Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ihmisiä vaivaa kirppiksillä?

Vierailija
07.09.2014 |

Miksi te sotkette itsepalvelukirppiksillä toisten pöydät täysin? Miksi kuskaatte tavaroita vääriin pöytiin? Miksi annatte lastenne kuljetella tavaroita leikkinä pöydästä toiseen? Emme me myyjät pahuuttamme tavaroitamme myy.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset ovat vain hieman yksinkertaisia.

Vierailija
2/21 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa täyttää pöytää kohtuullisesti, liian täysi pöytä sotkeentuu helposti eikä sieltä löydä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut myyjät ihan itse sotkee oman paikkansa.

Vierailija
4/21 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin laittamaan tavarat kuten olivatkin, mutta silloin kun on kädet valmiiksi täynnä (lapsi tai sovitettavat vaatteet kädessä) ei vaan saa kaikkea prikulleen niin kuin oli. Itse pyrin kuskaamaan tavarat ja vaatteet niihin pöytiin joista ne olen ottanutkin,  mutta joskus pöytien numeroinnit on miten sattuu. pöydän 56 vieressä voi olla pöytä 103 jne. Silloin tulee sitten jätettyä lähimmäksi oikeata, jos en vain löydä sitä mihin oli tarkoitettu.

Lapseni eivät kuljeta tavaroita paikasta toiseen ellei ole jo sovittu että saavat ne ostaa. Sen sijaan he kyllä hypistelevät ja tutkivat tuotteita pöydistä. On naurettavaa kun jollain kirppiksellä kielletään lapsia leikkimästä myytävillä leluilla. Jos niitä ei saa hypistellä ja testata, ei niitä silloin ole tarkoitettu lapsille.

Vierailija
5/21 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kanssa sitä pöytien mylläämistä, vaikken itse ole koskaan mitään kirpparilla myynytkään. Yleensä saatan jäädä pöytiä järjestelemään samalla kun etsin itselleni jotakin, siis esim viikkailen ympäriinsä myllättyjä vaatteita takaisin siisteihhin pinoihin.

Vierailija
6/21 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne samat ihmiset käyttäytyy muissakin kaupoissa samanlailla. Ruokakaupassa täytyy jättää se perunapussi pakastealtaaseen ja pakastetuote taas jauhohyllylle. Täytyy hipelöidä ja tutkia jokainen tomaatti ja kaalinpätkä ennen kuin löytää haluamansa.

Vierailija
7/21 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle kuutonen, jos näin teet! 

Vierailija
8/21 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi tärkeä asia: jos myytte lastenvaatteita niin laittakaa kokonumero hintalappuun!!!!!!!! Muutenhan se on usein pakko myllätä että näkee koon. 

Vierailija
9/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten annatte lastenne ottaa pöydistä tavaroita joita ette aio ostaa, otatte ne lapselta pois ja laitatte siihen pöytään, jonka vieressä satutte olemaan? Miksi?

Vierailija
10/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotai käytettyä ja halpaa rojua pääosin. Usein otan jonku tuotteen ja, jos en jaksa ostaakkaa ni jätän mihin sattuu. Kalliimpii romui oon pölliny. Jos en oo saanu pöllittyy ni oon piilottanu, ettei muut saa käsiin. XD Mitä te kirppistyypit meinaatte sil, et jotai ihan sikahintoi noloist kamoist??? Jos on joku halpa juttu minkä haluun, ni tietty maksan. Ainii oon mä jotai nappeiki repiny irti ja muut vastaavaa jos oon tarvinnu. Paljo välii kirppiskamoist.:D

Vierailija
11/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:19"]

Koska jotai käytettyä ja halpaa rojua pääosin. Usein otan jonku tuotteen ja, jos en jaksa ostaakkaa ni jätän mihin sattuu. Kalliimpii romui oon pölliny. Jos en oo saanu pöllittyy ni oon piilottanu, ettei muut saa käsiin. XD Mitä te kirppistyypit meinaatte sil, et jotai ihan sikahintoi noloist kamoist??? Jos on joku halpa juttu minkä haluun, ni tietty maksan. Ainii oon mä jotai nappeiki repiny irti ja muut vastaavaa jos oon tarvinnu. Paljo välii kirppiskamoist.:D

[/quote]

Oletpa huonotapainen teinari. Ei ole tainneet vanhempasi kantaa kasvatusvastuutaan.

Ne ''nolot kamat'' on jonkun toisen omaisuutta, kunnes ne heiltä ostetaan.

Vierailija
12/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:38"]

[/quote]

Oletpa huonotapainen teinari. Ei ole tainneet vanhempasi kantaa kasvatusvastuutaan.

Ne ''nolot kamat'' on jonkun toisen omaisuutta, kunnes ne heiltä ostetaan.

[/quote]

No ei ne kyl sunkaa oo enää, jos joku ne pöllii! XD

Vierailija
13/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Paljon väliä sinun persekarvoistasi jotka saavat kärventyä gehennan liekeissä.

Vierailija
14/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gehennan liekki mainuttu!

Vierailija
15/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla tämä ikuisen kadotuksen konsepti alkaa tuntua ihan toimivalta idealta.

Vierailija
16/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kirppareilla on asiakkaana enimmäkseen tätä wt porukkaa joka paskat välittää toisten omaisuudesta.

Vierailija
17/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti inhottaa se, että jos olen viikannut ne omat myytävät kamani niin, että kokolaput&niihin kiinnitetyt hintalaput näkyy, niin se joka on sitten muka nätisti viikannut ne takaisin, on taittanut nämä tiedot just pinon alapuolelle - jos on nätti kuvio paidassa rinnassa, niin se kuvio on varmasti viikattu alaspäin... älyä peliin, ystäväiseni!

Vierailija
18/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kirppikseltä töitä pöytien järjestäjänä. Järjestän niitä 8 tuntia 5-6 päivää viikossa, enkä mä saa sitä paikkaa ikinä siistiksi.

Vierailija
19/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen nähnyt tällaisen pyörremyrskymamman, joka hoksaa uuden siistin pöydän ja käy penkomaan mitä kaikkea pöydässä on.
Hän nostaa joka rievun jostain kulmasta ylös ja siirtää sivuun katsottuaan. Lopulta kaikki on yhtenä kasana. Lapsi tutkii samalla alahyllyn leluja ja leikkii niillä. Repii irti leluun teipatut irto-osat. Joku pikkuautoista sinkoaa kauas ja mamma vähän huomauttaa että ei saa heitellä leluja. Paita putoaa lattialle, mutta vauva alkaa vaunuissa huutaa ja täytyy lähteä eteenpäin. Pöytä on kaaoksessa parissa minuutissa.

Vierailija
20/21 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona jo liikaa tavaraa joten en käy kirppiksillä ja ostan yleensä muualta jos tarvin jotain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme