Miten saisin lättänöista pakaroistani pumpattua oikein kunnon kankut?
Kommentit (19)
Botoxilla saa pumpattua mitä vaan mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla saa pumpattua mitä vaan mihin vaan.
Voiko joku olla noin tietämätön?
Et mitenkään. Se on implantit, rasvansiirto vatsasta pakaroihin tai tyytyminen siihen mitä on.
Vaihda barefootteihin.
Normaalit lenkkarit painaa ukkovarpaan länään. Tämä yhdistettynä hyvään kantavaimennukseen vie koko askelluksen ja jalkatyön kuormituksen kankulta reidelle.
Barefootit korjaa pikkuhiljaa hermotuksen ja kankku pääsee töihin niinkuin pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla saa pumpattua mitä vaan mihin vaan.
Voiko joku olla noin tietämätön?
Jos sinä tietäisit, niin et kyselisi täällä, eli olet tietämätön.
Itse kun tätä asiaa tutkin, niin ainakin omalla kohdallani tähän liittyy hieman notkossa olevaa selkää / lantion virheasentoa, joka laiskistaa pakarat ja siirtää kuormitusta muualle, tuntuu usein alaselän kipuna. Tämä lantion virheasento puolestaan johtuu heikoista jaloista, ei ole kunnollista jalkaholvia, vaan jonkinasteista lattajalkaa. Jos seisoessaan nostaa varpaat lattiasta, niin huomaa miten jalan asento muuttuu, jos jalkaterän lihakset ei ole vahvat.
Aloin siis työstää jalkaterän lihaksia. Hankin tasapainolaudan, jolla seisoskelen eri asennoissa niin että tasapaino paranee ja jalkaterän lihakset saavat töitä. Hankin myös paljasjalkakenkiä, joita käytän ulkoillessa. Kävelen metsässä ja metsäteillä, missä on vaihtelevaa maastoa ja jalkaterä joutuu hommiin. (Tämä on samalla myös loistavaa treeniä aivoille.) Nyt viimeisimpänä hankin Skinners-tossut tai mitkä lie, ne on periaatteessa sukat, joissa on kumipohja. Niillä saa maastoon vielä paremman tuntuman.
Lisäksi tietenkin punttitreeniä, mutta siinä saa olla tarkkana, että liike kohdistuu oikeisiin lihaksiin. Netistä kyllä löytyy tähän ohjeita, Youtubesta ja muualta. Sitten vaan vuosi tai muutama kovaa työtä, niin kyllä ne lihakset kasvaa. Ja kengät pois jalasta, kun nostelet kovia painoja!
Keskitä energiasi mieluummin älyn vahvistamiseen.
Salitreeni, hiihto ja ylämäki kävely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla saa pumpattua mitä vaan mihin vaan.
Voiko joku olla noin tietämätön?
Jos sinä tietäisit, niin et kyselisi täällä, eli olet tietämätön.
Voit ihan rauhassa laittaa botoxia perseeseesi.
Minulla on tehonnut raskas salitreeni, hyrox ja pyöräily. Kun on hoikka, pienikin takapuoli näyttää treenattuna hyvältä. Tämä on myös hyödyllistä vanhuutta ajatellen. Pysyy toimintakykyisenä, kun pääsee itse tuolista ylös. (Ja tämä on se liikunnan oikea syy, en minkään pepun ulkonäön takia urheile.)
Olen niin onnellinen pyöreästä pepustani ja tiimalasivartalostani- viimeinkin!
Olen koko lapsuuteni ja nuoruuteni kuunnellut kuinka perzeeni on liian iso ja liian pyöreä.
Nykymuoti onneksi suosii juuri minun muotojani, enkä ole enää se ketä nimitellään muotojen vuoksi.
Kiinteytän itseäni kävelemällä paljon erilaisissa maastoissa, käyn jumpassa ja kuntosalilla myös. Kyykyt ja steppilauta on hyviä pepulle.
pulla päivässä pitää pyllyn pyöreänä, vanha sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla saa pumpattua mitä vaan mihin vaan.
Voiko joku olla noin tietämätön?
Jos sinä tietäisit, niin et kyselisi täällä, eli olet tietämätön.
Voit ihan rauhassa laittaa botoxia perseeseesi.
Samat sulle.
Kuulemma ylämäkeen pyöräileminen auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla saa pumpattua mitä vaan mihin vaan.
Voiko joku olla noin tietämätön?
Jos sinä tietäisit, niin et kyselisi täällä, eli olet tietämätön.
Voit ihan rauhassa laittaa botoxia perseeseesi.
Heh, tämä.
Erna tietää
Oikein hyvin on hänellä onnistunut tuo homma
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ylämäkeen pyöräileminen auttaa.
Stadin vihreät niin hölmöjä' että haluavat pois kaikki ylämäet
Kohta heidät tunnistaa lattanasta perceestä ja röllymahasta
DI-mies tarttui pakaraan omistajan elkein. Miten suhtautuisit, olisiko samantien sulaa vahaa?