Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö puolisolle kertoa jos pettää vahingossa?

Vierailija
16.09.2014 |

Siis jos ei ole tahallaan pettänyt ja tietää ettei tule enää toistumaan.

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni kuulisin miten voi pettää vahingossa.

Vierailija
2/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vahingossa?
Oho, liukastuin ja laskeuduin toisen miehen peniksen päälle. Ihan vahingossa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:55"]Ihan mielelläni kuulisin miten voi pettää vahingossa.
[/quote]
No sillain ettei tarkoittanut pettää.
Ap

Vierailija
4/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:55"]Ihan mielelläni kuulisin miten voi pettää vahingossa. [/quote] No sillain ettei tarkoittanut pettää. Ap

[/quote]

En tarkoittanut pettää kun annoin miehen tuikata sisään, niinkö? Mitäs siinä sitten mahdettiin tarkoittaa? Ap, kuinka vanha olet?

Vierailija
5/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vahinkoja lasketa, minulle on sattunut muutama, enkä ole katsonut tarpeelliseksi miestäni vaivata kertomalla. Sillehän tulisi vain paha mieli.

Vierailija
6/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja ei lasketa. Ei tarvi kertoo. 

Vierailija
7/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:58"]Ei vahinkoja lasketa, minulle on sattunut muutama, enkä ole katsonut tarpeelliseksi miestäni vaivata kertomalla. Sillehän tulisi vain paha mieli.
[/quote]
Just näin

Vierailija
8/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi pettää vahingossa?

Vierailija
9/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut se toinen onkin ihan daiju, jos ei ymmärrä vahingon ja tahallisuuden eroa ja pistää siksi välit poikki.

Vierailija
10/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa pettämisistä tapahtuu vahingossa?

Vierailija
11/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi pettää vahingossa? Ymmärtäisin että vahinko tapahtuu jos on kaatokännissä ja sammunut, silloin ei tietenkään puhuta pettämisestä vaan raiskauksesta. Tässä on vissi ero.

Vierailija
12/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten. Kyllä sun mieskin on varmaan joskus ihan vahingossa riisunut housunsa ja tuikannut jotain mimmiä jatkoilla. Jos olit kännissä ja se oli ihan vanhinko, niin sitten ei lasketa.

Vierailija
13/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii emmä oon puolisolle kertonut niistä tapaukista, kun joku äijä on kyrpä pystyssä istunut pöntöllä ja mä oon siihen päälle vahingossa istunut.

Kerran liukastusin kylpylässä ihan vahingossa muna tönössä makaavan äijän päälle ja sujahti kakkoseen. Tostakaan en oo maininnut.

Eli mielestäni ei tartte, etenkään jos meinaa varoa ettei noita vahinkoja enemmälti satu.

Vierailija
14/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vahingossa pettämistä ja tahallista pettämistä. Tahallinen pettäjä ehtii ajatella että jos nyt petän tapahtuu asiaa x ja x, mutta vahingossa pettävän vie tilanne niin ettei itsekään oikein ehdi tajuta mitä tapahtui. Minä en kertoisi tällaisesta pettämisestä. Mitä iloa siitä olisi kellekään? Ja mitä haittaa jos toinen ei saa ikinä tietääkään? Toisaalta jos saakin, niin yhtä paha se on, kuin että sen menee paljastamaan. Tai ainakin niin lähelle yhtä paha, että en näe suurtakaan eroa, paitsi että jos oikein menee kertomaan, niin tieten tahtoen pahoittaa toisen mielen.

Suunniteltu ja harkittu pettäminen eroaa siten, että jos ei kerro niin paljastuessa on loukannut toista myös siten että vaikka harkitsi asiaa, päätyi silti pettämään.

Vierailija
15/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:56"]

Miten niin vahingossa? Oho, liukastuin ja laskeuduin toisen miehen peniksen päälle. Ihan vahingossa vaan.

[/quote]

varmaan tulivat alasti ihan kaverisaunasta ja mies istui voimakkaasti vatkaavan hierontatuoliin.

nainen liukastui jäykistyneen siittimen päälle ja sai selkäkrampin. tuolin virtakin jumittui ja vatkasi hiliittömästi.  orgasmin myötä naisen selkäkramppi laukesi, samoin mies.

tämmöinen kuvio? ok, oli ihan puhdas vahinko.

Vierailija
16/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin olisi eri asia, jos puolisoni pettäisi ihan harkitsemattomasti, kuin että olisi oikein tiirannut naisia ja antanut itselleen luvan tieten tahtoen minua pettää.

Vierailija
17/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallinen pettäminen on pahempaa, vahinkoja voi käydä kenelle tahansa.

Vierailija
18/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mieheni hairahtuisi jossain juhlissa minua pettämään ja tajuaisi sen tehtyään, ettei enää ikinä tee niin niin en haluaisi kuulla siitä. Mitä mä sillä tiedolla tekisin? Olettaen, että mies todella oppi läksynsä, eli pettäessään tajusi, että on muitakin arvoja meidän parisuhteella, kuin oma halu? Mulle ei olisi mitään iloa tiedosta, että miehen piti hairahtua pettämään ennen kuin sen ymmärsi.

Vierailija
19/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti puolisosi saa tietää ja maksaisi vaikka huoran. Tai sit vaa jonkun ramdomi ihmisen ja sä joutusit kattomaan kun ne vahingossa harrastais irstasta/intohimoista naintia. Ja sen jälkeen puolisosi sanoo sulle et teidän juttu oli tässä ja käskis painua v***uun. :)

Vierailija
20/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, ap on selvästi MIES, tosin nuori ja kokematon sellainen kun miettii moista itsestäänselvyyttä. Vanhemmille miehille noita "vahinkoja" sattuukin sitten yhtenään eikä niitä tosiaan lasketa. Saati pahoiteta vaimokullan mieltä kertomalla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan