En ikinä halua olla ällöttävä 40+ akka, yök.
Ihan kunnon ällötys nousee kun rantsuilla näkee jotain läskikasakeski-ikäsiä. Tai vaikkei olis läskejäkään! Silti aika etovia. Siis sekä kyllä miehet että naiset, mutta koska ite oon nainen niin ällöttää naiset enemmän. Hyi hitto en ikinä aio alkaa keski-ikäseks jos musta tulee tommonen kurppa. Tsiisus kävis ne miehet sääliks jollei ne itekin olis tommosia kaljamahoja...
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:26"]Tiedätkö miten nopeasti se pönäkkä teini saa upean kropan ja ihon jos alkaa tuon ikäisenä vielä tekemään asioille jotain. Löllö 40v ei ihan niin nopeasti eikä saa yhtä hyviä tuloksia kuin 18v vaikka tekisi mitä. Harmittaako?
Ei harmita. Veikkaanpa että kun sunkin rasvanaamaasi vertaa vaikkapa Jennifer Anistonin (45v) naamavärkkiin niin eipä ole vaikeeta arvata kumpi voittaa.
[/quote]
Mul ei ole rasvanaamaa ja olen varmasti viehättävämpi kuin sinä:D ja ööh kuinka moni näyttää joltain Anistonilta? Liian kaukaa haettu esimerkki taas, kurppanaama
[/quote]
Minä esim ja olen 38. Huomiota tulee edelleen nuoriltakin miehiltä
olen vain tyytyväinen etten ole niin kaunis kuin nuorempana ja elämään on tullut viisautta ja muita arvoja. En kyllä sentään noin tyhmä ollut koskaan kuin sinä vaikka kauniimpi vieläkin.
mä oon 46v. eli köyden ostoon sitten tästä. voi hemmetti ku elämä ois niin kivaa kuitenkin.
Keski-ikäisenä saa ainakin kaupoissa parempaa palvelua kuin nuorena. Ja jos menee ulkomaille, niin miehet ja nuoret käyttäytyvät kohteliaasti. On vapauttavaa myös olla ikään kuin "seksivapaata aluetta", jota kukaan ei yritä iskeä tai muuta typerää.
Onko ap äitisi ja isoäitisikin ällöttäviä? Haluaisitko ettei heitä olisi?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:29"]
Kuulkaahan nyt! Olen mukava ihminen! Äitini on hoikka, mutta mummo on vähän lihavanpuoleinen ja hirveät suonikohjut. Jos lapsia tulee niin en mä nyt oikeasti itteeni tapa. Mutta ahdistaa jo nyt kaksvitosena vanheneminen. Olen vielä nätti, mutta tajuun jo nyt et mun mies menee paneskelemaan mun ikäisiä ja nuorempia sit ku minä oon nelkyt!
AP
[/quote]
Olet ylittänyt oman ällötysikäni jo kahdella vuodella!!!! Sanoin nimittäin 21-vuotissynttäreilläni etten halua vanheta enää päivääkään, sillä 23-vuotiaat näyttivät silmissäni jo kamalan rupsahtaneilta. Näin ryppyjä, laskeutuneita silmäluomia, kaulapoimuja sun muita 23-vuotiailla opiskelukavereillani, jotka olivat mielestäni ikäloppuja. Kun täytin 23 vuotta, en pitänyt synttäreitä vaan paahdoin koko illan opintojen parissa yötä myöten. Rupsahtamisessa kun ei mielestäni ollut mitään juhlittavaa...
Tuon merkkipaalun jälkeen olen kulkenut vain parempaan suuntaan. Äidiksi tuleminen laittoi ajatukset itsestä pois ja antoi roppa kaupalla suhteellisuuden tajua. Osa tuttavista ja luokkakavereista ovat jo ajat sitten kuolleet - nuorina ja kauniina- mutta en ole tavannut yhtään ihmistä joka olisi heidän kohtaloaan kadehtinut. Harva enää edes muistelee heitä, siis vanhempiensa ja sisarrustensa lisäksi.
Tämä avaus menee jopa av-palstan mittapuulla kärkeen.
Vai kuvitteleeko ap ihan vakavissaan, että meidän yli nelikymppisten naisten miehet ovat valmiit vaikka maksamaan, jotta saisivat olla sinun ikäisesi naisen kanssa?
Puumana on oikeastaan ihan kiva olla. Ei sitä vielä parikymppisenä rohjennut olla itseään nuorempien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:07"]Keski-ikäiset eivät vaan ole yhtä viehkeitä kun timmit parikymppiset neitoset. Ei roiku naama, tissit ei oo kuin tyhjät pussit, perse ei roiku eikä pillu oo vielä löysä eikä hampaat keltaset.
[/quote]
No mitä sitten?
Joo, olis kiva nähdä miten nämä miesten miehet tappavat omat äitinsä, mummonsa, siskonsa, jopa lapsensa kun ovat "yli-ikäisiä" ja siksi arvottomia.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:22"]ennemmin harmittelisin ap:n tapauksessa älykkyysosamäärän pienuutta
[/quote]
Joo kyllä muakin harmittaa et sul rupee oleen jo toinen jalka haudassa
[/quote]
Niinhän se on aloittajallakin toinen jalka haudassa, jos nelikymppisenä meinaa viimeistään kuolla.
Se on kuule väistämätöntä, me kaikki eletään sen ikäiseksi, riippuu miten kauan elämä kestää ja miten elää. ;) mutta kaikki elää keski-ikäiseksi ja vanhaksi varmasti, sitä ei voi väistää
Kuule odotahan vain ihan rauhassa, me kaikki vanhenemme vuosi vuodelta, odotahan vain.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:43"]
Ei mut kyllä mä oikeesti jotain teen ennen ku se 40 tulee täyteen. Nii se on vaan!
AP
[/quote]
Sangen suotavaa olisi.
Mun mummo sanoi joskus 70-vuotiaana, ettei halua elää kuin 80-vuotiaaksi, kun sen yli alkavat olla jo niin huonokuntoisia. Eli sitten kuitenkin 87-vuotiaaksi aika hyvävoimaisena.
Niin, ainoa konsti estää se ettei tule vanhaksi on kuolla nuorena. Mieti sitä !
Et aio alkaa keski-ikäiseksi? Mitäs meinasit asialle tehdä? :D
No sitten sinun varmaan täytyy tehdä itsemurha ennen 40 vuoden ikää ;-)
Itse täytin juuri 40 ja en onneksi kärsi moisista tuntemuksista. En ole ulkoisesti kyllä mikään hehkeä, kyllä roikkuu naama ja ylipainoakin on. Mutta eipä sillä ulkonäöllä mitään väliäkään elämässäni ole. Miehenikin on yhtä lailla painovoiman ja iän runtelema, joten ei ole mitään häpeämistä hänenkään edessään.
Itsemurha? Miten? Minkä ikäisenä?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:33"]
Ihan kunnon ällötys nousee kun rantsuilla näkee jotain läskikasakeski-ikäsiä. Tai vaikkei olis läskejäkään! Silti aika etovia. Siis sekä kyllä miehet että naiset, mutta koska ite oon nainen niin ällöttää naiset enemmän. Hyi hitto en ikinä aio alkaa keski-ikäseks jos musta tulee tommonen kurppa. Tsiisus kävis ne miehet sääliks jollei ne itekin olis tommosia kaljamahoja...
[/quote]
Samoin. Siksi ajattelinkin syksyllä vetää ranteet auki, kun lokakuussa täytän 40v
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:36"]Et aio alkaa keski-ikäiseksi? Mitäs meinasit asialle tehdä? :D
[/quote]
Sama. Voisin jopa maksaa jos joku kertoisi kuinka keski-ikäisyydeltä vältytään!
I like being forty-one. I love it. So much sh*t just falls away. Fear, mostly. It's the best age. That's when a woman knows how to work things, or she doesn't care about that anymore. You just stop being afraid. You don't worry about what men think. You just don't worry that time registers anything awful.