Työttömyysaste oli nyt 12,7 prosenttia, kun se vuotta aiemmin oli 10,5 prosenttia.
Ja 15–24-vuotiaita työttömiä oli toukokuussa noin 44 000 enemmän kuin vuotta aiemmin.
YLE.fi
Kommentit (11)
Voipi olla että vastavalmistuneilla on työt kiven alla. Ja vuoden päästä pukkaa uusia tuoreita kilpailemaan samoista paikoista.
Mutta ei Miko eikä Petteri luvanneet työpaikkoja. Eikä myöskään
Arto.
Joka muuta väittää, on ymmärtänyt väärin. Eikä edes oikeasti ole mitään työttömyyttä.
Ja jos jotain työttömyyttä onkin niin se on työttömän vika kun ei mene töihin tai sitten Marinin hallituksen.
Ulkomaalasten työttömien määrä kasvaa eikä ne suostu lähtemään pois.
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
eiks tätä lukua verrata viime vuoteen tähän samaan aikaan eli ne samat vastavalmistuneet (2025) siellä pitäisi olla viime vuonnakin
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
Jotenkin noloa selittää.
Satonenkin sanoi että Suomen talous ei kasva koska ollaan sotaakäyvän maan naapuri. Puolan talous kuitenkin kasvaa?
Kokoomus pitää suomalaisia tyhminä.
Kiitos Petteri, kiitos riikkuli! Tämän hallituksen suurin aikaansaannos on massatyöttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
Jotenkin noloa selittää.
Satonenkin sanoi että Suomen talous ei kasva koska ollaan sotaakäyvän maan naapuri. Puolan talous kuitenkin kasvaa?
Kokoomus pitää suomalaisia tyhminä.
Petteri sanoi että työttömyyden kasvu johtuu Venezuelasta. Kumma ettei se vaikuta muihin Euroopan maihin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Petteri, kiitos riikkuli! Tämän hallituksen suurin aikaansaannos on massatyöttömyys.
Ja massavelka. Huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
eiks tätä lukua verrata viime vuoteen tähän samaan aikaan eli ne samat vastavalmistuneet (2025) siellä pitäisi olla viime vuonnakin
Viime vuonna kukaan ei valmistunut.
T. Hallitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
Jotenkin noloa selittää.
Satonenkin sanoi että Suomen talous ei kasva koska ollaan sotaakäyvän maan naapuri. Puolan talous kuitenkin kasvaa?
Kokoomus pitää suomalaisia tyhminä.
Syystäkin pitävät suomalaisia tyhminä. Kokoomus on äänestetty pääministeripuolueeksi niin sehän kertoo sen että suomalaiset ovat tyhmiä. Ei mainostoimisto kokoomusta kannata äänestää jos haluaa suomesta paremman paikan.
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D