En ikinä halua olla ällöttävä 40+ akka, yök.
Ihan kunnon ällötys nousee kun rantsuilla näkee jotain läskikasakeski-ikäsiä. Tai vaikkei olis läskejäkään! Silti aika etovia. Siis sekä kyllä miehet että naiset, mutta koska ite oon nainen niin ällöttää naiset enemmän. Hyi hitto en ikinä aio alkaa keski-ikäseks jos musta tulee tommonen kurppa. Tsiisus kävis ne miehet sääliks jollei ne itekin olis tommosia kaljamahoja...
Kommentit (103)
LOL - teini on päässyt himastaan pöllimään pari sidukkaa, ja niistä rohkaistuneena avautuu :D
Ei mut kyllä mä oikeesti jotain teen ennen ku se 40 tulee täyteen. Nii se on vaan!
AP
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:43"]Ei mut kyllä mä oikeesti jotain teen ennen ku se 40 tulee täyteen. Nii se on vaan!
AP
[/quote]
Kuolet?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:43"]
Ei mut kyllä mä oikeesti jotain teen ennen ku se 40 tulee täyteen. Nii se on vaan!
AP
[/quote]
Jep, kasvat aikuiseksi.
Ainakin toivon mukaan.
Ei kai sulla oo mikään vanhuuskompleksi. Mä oon 48 ja tunnen olevani nuori.
J-P
Varmaanki kuolen. Jää sentään hyvä muisto musta ja semmonen freesshi eikä joku valaskalamuistiikuva.
AP
Just tulin kesätöistä palvelutalosta. Ollaan kuulkaa kaikki vaan ilosia ko jäsenet toimii ja elossa ollaan!! :) Vanhuksilta oppii elämänasennetta, ne on niin ihania! Ulkonäkö ja ikä ei ole pääasia, kyllä se onni on kiinni ihan muista asioista. Ap selvästikin on epävarma ihminen. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:48"]Varmaanki kuolen. Jää sentään hyvä muisto musta ja semmonen freesshi eikä joku valaskalamuistiikuva.
AP
[/quote]
Luulet, että sua muistellaan?
Totta kai mua muistellaan? Niinku kaikkia. En mä sano ääneen näitä vaik näin aattelenkin oikeesti. Oon kiva ihminen oikees elämäs.
AP
Sori ap. Sä olet jo henkisesti keski-ikäinen kun olet vaihtanut Demin Vauvan AV:lle.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:52"]Sori ap. Sä olet jo henkisesti keski-ikäinen kun olet vaihtanut Demin Vauvan AV:lle.
[/quote]
Komppaan :D
Päätitkin olla vain ällöttävä 20v pissis :) aika hyvä koska se on vain puolet ällöttävästä 40v akasta.
Verbaliikan perusteella ihan tässä vain arvioin... t. mies
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:51"]Totta kai mua muistellaan? Niinku kaikkia. En mä sano ääneen näitä vaik näin aattelenkin oikeesti. Oon kiva ihminen oikees elämäs.
AP
[/quote]
Olet ainakin toiveikas.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:51"]Totta kai mua muistellaan? Niinku kaikkia. En mä sano ääneen näitä vaik näin aattelenkin oikeesti. Oon kiva ihminen oikees elämäs.
AP
[/quote]
Olet ainakin toiveikas.
[/quote]
Kuka tuollaista kurppaa muistaisi, helpottuneita vaan ovat kun poistut. Ja elämä menee niin nopeasti että se hetki on aivan pian. Oletko jo ap miettinyt miten päätät kurjan elämäsi? Maailma on taas vähän parempi paikka olla kun tuollaisista pääsee.
Minä yli nelikymppinen elän ja toivon mukaan elän niin pitkään, että jonain päivänä ajattelen, että olinpa minä nuori silloin kuin olin vain viisikymppinen.
Sulle 26, aika röyhkeetä puhetta toivoo toisen kuolemaa? Vaik ootki oikeessa. En haluu olla kurttusena valaana enää olemaskaan vaan et mut muistetaan kauniina ja nuorena, tämmösenä ku nyt oon. Enkä mä mitään oo vielä suunnitellu haloo siihen on aikaa vielä.
AP
45-50+ voi alkaa näkymään iän tuomia merkkejä, mutta terveellisellä ruokavaliolla, treenillä ja RIITTÄVÄLLÄ LEVOLLA sekä ulkonäöstä huolehtimisella pääsee pitkälle. Positiivinen ja nuorekas asenne tekee myös ihmeitä. Nuorekasta pukeutumista unohtamatta.
Aika rientää muruseni. Ennenkuin huomaatkaan olet ällöttävä yli 40-vuotias akka.