Pitääkö puolisolle kertoa jos pettää vahingossa?
Siis jos ei ole tahallaan pettänyt ja tietää ettei tule enää toistumaan.
Kommentit (173)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:26"]
Jos tahalleen niin pitää kertoo, mutta eihän vahingoille voi mitään! Hei. Nyt oikeesti valot päälle :D
[/quote]
Etkö oikeasti usko, että pettääkin voi sekä harkitusti että harkitsemattomasti? Ei aloittajakaan tarkoittanut, että niiden eron luonteen takia jälkimmäistä ei pidä kertoa ja ensimmäinen pitää, vaan kyse on enemmänkin siitä onko järkevää kertoa? Jos puolisoni olisi pettänyt minua vakaasta harkinnastaan haluaisin sen ehkä kuullakin, koska silloin siinä olisi jotain joka koskisi minuakin. Jos taas harkintakyky pettäisi ja hän katuisi itse asiaa ja sen tietämisestä tulisi minulle VAIN tuskaa, niin parempi, kun ei kerro. Jos voi olla kertomatta.
[/quote]
Sillä sun puolisolla on siinä kyllä ihan tarpeeksi aikaa harkita sitä pettämistä ennen seksiin ryhtymistä. Jos se siinä esileikin aikana päättää antaa mennä, niin kyllä se on ihan harkittua pettämistä eikä mikään vahinko. Jokainen pettäminen on harkittua ja siitä on tehty päätös. Älä viitsi pettää itseäsi ja vakuuttaa ettei se mies tarkoita, kyllä se kuule ihan tarkoittaa. Ei se vahingossa petä, sillä olis ollut mahdollisuus lopettaa, mutta se päätti jatkaa ja pettää. Ihan tietoisesti.
Hmm. En nyt voi sanoa pitääkö kertoa, mutta itse kertoisin.
Omalla kohdallani olen hyvin kännispäissäni suudellut exääni, jonka tapasin baarissa. Kello soi siinä vaiheessa, kun exä alkoi hokemaan, että tästä ei sitten kerrota minun miehelleni. Lähdin kotiin. Kerroin miehelle ja tein tietoisen päätöksen, että enää en juo niin paljon, enkä ainakaan kyseisessä seurassa. En ole ottamassa riskiä, että niin voisi tapahtua uudelleen.
Annoin myöskin miehelle oikeuden päättää olenko exään ollenkaan yhteydessä ja mies oli sitä mieltä etten. Menin exälle toteamaan, että tälläset kortit on jaettu eikä enää kiinnosta ees keskustella. Eikä harmittanut, kun ei ollut tunteita kyseistä henkilöä kohtaa (ilmeisesti kuin lihallisia), toisin kuin miestäni, jota rakastan maasta taivaisiin.
Edelleen hieman kaihertaa, kun on hurahtanut ajattelemattomana hetken huumaan. En mitään kännisekoilua halua syyttää. Minähän se päätin juoda itseni humalaan ja vielä tavata exäni. Nyt kuitenkin on tapahtuma mennyt aikoja sitten, eikä ole vastaavia tilanteita tullut.
Ap:n viesti on aika ristiriitainen. Petetään "vahingossa" mutta silti "tiedetään" ettei niin käy enää koskaan. Öh..
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:44"]
Ap:n viesti on aika ristiriitainen. Petetään "vahingossa" mutta silti "tiedetään" ettei niin käy enää koskaan. Öh..
[/quote]
Aivan! Hyvä pointti.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:59"]
Miten voi pettää vahingossa?
[/quote]
No, esim. kännissä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:10"]
Kyllä mulle ainakin olisi eri asia, jos puolisoni pettäisi ihan harkitsemattomasti, kuin että olisi oikein tiirannut naisia ja antanut itselleen luvan tieten tahtoen minua pettää.
[/quote]
Miksi tämä on saanut alapeukkuja?
[/quote]
Varmaan siksi että av:llä ei ole tapana ymmärtää erilaisia näkemyksiä. Av-mammalle kaikki on joko tai.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:19"]
Minua ainakin pelottaisi, jos kehoni tekisi jotain ilman, että itse ohjaan sitä. Kannattaa näiden "vahingossa" pettävien käydä lääkärissä, ei ole kovin tervettä sellainen... Oikeasti te ette vaan osaa ottaa vastuuta tekemisistänne. Oletteko 5-vuotiaita vai parisuhteessa olevia aikuisia? Ei ole mahdollista pettää vahingossa, kyllä siinä on itse tietoisesti vaatteensa riisunut ja jalkansa levittänyt. "Hetken huumaa" ei ole olemassa, on vain aikuisia jotka eivät sillä hetkellä halua ajatella tekojensa seurauksia kun "on niin kivaa".
[/quote]
Kuvailet tuossa juuri hetken huuman. Eli tavallaan ymmärrät, mutta et sitten halunnutkaan ymmärtää.
[/quote]
Helppoa. Jos tietää olevansa vahinkoaltis kännissä, voi päättää, ettei enää juo miesseurassa tai tiettyjen miesten seurassa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:55"]Ihan mielelläni kuulisin miten voi pettää vahingossa.
[/quote]
Varmaan kaatuu vahingossa toisen päälle, kun molemmat on alasti ja jotenkin se kikkeli vaan luikahtaa siinä samassa sisään.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:54"]
[/quote]
Helppoa. Jos tietää olevansa vahinkoaltis kännissä, voi päättää, ettei enää juo miesseurassa tai tiettyjen miesten seurassa.
[/quote]
Onpas helppoa! :D Sillähän se ratkeaa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:55"]Ihan mielelläni kuulisin miten voi pettää vahingossa. [/quote] Varmaan kaatuu vahingossa toisen päälle, kun molemmat on alasti ja jotenkin se kikkeli vaan luikahtaa siinä samassa sisään.
[/quote]
Tässä syy, miksi sekasaunat tulee kieltää! Tai no voihan noin miestenkin kesken käydä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:37"]
Jos pettää VAHINGOSSA, niin mistä voisi muka tietää että ei tee enää koskaan vahinkoa?
[/quote]
Niinpä, pettäjät täällä selittelee että harkintakyky petti eivätkä itsekään uskoneet että moista voisivat tehdä. Jos näin oli, niin mistä ne tietää ettei sama tapahdu uudelleen? Vahinkoja nyt vaan sattuu, useammankin kerran. Harkinta voi pettää uudelleen, sillä heidän harkintansahan on selvästi aika pettäväistä sorttia.
Minua ainakin pelottaisi, jos kehoni tekisi jotain ilman, että itse ohjaan sitä. Kannattaa näiden "vahingossa" pettävien käydä lääkärissä, ei ole kovin tervettä sellainen...
Oikeasti te ette vaan osaa ottaa vastuuta tekemisistänne. Oletteko 5-vuotiaita vai parisuhteessa olevia aikuisia? Ei ole mahdollista pettää vahingossa, kyllä siinä on itse tietoisesti vaatteensa riisunut ja jalkansa levittänyt. "Hetken huumaa" ei ole olemassa, on vain aikuisia jotka eivät sillä hetkellä halua ajatella tekojensa seurauksia kun "on niin kivaa".