Tässä ketjussa opetan teille kaiken italialaisesta keittiöstä
Heittele sekaisin vettä, jauhoja, tomaattia, oliiviöljyä, jotain lihaa jos haluat. Älä missään nimessä käytä mausteita jottei ruokaan tule vahingossa makua.
Onneksi olkoon, nyt tiedät kaiken italialaisesta ruoanlaitosta.
Kommentit (9)
Jaa. Minä luulin, että useimmiten italialaisen ruuan valmistus alkaa soffritosta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä luulin, että useimmiten italialaisen ruuan valmistus alkaa soffritosta.
Italialaisen ruoan valmistus alkaa ryypyllä! Opa!
Napolilainen pizza = paksureunainen pullalevy johon sipaistaan mautonta tomaattikastiketta, poltetaan koko roska uunissa reunoilta karrelle ja viimeistellään basilikan lehdellä
Ja oikeaa Italialaista ruokaa valmistetaan savuke suussa.
Aterian jälkeen seurue polttaa savukkeet pöydässä ja juttelee fiksuja.
Toki Viiniäkin kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italialaisen ruoan valmistus alkaa ryypyllä! Opa!
Eikös opa ole kreikkaa. Et vaikuta kovin asiantuntevalta.
Vierailija kirjoitti:
Napolilainen pizza = paksureunainen pullalevy johon sipaistaan mautonta tomaattikastiketta, poltetaan koko roska uunissa reunoilta karrelle ja viimeistellään basilikan lehdellä
Napolilainen pizza on pullanystäville jotka haluavat pizzansa maistuvan pääasiassa hiilelle
Pastavelliä Jerusalemin polttajille.
Nami nami.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitkään kohonnut pizzataikina on kyllä 🤤
Italialainen ruoka on yksinkertaisten ihmisten ruokaa