Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ikinä halua olla ällöttävä 40+ akka, yök.

Vierailija
05.07.2014 |

Ihan kunnon ällötys nousee kun rantsuilla näkee jotain läskikasakeski-ikäsiä. Tai vaikkei olis läskejäkään! Silti aika etovia. Siis sekä kyllä miehet että naiset, mutta koska ite oon nainen niin ällöttää naiset enemmän. Hyi hitto en ikinä aio alkaa keski-ikäseks jos musta tulee tommonen kurppa. Tsiisus kävis ne miehet sääliks jollei ne itekin olis tommosia kaljamahoja...

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä koen olevani onnekas kun olen saanut 40v täyttää enkä ihan kurpaltakaan näytä. Monen ystävän joutunut liian nuorena hautaan kantamaan.Typerä avaus.

Vierailija
62/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Oletko tullut koskaan ajatelleeksi, kuinka upeita naisia, en siis nyt tarkoita pelkästään ulkonäköä (oli pakko täsmentää  tässä tapauksessa) , on vanhemmissa naisissa, kirjailijoita, näyttelijöitä, tiedenaisia ja vaikkapa poliitikkoja. Älykkäitä, luovia ihmisiä, jotka saavat aikaan paljon. Heitä muistellaan vielä kuolemansakin jälkeen pitkään.

Jos  kaikki jakaisivat typerän pinnallisen ajatusmaailmasi, ihmiskunta istuisi vielä puissa raapimassa persettään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun tarvis siinä kaksvitosena jo alkaa suunnitteleen millä ne ranteet vetäis auki. Se olis se suositeltu ikä alkaa käyttää ryppyrasvaakin, eli siinä vaiheessa kuljetaan jo kohti keski-ikää!! :´D

Vierailija
64/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 12:46"]

Kyllä sun tarvis siinä kaksvitosena jo alkaa suunnitteleen millä ne ranteet vetäis auki. Se olis se suositeltu ikä alkaa käyttää ryppyrasvaakin, eli siinä vaiheessa kuljetaan jo kohti keski-ikää!! :´D

[/quote]

Jaa sä olitkin jo kaksviis. Ranteet auki sit vaan!

Vierailija
65/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:43"]

Ei mut kyllä mä oikeesti jotain teen ennen ku se 40 tulee täyteen. Nii se on vaan!

AP

[/quote]

Kasvat henkisesti? ;-)

Vierailija
66/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhut puppua ap! Olen lähes 40v nainen ja aiemmin ajattelin vähän samaan tyyliin, että 'elämä on ohi' jne mut vielä mitä! Olen treenannut ahkerasti viimeiset pari vuotta ja olen onnellisempi kuin koskaan aiemmin elämässäni. Olen fyysisesti huippukunnossa, mikään ei roiku, on varaa kalliisiin vaatteisiin, manikyyreihin, kampaajaan, solariumiin, kauneushoitoihin, matkoihin ja moneen muuhun mihin ei tosiaan nuorempana ollut varaa! Nyt olen menestyvä ja viihdyn kropassani tosi hyvin! Ei siis tarvitse rupsahtaa nelikymppisenä. Siirryin myös kasviruokavalioon muutama vuosi sitten eikä mulla ole paljoakaan edes ryppyjä, joten ei mitään hätää.

Vierailija
67/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tietämätön pikkuteini, nykytekniikalla ihminen voi elää 120-vuotiaaksi + kauneuskirurgia tulee menemään eteenpäin niin, että ihmiset pysyvät nuorekkaina pidempään kuin ennen. Tulevaisuudessa 40-vuotias on nuori.

Vierailija
68/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset eivät vaan ole yhtä viehkeitä kun timmit parikymppiset neitoset. Ei roiku naama, tissit ei oo kuin tyhjät pussit, perse ei roiku eikä pillu oo vielä löysä eikä hampaat keltaset.

Vierailija
69/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tuskin häviä mitään jos ap häviää pallolta ennen neljääkymppiä

Vierailija
70/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...niin... Hän eli niin hyvän elämän ja sai niin paljon hyvää aikaan... esimerkiksi oli kaunis ja nuori... Niisk.... Mitä maailma hänessä menettikään... Buhuhuuu..."

Vierailija
71/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:48"]

Varmaanki kuolen. Jää sentään hyvä muisto musta ja semmonen freesshi eikä joku valaskalamuistiikuva.

AP

[/quote]

Kenelle? Ja onko se nyt niin tärkeää. Kuka sinua muistelee, kun kaikkia vaan huolestuttaa miltä itse näyttävät :)

Vierailija
72/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ap - olet vielä niin lapsi. Ja hei, ei kaikki 40-vuotiaat ole todellakaan valaita ja rupsahtaneita! 

T:57kg/173 ja eilen Alkossa kysyttiin paperit.

Vierailija
73/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on numero. Kun vertaa vaikkapa terveellisesti elävää ja syövää 40v. huippu-urheilijaa ja pönäkkää siideriä lipittävää rasvanaamaista ranskiksilla elävää 18v. teiniä niin ero on aika järkyttävä.

Veikkaan että ap on toi jälkimmäinen ja katkera kun tietää mitä on luvassa sen elintavoilla.

Vierailija
74/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Osaatko laskea edes neljäänkymmeneen?

Vierailija
75/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:24"]

Nainen on parhaimmillaan 17-23 -vuotiaana. Yli 30-vuotiaat naiset ovat täysin tarpeettomia. 

[/quote]

Tyhmät naiset ovat tarpeettomia jo heti syntymästään lähtien.

Joo ja varmaan tuollaisena vitun tyhmänä tosi tarpeellinen vai unohditko laittaa loppuun maininnan  t.mies

[/quote]

Vierailija
76/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on parhaimmillaan 17-23 -vuotiaana. Yli 30-vuotiaat naiset ovat täysin tarpeettomia. 

[/quote]

No kukas mun miehelleni olisi ne lapset tehnyt, kun minä olin ehdokkaista nuorin kolmevitosena :)

Vierailija
77/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat kauniita parikymppisinä, oikeasti kauniit erottuvat joukosta 35+ iässä. Eli jos olet oikeasti kaunis, ap, niin sulla ei ole mitään pelättävää tuossakaan iässä.

Mutta jos lapsia joskus teet niin itsemurha kouluikäisten äitinä pelkästään ulkonäön vuoksi ei ole oikein hyvä juttu.

Vierailija
78/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän Se nyt tarvitse olla mikään kurppa tai valas. Ole mielummin 40 plus ja timmissä kunnossa, hyvässä ammatissa, ei rahahuolia, matkustelet jne. Ja ennen kaikkea olet paljon fiksumpi kuin nyt ja ymmärrät että maailma ei ole musta-valkoinen.

Vierailija
79/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:15"]Ikä on numero. Kun vertaa vaikkapa terveellisesti elävää ja syövää 40v. huippu-urheilijaa ja pönäkkää siideriä lipittävää rasvanaamaista ranskiksilla elävää 18v. teiniä niin ero on aika järkyttävä.

Veikkaan että ap on toi jälkimmäinen ja katkera kun tietää mitä on luvassa sen elintavoilla.

[/quote]

Tiedätkö miten nopeasti se pönäkkä teini saa upean kropan ja ihon jos alkaa tuon ikäisenä vielä tekemään asioille jotain. Löllö 40v ei ihan niin nopeasti eikä saa yhtä hyviä tuloksia kuin 18v vaikka tekisi mitä. Harmittaako?

Vierailija
80/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja kuitenkin syystä tai toisesta naiset elävät kaikissa kulttuureissa pitempään kuin miehet.