaikilla on ollut ainakin 20, useimmilla yli 30 tai 40. Ja kyllä, seuraa on joskus isketty pilkun jälkeen taksijonostakin omaksi iloksi. Tosin määriä meillä rajoittaa, että aikuisikänä on pitkälti oltu aina varattuja, mutta ainahan niitä pieniä, hauskoja kausia väliin on mahtunut.:)

Mutta mitäs nyt tälle asialle voi tehdä? Sinäkin voit löytää sivellisen naisen ja et voi mistään varmistaa, onko niitä seksijuttuja ollutkin enemmän kuin antaa ymmärtää... Hauskaa. Voit miettiä sitä jatkossa.

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:55"]

Yksikin yhden yön juttu (paitsi jos se on jonkun pitkäaikaisen ystävän kanssa sänkyyn hairahtuminen).

Kyllä se muuten aikalailla on se kolme kumppania. No ehkä viisi. Mutta en pidä silti hutsuna vaikka olisi enemmän, en vain kiinnostu. Tunnen muutamia naisia joilla on paljon kumppaneita. Jotkut heistä on kivoja, jotkut ei. Joidenkin kanssa tekee mielellään töitä, joidenkin ei.

Mies.

[/quote]

Vierailija
96/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
97/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi "hutsahtava" ilmoittautuu, seksikumppaneita ollut karvan vajaa 40 ;D Jännä juttu, että jotkut naiset vastaa esim. 2, pidän sitä enemmän outona. Toinen jännä asia on, että nainen on hutsu ja vastaava mies sonni tms. Vähän kaksinaismoralismista teiltä jotka vastaatte 2.

Vierailija
98/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias nainen ja minulla on ollut kolme kumppania tähän mennessä. Pitääkö minun siis pitää jalkani ristissä loppuelämäni, jos joskus eroan avomiehestäni? Aika jänniä vastauksia tässä ketjussa on. 

Vierailija
99/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, miesten pitäisi olla omasta mielestään järkeviä olentoja ja naisten irrationaalisia, mutta yhtäkkiä jos itse panee kymmeniä ihmisiä on mahtava voittaja ja jos nainen tekee saman, se on halveksittava huora :D että se siitä ylivertaisesta loogisuudesta ja rationalisuudesta.

[/quote]

Ei. Naiset eivät määritä sitä, mikä on miesten mielestä soveliasta naisille, eivätkä miehet puolestaan sitä, mikä on naisten mielestä soveliasta miehille. Tämä vanha juttu kuinka mies on suuri sankari kaataessaan urakalla naisia ja nainen taas lutka/huora/horo/jne. antautuessaan suurelle määrälle miehiä, johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisista tavoista arvottaa potentiaalista kumppania. Miehet eivät pidä ajatuksesta, että heidän tuleva puolisonsa olisi ollut koko kylän polkupyörä, jota puolet kaksilahkeisista on polkaissut, kun taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että miesten lähestymistapa on paljon loogisempi. Jos on aiemmin ollut valmis hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa, on valmis tekemään sen myös tulevaisuudessa, eikä minusta ainakaan olisi kiva tulla petetyksi. Naisista ilmeisesti on tosi upeaa tulla petetyksi, muuten ei voi sutkien pelimiesten suurta suosiota naisten keskuudessa oikein selittää. 

Vierailija
100/116 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:49"]Mun mielestä hutsahtavaksi (niin miehen kuin naisen) tekee jokin muu kuin seksikumppanien määrä.
[/quote]

Aamen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme