Miksi tuilla elävät elävät elävät huonosto ja...
Miksi korkeasti koulutetut elävät paremmin ja he saavat kaiken materian??
Kommentit (15)
En mä vaan tiedä. Olen korkeasti koulutettu, mutta pyrin välttelemään ja omistamista materiaa mahdollisimman paljon. Omasta mielestäni materian haaliminen on vähemmän koulutettujen hommaa, koulutetummissa piireissä se on jo vähän passé.
Mutta et nyt varmaan tarkoittanut ihan tätä. Veikkaisin, että kyse on jonkinlaisesta yleisestä elämänhallinnasta tai sen puutteesta.
Jospa kirjoittaisit kysymyksesi uudestaan mutta selvemmin sanoin?
Kysyn nyt uudestaan siis.. Miksi sosiaalipummit eivät saa mitään hienoa, esim. taloa, autoa, mökkiä tai mitään lomamatkaa osamaksulla edes?? Ja korkeasti koulutetut saa nuo kaikki??!!
Varmaan koska ne korkeasti koulutetut käy töissä ja saa hyvää liksaa?
Kuka pitää mitäkin tarpeellisena ja mikä kullekin merkitsee.
Elämä ei ole ilmaista.. rahalla saa ja hevosella pääsee.. raha ei kasva puissa...
Inhoan sanontoja, mutta oli pakko.
Mene töihin, ap. Mene vaikka siivoamaan. Kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:33"]
Varmaan koska ne korkeasti koulutetut käy töissä ja saa hyvää liksaa?
[/quote]
Näin. En minä näin tt-tuen saajana kuvittelekaan että minun pitäisi saada kaikki samat asiat kuin ne, jotka tienaavat edes suht hyvin eli saavat jotakin säästöön jne.
What? Etköhän vastannut itse jo kysymykseesi?
Kyllä minä takuueläkkeestäni maksan asuntolainaa ja auton kuluja, autoa ei kyllä ole varaa uusia. Toki hieno ei ole asumiskelvoton hometalokaan.
Eivät korkeakoulutetut mitään saa! He ostavat nuo kaikki.
EN MENE SIIVOAMAAN, koska se on akkojen hommaa saatana ...
Minä hienona miehenä en alennu tuollaisiin töihin..
Ei tää maisterin tutkinto takaa rahaa, menestystä tai onnea.
T. Työtön fm joka rahojen loputtua on nyt kesän hengaillut eläkeläisvanhempien nurkissa. Niinpä, ei tän näin pitänyt mennä. ..
Että mitä?