Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö tori.fi:ssä enää kauppa?

Vierailija
12.05.2025 |

Onko muilla samaa kokemusta: tori-uudistuksen jälkeen kauppa ei enää käy, eikä ilmoituksia hädintuskin katsota? Vielä pari vuotta sitten ei tarvinnut kuin ilmoitus kirjata mistä tahansa mööpelistä tai mööpelin osasta, niin 10 minuutissa alkoi viestit paukkua.

Nyt hiljaista on kuin huopatossutehtaalla. 

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on. Luulisi että kun kaikki kallistuu käytettyjen tavaroiden hankinta halvemmalla nousisi mutta ei. 

Vierailija
2/107 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi:saa käy tosiaan enään kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, ahneus.

Vierailija
4/107 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa käy. Syksyn ja talven aikana ostin sieltä kaikenlaista. Ja ainakin seuraamani Ikean kaapit liikkuu aika sutjakkaasti.

Vierailija
5/107 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy, olen myynyt ja ostanut ja tuo Tori-diili on tosissaan hyvä.

Vierailija
6/107 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Syitä on monia. Yksi mitä harvemmin mietitään on Temu ja vastaavat. Rojua saa pilkkahintaan. Kauppoja ei myöskään tehdä jos myyjä ei tuo tavaraa sinulle kotiin, anna sitä ilmaiseksi ja laita vielä suklaatipatukkaa kaupanpäällisiksi.

Vierailija
7/107 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa käy. Syksyn ja talven aikana ostin sieltä kaikenlaista. Ja ainakin seuraamani Ikean kaapit liikkuu aika sutjakkaasti.

Kuka niitä edes pitää myynnistä pitkään. 

Vierailija
8/107 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista on. Vanhat astiat menee postituksella ja lasten sesonki ulkovaatteet ja mm. luistimet meni hyvin. Muuten ei mikään, tulee vaan epämääräisiä kyselyitä. Aiemmin tuntui että meni siis ihan kaikki hetkessä. 

Vierailija
9/107 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tyhmälle, että onko tosissaan se myyjän asettama hinta siis joku alin hintaraja ja sitten tämä onkin huutokauppa ja pitäisi tarjota enemmän kuin se alaraja?

Minulla kaikki myyjät on hylänneet tarjoukseni kun olen yrittänyt tarjota sitä heidän pyytämäänsä hintaa. Luulin, että se on hintapyyntö. Anteeksi tyhmyyteni.

Vierailija
10/107 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertaa olen nyt törmännyt myyjiin jotka eivät vastaa kun olen viestittänyt että haluan ostaa tämän tuotteen postitettuna. Ilmoituksissa ei ole ainakaan mainintaa että eivät postita. Tai eivät vastaa jos kysyy jotain tärkeää tietoa kohteeseen liittyen, esim. kokoa.

Yksi myyjä ei suostunut myymään koska käytän vain tilisiirtoa. En anna korttini veloitustietoja jollekin Toridiilin randomfirmalle, josta ne voi helposti hakkeroida. En käytä edes MobilePayta samasta syystä, en luota senkään turvallisuuteen.

Pelkällä tilinumerolla ei voi kenenkään tiliä tyhjentää. Firmatkin ilmoittavat pankkitietonsa nettisivuillaan.

Vierailija
11/107 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallimmat tavarat käy kaupaksi (100-1200 euroa), vaikka en diiliä kelpuutakaan. Muutaman euron tavarat liikkuu huonosti, ei kannata ajella niiden takia eikä lähetellä kun kulut suuremmat kuin tavaran hinta.

Vierailija
12/107 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kertaa olen nyt törmännyt myyjiin jotka eivät vastaa kun olen viestittänyt että haluan ostaa tämän tuotteen postitettuna. Ilmoituksissa ei ole ainakaan mainintaa että eivät postita. Tai eivät vastaa jos kysyy jotain tärkeää tietoa kohteeseen liittyen, esim. kokoa.

Yksi myyjä ei suostunut myymään koska käytän vain tilisiirtoa. En anna korttini veloitustietoja jollekin Toridiilin randomfirmalle, josta ne voi helposti hakkeroida. En käytä edes MobilePayta samasta syystä, en luota senkään turvallisuuteen.

Pelkällä tilinumerolla ei voi kenenkään tiliä tyhjentää. Firmatkin ilmoittavat pankkitietonsa nettisivuillaan.

Jaksatko sinä odottaa että raha näkyy myyjän tilillä? Viikonlopun yli? Olen pari kertaa lähiaikoina suostunut tilisiirtoon, enkä enää suostu. Ostaja alkaa samana iltana huutaa että missä on paketti ja rikosilmoa pukkaa. Sitten kun 2 päivän päästä maanantaina sanon että nyt raha on tullut ja laitan postiin, ei edes anteeksipyyntöä.

Vierailija
13/107 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista tavaran etsiminen on paljon vaikeampaa kuin se oli ennen sivuston uudistamista. Olin kanta-asiakas. Uudistuksen jälkeen en ole ostanut mitään.

Vierailija
14/107 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksatko sinä odottaa että raha näkyy myyjän tilillä? Viikonlopun yli? Olen pari kertaa lähiaikoina suostunut tilisiirtoon, enkä enää suostu. Ostaja alkaa samana iltana huutaa että missä on paketti ja rikosilmoa pukkaa. Sitten kun 2 päi

Viikonloppuna raha näkyy yleensä jo varauksena tilillä eri pankkien välillä. Itse raha vasta arkipäivänä. Fiksu ostaja tajuaa tämän. Mt-ostajat aiheuttaa aina ongelmia oli maksutapa mikä hyvänsä. Fiksu myyjä myös kertoo ostajalle että postittaa kun maksu näkyy ja ilmoittaa siitä sitten ostajalle.

Vierailija
15/107 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy. Syitä on monia. Yksi mitä harvemmin mietitään on Temu ja vastaavat. 

Ostin juuri lapsille ja itselleni päivitystä tarvitsevat ulkoilu/urheiluekstiilit ja -kengät XXL:n "50% bonusta laskun loppusummasta"-tarjouksesta.

Kun valitsi jo tarjouksessa olevia laatutuotteita joista saa vielä 50% takaisin niin alitetaan Torin rättien hintapyynnöt vaikka ostaa uutta, juuri oikeaa kokoa ja haluttua väriä ja saa ilmaisen kuljetuksen viereiseen pakettiautomaattiin eikä tarvitse yhtään pelätä maksuhuijausta. Täysi palautusoikeus ja takuu.

Temu puolestaan alittaa hinnat sen puhtaan roskan kategoriassa jota Tori on nykyään väärällään.

Vierailija
16/107 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksatko sinä odottaa että raha näkyy myyjän tilillä? Viikonlopun yli? Olen pari kertaa lähiaikoina suostunut tilisiirtoon, enkä enää suostu. Ostaja alkaa samana iltana huutaa että missä on paketti ja rikosilmoa pukkaa. Sitten kun 2 päi

Miten olisi kuvakaappaus siitä maksun kuitista.  Näin on tehty iät ja ajat puolin ja toisin.  (Isommissa summissa ei tuohon tietysti voi luottaa täysin)

Vierailija
17/107 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta kohdilleen niin kauppa käy.  Viimeisin kauppa:  Ostin kirpputorilta, maksoin 8€.  Katsoin torihinnat, pyynnit 90-130€.  Laitoin myyntiin 70€ pyynnillä.  Ostaja tinkasi postikulut (5,9€) johon suostuin.  Ehtii kaksi päivää olla myynnissä.

Vierailija
18/107 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydät käytetyistä tavaroista melko saman mitä ne uutena käyttämättömänä maksaa niin ei niitä kukaa osta.

Vierailija
19/107 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän mä tein, sanoin että lähetän tavaran vasta kun maksu näkyy omalla tililläni. Kahden eri pankin välillä on viivettä viikonloppuisin, raha ei tule heti vaan maanantaina (esim. OP sisäinen siirto näkyy heti mutta Nordea-OP ei).

Ja ostaja veti pultit kun en heti la aamuna lähettänyt pakettia.

Vierailija
20/107 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvankaappaus kuitista on varma huijaus. Sen väärentää photarilla 6 minuutissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän