Uskaltaako 3v lapsen päästää isän kanssa kaksin pitkälle mökkimatkalle?
Matkaa on ajamalla 330km, ja isä viettäisi mökillä viikonlopun. Pärjäävätkö? Miten matka kahtaa mennä jos lapsi ei jaksa olla paikallaan? Mökillä on lämmin hanavesi kyllä.
Kokemuksia?
Kommentit (38)
Kysy palstan läski Vanhaltapiialta moukka ohjeita 🐖🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Voiko isään luottaa? Kahdestaan mökillä viikonloppu...
Mitenkäs avuton sinä olet kun täältä kyselet.... lasun paikka !!!!!
Tuttava kuoli syöpään ja 2v lapsi jäi isälle. Mitenköhän mahtavat pärjätä loppuelämän. Jessus näitä typeriä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko isään luottaa? Kahdestaan mökillä viikonloppu...
Ölen niin avuton että en tiiä...
No se riippuu ihan siitä isästä. Jos isään voi luottaa ha hoitaa hommansa niin tuohan on kiva reissu.
Vierailija kirjoitti:
Voiko isään luottaa? Kahdestaan mökillä viikonloppu...
Kommenttisi heijastaa sun omaa sairasta halua lapsia kohtaan. Pitäis melkein nettivinkata. Sun koneelta löytyy varmaan semmoista että häkki heiluisi.
Normaalin isän kanssa kyllä. Huomioikaa, että järven yms läheisyydessä lasta on valvottava taukoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko isään luottaa? Kahdestaan mökillä viikonloppu...
Mistäs metiedettäislln sun miksi taitoja ...😝
Jos mies on yhtälailla vastuullinen vanhempi niin tottahan hän voi oman lapsensa kanssa mökkeillä, ei sillä ole väliä onko isä vai äiti.
Vierailija kirjoitti:
Normaalin isän kanssa kyllä. Huomioikaa, että järven yms läheisyydessä lasta on valvottava taukoamatta.
No helvetti jokainen huomlioi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko isään luottaa? Kahdestaan mökillä viikonloppu...
Kommenttisi heijastaa sun omaa sairasta halua lapsia kohtaan. Pitäis melkein nettivinkata. Sun koneelta löytyy varmaan semmoista että häkki heiluisi.
Sulla se likainen mieli on.
ihan yhtäläiset oikeudet isällä kuin äidilläkin on olla lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalin isän kanssa kyllä. Huomioikaa, että järven yms läheisyydessä lasta on valvottava taukoamatta.
Huomioikaa että mukana on ruokaa ja vaatteita . 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Onko isä muuten huolehtiva?
Kysyit itseltäsi, niin vastaankin...Hyvin pitkä sepustus. 🤭
Ei välttis kannata tehdä lapsia sellaisen kanssa, johon noin vähän luottaa. Ja jos siellä jotain tapahtuu, niin voit ajatella, että evoluutio korjasi virheensä.
SIUS MITÄ? PÄÄSTÄISITKÖ TUON IKÄISEN MIEHEN, SIIS MIEHEN, KANSSA MINNEKÄÄN?!?!?!?
Uskaltaa.