Mieheni laihdutti 20 kg ja sen myötä hänen perseensä katosi kuin tuhka tuuleen
Kommentit (24)
No ehdota sille, että alkausi harrastaa pikaluistelua tai pyöräilyä. Tai jotain muuta lajia, joka tuppaa kasvattamaan pakaralihaksen kokoa.
Monilla se siirtyy vatsan kohdalle. Onkohan sinunkin miehelläsi laihtumisesta huolimatta?
Mulla kävi naisena näin. 10 kg laihdutin ja perse hävisi. No nyt salille kyykkäämään..
Luin että perheensä ja mietin että onpa kumma suki jos tuosta suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
No ehdota sille, että alkausi harrastaa pikaluistelua tai pyöräilyä. Tai jotain muuta lajia, joka tuppaa kasvattamaan pakaralihaksen kokoa.
Kaikille ei vaan persettä tule kovasta treenistä huolimatta. Sen näkee esim. telkkarista yleisurheilukisoissa. Maratoonarilla voi olla pyöreämpi perse kuin pituushyppääjällä.
Voisi mennä salille ja kopioida salimarttojen perseenkasvatusliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi naisena näin. 10 kg laihdutin ja perse hävisi. No nyt salille kyykkäämään..
Aha. Ihan yhtä pieni tai suuri suhteessa on.
Oo tyytyväinen että perse ei ole leveämpi kuin hartiat. Semmonenkin on nähty.
Aviomiestä ei valita ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Oo tyytyväinen että perse ei ole leveämpi kuin hartiat. Semmonenkin on nähty.
Tuota en usko, onko tuollaista naistakaan olemassa? Vai tarkoititkohan että leveämpi kuin leveä selkälihas? Se nyt ei ole harvinaistakaan, varmaan joka toisella miehellä on näin.
Mutta ei lähteny persenaamainen muijansa
Ihanaa että joku nainen viehättyy miehen pakararasvasta.
Ei miehellä kuulu suurta persettä ollakkaan. Lopete se perver..i tapasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä kuulu suurta persettä ollakkaan. Lopete se perver..i tapasi.
Ei leveää, mutta tietenkin kapea, lihaksikas puolipallo pitää olla. Mutta leveäkin puolipallo on tietenkin parempi kuin kapea selkäperse.
Mä en tykkää jos miehellä on luiseva perse, onneksi omalla miehelläni ei ole
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää jos miehellä on luiseva perse, onneksi omalla miehelläni ei ole
Sama. On kuin vanhus
Kaljua?