Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko pepun ja rinnat peittävä uimapuku, halpa?

Vierailija
24.06.2026 |

Onko Speedolla, tai hyvällä merkillä (Arena, Adidas, Nike, Puna....) jotain tällasta, EI LAHKEELLISTA, ei kokovartalo pukua, vaan normaali mikä soveltuu kuntouintiin, ilman röyhelöitä, ei bikiniä, yms. Vaan normaali mikä peittää KOKO ALAPEPUN, lantion, ilman että on lahkeita? Siis pitää olla reilu peittävyys takapuolelle alas asti! Matala lantio. Ja, painijanselkä pitäisi olla miellellään, että antaa tukea isoille rinnoille? Ei naruolkaimia, ei heiveröistä yläosaa.

Kerro jos olet löytänyt tämmösen ihmeen alle 50 euron koko maailmasta? Koko pitää olla reilu, eli 40-42 suunnilleen (Adidaksella se tarkottaa 44)

 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXL:ssä näyttäs olevan.

Vierailija
2/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se YLÄPEPPU on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot bosat🥰

Vierailija
4/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se YLÄPEPPU on? 

Alatissien alapuolella !

Vierailija
5/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arena-merkillä on. Mutta niissä taitaa olla pienet lahkeet ja säädettävät olkaimet.  Alle viidenkympin et löydä noilla ehdoilla. Arenan uikkarit tais maksaa 70e. 

Vierailija
6/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XXL:ssä näyttäs olevan.

Vaikuttas uimarikin melko XXL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vähän häveliäs.

Vierailija
8/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se YLÄPEPPU on? 

ALAPEPULLA tarkoitan koko pakaran alaosan peittävää uimapukua. Eli moni noista mitä myydään peittää vaan takapuolesta yläosan, jättäen pakarat paljaiksi. Normaali ihminen ei esittele persvakoaan yleisillä uimarannoilla lasten edessä, se olisi laitonta muutenkin. Esim. alushoisuissa nämä on nimeltään maxi housut, tai hipsterit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on vähän häveliäs.

Eihän siinä ole mitään vikaa, se on kohteliaan ihmisen huomaavaista käytöstä.

Vierailija
10/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot bosat🥰

Mitä se tarkoittaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla yleensä ollut ihan perusuimapukuja. Sieltä omani on, hyvin muotoillut kupit, normaali lantion peittävä ja normaali siisti reisipituus . Olen xl 

Vierailija
12/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Zalandon alennuksesta pari vuotta sitten sellaisen uikkarin, jossa pepun peittää pieni hameosa. Sulle ei taida sellanen kelvata? En tykkää mennä tuolla percus paljaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET GOOGLATA OSAA?

Vierailija
14/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kammottavalta, kuin paluu jonnekin vanhojen mummojen kuntouintivuorolle vuonna 1986.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot bosat🥰

Mitä se tarkoittaa? 

Mega hinkit !

Vierailija
16/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ainakin D-kupit?! 

Vierailija
17/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ET GOOGLATA OSAA?

Sinikka ei osaa muuta kuin peukuttaa Jari Sillanpään fanisivua ja vastailla komeille amerikkalaisille upseereille jotka lähettelevät viestejä facebookissa ja kehuvat kauniiksi.

Vierailija
18/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.xxl.fi/slazenger-x-back-suit-naisten-uimapuku-musta/p/12486…

https://www.xxl.fi/slazenger-racer-back-lycra-xtra-life-swimsuit-naiste…

 

Erona noissa taisi olla se, että toisessa olkaimet menee ristiin, toisessa on varsinainen painijaselkä.

Vierailija
19/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tämä toisessa värissä. J-kupin rinnat pysyvät hyvin. 
 


https://snagtights.eu/products/swimwear-you-got-to-yell-swimsuit-gnarly

Tilauksen tulo kestää muutaman viikon. 

Ylittää budjettisi, ellei noilla ole jotain alekampanjaa päällä, kannattaa seurata. Erittäin hyvä materiaali ja ompelutyö. 

Vierailija
20/20 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tämä toisessa värissä. J-kupin rinnat pysyvät hyvin. 
 


https://snagtights.eu/products/swimwear-you-got-to-yell-swimsuit-gnarly

Tilauksen tulo kestää muutaman viikon. 

Ylittää budjettisi, ellei noilla ole jotain alekampanjaa päällä, kannattaa seurata. Erittäin hyvä materiaali ja ompelutyö. 

Itse asiassa on -30% vielä hetken. Jää toimituskuluineenkin alle viidenkympin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän