Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäasiallinen lääkäri

Vierailija
15.08.2014 |

Tänään olin lääkärissä, jossa minua palveli nuori tytteli, todennäköisesti juuri koulustaan päässyt. Tytöllä oli jalassaan sandaalit, jotka olivat avoimet varpaista. Kengät olivat asialliset, mutta ne sukat! Pohjaväri oli kirkkaan sininen ja muuten sukissa oli ihan kirkkaan värisiä raitoja, en voinut olla tuijottamatta. Mielestäni epäasialliset sukat, eivätkä kuulu ammattipukeutumiseen. Lääkäreiden pitäisi kunnioitta potilaitaan ja pukeutua siististi ja asiallisesti, eikä sukkia, jotka sopisivat paremmin sirkustaiteilijoille.

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:55"]

Minulla on jäänyt mieleen lääkärin sukat, joissa oli sarviaan näyttävä härkä ja alla luki bull. Arvelin hänen saattavan olla bullerona osakemarkkinoilla. ;) Oma korkeakoulutaustani liittyy siihen ja olisin mielelläni kysellyt siitäkin aiheesta...

[/quote]

Ehkä viittas siihen, että käypä hoito on bull? (siis bullshit)

Vierailija
102/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:56"]

Eikö ole normaalia katsoa lääkäriä kasvoihin silloinkin kun hän uskaltautuu pöytänsä takaa ottamaan kontaktia potilaaseen? Miksi katsoa lääkärin JALKOJA? Hoitotoimenpiteet ei yleensä vaadi alas katsomista. 

[/quote] Istuuko laakari poydan takana Suomessa ? :D :D

[/quote]

KYLLÄ, ellei kyseessä hoitotoimenpide. Lääkäri on kuin uhanalainen, arka eläin, joka hakee pöydästään piilopaikkaa. Onneksi on se tietokone, jonka ylle kumartua suojaan. Kyllä huomaa, että lääkärit ovat ensisijassa diagnostikkoja. 

[/quote]

onneksi harva lääkäri istuu pöydän takana. Ortopedi pyysi viereensä näytön ääreen näyttäessään kuviani, pöytä oli seinää vasten. Tk:n lääkärillä pöytä tietokoneineen oli lähellä ovea, instrumenttipöytä ikkunan alla, jonka ääressä hän istui, tutkimus sänky viereisellä seinällä ja potilastuoli keskellä. Kandilla oli vastaavan tapainen järjestely päivystyshuoneessa. Työterveydessä oli sellainen pyöreän pöydän tapainen hänen pöytäänsä liitettynä, jonka äärellä molemmat katsoimme tuloksia, tietokoneen näyttö näkyi molemmille sen ääressä... Hematologi istui pöytänsä takana.

[/quote]

Ai jaa? Itsellä kokemuksia vain näsitä pöydän takana nököttävistä. 

[/quote]

No tämä kokemukseni on täältä Pohjois-Suomesta. Kuluneelta vuodelta suurin osa.

[/quote]

Pohjosessa muutenkin tuttavallisempaa, joten en ihmettele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:51"]

Lääkärit istuvat pöydän takana myös ainakin Jenkeissä, Britanniassa, Ranskassa, Saksassa ja Pohjoismaissa.

[/quote] No ei istu poydan takana USAssa, just eilen kavin laakarissa.

[/quote]

Eikä ainakaan meillä täällä englannissa. Viimeksi istuimme vierekkäin lääkärin sohvalla, jonka edessä hänellä oli olohuoneenpöytää muistuttava liikuteltava taso tai teline, jolla hänen näppis ja näyttö oli. Siinä hän tutki mm. refleksit. Sohva oli aika ryhdikäs, mutta todella mukava istua, ei sellainen TV löhöilysohva.

Vierailija
104/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:55"]

Minulla on jäänyt mieleen lääkärin sukat, joissa oli sarviaan näyttävä härkä ja alla luki bull. Arvelin hänen saattavan olla bullerona osakemarkkinoilla. ;) Oma korkeakoulutaustani liittyy siihen ja olisin mielelläni kysellyt siitäkin aiheesta...

[/quote]

Ehkä viittas siihen, että käypä hoito on bull? (siis bullshit)

[/quote]

Kyllä kuva oli härästä... Muistutti ääriviivoiltaan Wallstreetin härkää. 

Vierailija
105/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:55"]

Minulla on jäänyt mieleen lääkärin sukat, joissa oli sarviaan näyttävä härkä ja alla luki bull. Arvelin hänen saattavan olla bullerona osakemarkkinoilla. ;) Oma korkeakoulutaustani liittyy siihen ja olisin mielelläni kysellyt siitäkin aiheesta...

[/quote]

Ehkä viittas siihen, että käypä hoito on bull? (siis bullshit)

[/quote]

Kyllä kuva oli härästä... Muistutti ääriviivoiltaan Wallstreetin härkää. 

[/quote]

Lekuri keinottelee lääkefirmojen osakkeilla. On muuten jumalattoman iso bisnes! 

Mikään yllärihän tämä ei varsinaisesti ole... 

Vierailija
106/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:51"]

Lääkärit istuvat pöydän takana myös ainakin Jenkeissä, Britanniassa, Ranskassa, Saksassa ja Pohjoismaissa.

[/quote] No ei istu poydan takana USAssa, just eilen kavin laakarissa.

[/quote]

Eikä ainakaan meillä täällä englannissa. Viimeksi istuimme vierekkäin lääkärin sohvalla, jonka edessä hänellä oli olohuoneenpöytää muistuttava liikuteltava taso tai teline, jolla hänen näppis ja näyttö oli. Siinä hän tutki mm. refleksit. Sohva oli aika ryhdikäs, mutta todella mukava istua, ei sellainen TV löhöilysohva.

[/quote]

Jaa, minun lääkärini ovat taas kaikki istuneet jonkinlaisen pöydän takana tai ääressä. Lontoon aluea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:51"]

Lääkärit istuvat pöydän takana myös ainakin Jenkeissä, Britanniassa, Ranskassa, Saksassa ja Pohjoismaissa.

[/quote] No ei istu poydan takana USAssa, just eilen kavin laakarissa.

[/quote]

Eikä ainakaan meillä täällä englannissa. Viimeksi istuimme vierekkäin lääkärin sohvalla, jonka edessä hänellä oli olohuoneenpöytää muistuttava liikuteltava taso tai teline, jolla hänen näppis ja näyttö oli. Siinä hän tutki mm. refleksit. Sohva oli aika ryhdikäs, mutta todella mukava istua, ei sellainen TV löhöilysohva.

[/quote]

Olispa meilläkin *huoh*

Mutta en usko että moni lääkäri olis tohon valmis. Rahvaan kans vierekkäin sohvalla...

Vierailija
108/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:51"]

Lääkärit istuvat pöydän takana myös ainakin Jenkeissä, Britanniassa, Ranskassa, Saksassa ja Pohjoismaissa.

[/quote] No ei istu poydan takana USAssa, just eilen kavin laakarissa.

[/quote]

Eikä ainakaan meillä täällä englannissa. Viimeksi istuimme vierekkäin lääkärin sohvalla, jonka edessä hänellä oli olohuoneenpöytää muistuttava liikuteltava taso tai teline, jolla hänen näppis ja näyttö oli. Siinä hän tutki mm. refleksit. Sohva oli aika ryhdikäs, mutta todella mukava istua, ei sellainen TV löhöilysohva.

[/quote]

Olispa meilläkin *huoh*

Mutta en usko että moni lääkäri olis tohon valmis. Rahvaan kans vierekkäin sohvalla...

[/quote]

Kaikki lääkärithän on just tuollaisia, ihanaa yleistämistä taas. Mahtaa tulla niska kipeäksi, kun pitää työpäivät olla pää sivulle päin käännettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:51"]

Lääkärit istuvat pöydän takana myös ainakin Jenkeissä, Britanniassa, Ranskassa, Saksassa ja Pohjoismaissa.

[/quote] No ei istu poydan takana USAssa, just eilen kavin laakarissa.

[/quote]

Eikä ainakaan meillä täällä englannissa. Viimeksi istuimme vierekkäin lääkärin sohvalla, jonka edessä hänellä oli olohuoneenpöytää muistuttava liikuteltava taso tai teline, jolla hänen näppis ja näyttö oli. Siinä hän tutki mm. refleksit. Sohva oli aika ryhdikäs, mutta todella mukava istua, ei sellainen TV löhöilysohva.

[/quote]

Olispa meilläkin *huoh*

Mutta en usko että moni lääkäri olis tohon valmis. Rahvaan kans vierekkäin sohvalla...

[/quote]

Kaikki lääkärithän on just tuollaisia, ihanaa yleistämistä taas. Mahtaa tulla niska kipeäksi, kun pitää työpäivät olla pää sivulle päin käännettynä.

[/quote]

Mitähän tarkoitat? 

 

Vierailija
110/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nyt erikseen pyytää aikaa varatessaan, että haluaa lääkärin, jolla on raidalliset sukat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:03"]

Eikä ainakaan meillä täällä englannissa. Viimeksi istuimme vierekkäin lääkärin sohvalla, jonka edessä hänellä oli olohuoneenpöytää muistuttava liikuteltava taso tai teline, jolla hänen näppis ja näyttö oli. Siinä hän tutki mm. refleksit. Sohva oli aika ryhdikäs, mutta todella mukava istua, ei sellainen TV löhöilysohva.

[/quote]

Jaa, minun lääkärini ovat taas kaikki istuneet jonkinlaisen pöydän takana tai ääressä. Lontoon aluea.

[/quote]

Welcome to Southwest. My experience is from here near Exmouth.

Vierailija
112/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:55"]

Minulla on jäänyt mieleen lääkärin sukat, joissa oli sarviaan näyttävä härkä ja alla luki bull. Arvelin hänen saattavan olla bullerona osakemarkkinoilla. ;) Oma korkeakoulutaustani liittyy siihen ja olisin mielelläni kysellyt siitäkin aiheesta...

[/quote]

Ehkä viittas siihen, että käypä hoito on bull? (siis bullshit)

[/quote]

Kyllä kuva oli härästä... Muistutti ääriviivoiltaan Wallstreetin härkää. 

[/quote]

Lekuri keinottelee lääkefirmojen osakkeilla. On muuten jumalattoman iso bisnes! 

Mikään yllärihän tämä ei varsinaisesti ole... 

[/quote]

Joopajoojollolloo nyt taas tähänkin. Mikä on lähteesi? Kateellinen mielesi ja sen luovat mielikuvat? terv lääkärin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:55"]

Minulla on jäänyt mieleen lääkärin sukat, joissa oli sarviaan näyttävä härkä ja alla luki bull. Arvelin hänen saattavan olla bullerona osakemarkkinoilla. ;) Oma korkeakoulutaustani liittyy siihen ja olisin mielelläni kysellyt siitäkin aiheesta...

[/quote]

Ehkä viittas siihen, että käypä hoito on bull? (siis bullshit)

[/quote]

Kyllä kuva oli härästä... Muistutti ääriviivoiltaan Wallstreetin härkää. 

[/quote]

Lekuri keinottelee lääkefirmojen osakkeilla. On muuten jumalattoman iso bisnes! 

Mikään yllärihän tämä ei varsinaisesti ole... 

[/quote]

Joopajoojollolloo nyt taas tähänkin. Mikä on lähteesi? Kateellinen mielesi ja sen luovat mielikuvat? terv lääkärin vaimo

[/quote]

Keinotteleeko miehesi pörssissä? Totuus on, että esim. masennuslääkkeitä annostellaan ihmisille Suomessa reilusti yli tarpeen. Ja lääkebisnes on yksi suurimmista ja verisimmistä maailmassa. Pyydä se miehesi linjoille, niin sitten keskustellaan. Pikkuvaimo tuskin asiasta paljon ymmärtää.

Hyvää yötä x

Vierailija
114/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:55"]

Minulla on jäänyt mieleen lääkärin sukat, joissa oli sarviaan näyttävä härkä ja alla luki bull. Arvelin hänen saattavan olla bullerona osakemarkkinoilla. ;) Oma korkeakoulutaustani liittyy siihen ja olisin mielelläni kysellyt siitäkin aiheesta...

[/quote]

Ehkä viittas siihen, että käypä hoito on bull? (siis bullshit)

[/quote]

Kyllä kuva oli härästä... Muistutti ääriviivoiltaan Wallstreetin härkää. 

[/quote]

Lekuri keinottelee lääkefirmojen osakkeilla. On muuten jumalattoman iso bisnes! 

Mikään yllärihän tämä ei varsinaisesti ole... 

[/quote]

Joopajoojollolloo nyt taas tähänkin. Mikä on lähteesi? Kateellinen mielesi ja sen luovat mielikuvat? terv lääkärin vaimo

[/quote]

Kuka määrittelee itsensä tuolla lailla? LOL Viiskytluku rulettaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:03"]

Eikä ainakaan meillä täällä englannissa. Viimeksi istuimme vierekkäin lääkärin sohvalla, jonka edessä hänellä oli olohuoneenpöytää muistuttava liikuteltava taso tai teline, jolla hänen näppis ja näyttö oli. Siinä hän tutki mm. refleksit. Sohva oli aika ryhdikäs, mutta todella mukava istua, ei sellainen TV löhöilysohva.

[/quote]

Jaa, minun lääkärini ovat taas kaikki istuneet jonkinlaisen pöydän takana tai ääressä. Lontoon aluea.

[/quote]

Welcome to Southwest. My experience is from here near Exmouth.

[/quote]

Thanks, haven't been to a doctor anywhere else than in London. Don't know if the practice differs from area to area. 

Vierailija
116/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:03"]

Eikä ainakaan meillä täällä englannissa. Viimeksi istuimme vierekkäin lääkärin sohvalla, jonka edessä hänellä oli olohuoneenpöytää muistuttava liikuteltava taso tai teline, jolla hänen näppis ja näyttö oli. Siinä hän tutki mm. refleksit. Sohva oli aika ryhdikäs, mutta todella mukava istua, ei sellainen TV löhöilysohva.

[/quote]

Jaa, minun lääkärini ovat taas kaikki istuneet jonkinlaisen pöydän takana tai ääressä. Lontoon aluea.

[/quote]

Welcome to Southwest. My experience is from here near Exmouth.

[/quote]

Thanks, haven't been to a doctor anywhere else than in London. Don't know if the practice differs from area to area. 

[/quote]

Sorry, meant person to person and between and that's what I got ;)

Vierailija
117/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaista insider tietoa taas taitaa näillä kirjoittelijoilla olla? Taidatte koskaan lääkäriä olla arjessanne nähnytkään, elämä pyörii näitten lähihoitajien ja siivojien keskellä? Ei se ihme, että kateus jyllää. Voitte ihan itse ottaa pääsykoekirjat käteen ja alkaa päntätä, niin ei tarvitse noin paljon kadehtia.

terv ''pikkuvaimo''

Vierailija
118/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:39"]

Minkähänlaista insider tietoa taas taitaa näillä kirjoittelijoilla olla? Taidatte koskaan lääkäriä olla arjessanne nähnytkään, elämä pyörii näitten lähihoitajien ja siivojien keskellä? Ei se ihme, että kateus jyllää. Voitte ihan itse ottaa pääsykoekirjat käteen ja alkaa päntätä, niin ei tarvitse noin paljon kadehtia.

terv ''pikkuvaimo''

[/quote]

Oisko tarvetta terapialle? Huom, itse olen opettajan kanssa naimisissa, mutta en ole yhteenkään opeketjuun kommentoinut alle

terv. opettajan vaimo

Vierailija
119/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettekö tajua provoa yllä? Öö öö?

Vierailija
120/150 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:39"]

Minkähänlaista insider tietoa taas taitaa näillä kirjoittelijoilla olla? Taidatte koskaan lääkäriä olla arjessanne nähnytkään, elämä pyörii näitten lähihoitajien ja siivojien keskellä? Ei se ihme, että kateus jyllää. Voitte ihan itse ottaa pääsykoekirjat käteen ja alkaa päntätä, niin ei tarvitse noin paljon kadehtia.

terv ''pikkuvaimo''

[/quote]

Kuule pikkuvaimo, kyllä se lääkebisnes ihan aikuisten oikeesti on miljardiluokan bisnes, jolla tehdään valtavia voittoja pörssissä. Kysy vaikka siltä mieheltäsi, kun hänellä kuitenkin on ylempi tutkinto. Hän voi selittää sulle ne monimutkaisemmat sanat, "lääkärin vaimo". 

terv. pörssihain muija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan