Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ikinä halua olla ällöttävä 40+ akka, yök.

Vierailija
05.07.2014 |

Ihan kunnon ällötys nousee kun rantsuilla näkee jotain läskikasakeski-ikäsiä. Tai vaikkei olis läskejäkään! Silti aika etovia. Siis sekä kyllä miehet että naiset, mutta koska ite oon nainen niin ällöttää naiset enemmän. Hyi hitto en ikinä aio alkaa keski-ikäseks jos musta tulee tommonen kurppa. Tsiisus kävis ne miehet sääliks jollei ne itekin olis tommosia kaljamahoja...

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannat näyttää pahimmat puolet, koska niillä käy (wt?) kurpat. Unohda ne! Ei fiksut käy yleisillä rannoilla.

Vierailija
102/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:24"]Nainen on parhaimmillaan 17-23 -vuotiaana. Yli 30-vuotiaat naiset ovat täysin tarpeettomia. 

[/quote]

Onko sun äitisikin tarpeeton? Siskosi? Kehoitatko tyttölastasi lopettamaan elämänsä viimeistään kolmekymppisenä koska hänkin on turha sen jälkeen? Ei ihme jos jossain on naisilla asiat vähän huonosti kun tuollaiset idiootit viljelevät tuollaisia mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:29"]Kuulkaahan nyt! Olen mukava ihminen! Äitini on hoikka, mutta mummo on vähän lihavanpuoleinen ja hirveät suonikohjut. Jos lapsia tulee niin en mä nyt oikeasti itteeni tapa. Mutta ahdistaa jo nyt kaksvitosena vanheneminen. Olen vielä nätti, mutta tajuun jo nyt et mun mies menee paneskelemaan mun ikäisiä ja nuorempia sit ku minä oon nelkyt!

AP

[/quote]

Toivottavasti kasvat yli tuosta ajatuksesta. Elämä ja vanheneminen on oikeasti ihan kivaa sitten kun päästät irti nuista lapsellisista jutuista ja alat elää!