Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä halua olla ällöttävä 40+ akka, yök.

Vierailija
05.07.2014 |

Ihan kunnon ällötys nousee kun rantsuilla näkee jotain läskikasakeski-ikäsiä. Tai vaikkei olis läskejäkään! Silti aika etovia. Siis sekä kyllä miehet että naiset, mutta koska ite oon nainen niin ällöttää naiset enemmän. Hyi hitto en ikinä aio alkaa keski-ikäseks jos musta tulee tommonen kurppa. Tsiisus kävis ne miehet sääliks jollei ne itekin olis tommosia kaljamahoja...

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin harmittelisin ap:n tapauksessa älykkyysosamäärän pienuutta

Vierailija
82/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:22"]ennemmin harmittelisin ap:n tapauksessa älykkyysosamäärän pienuutta

[/quote]

Joo kyllä muakin harmittaa et sul rupee oleen jo toinen jalka haudassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miten nopeasti se pönäkkä teini saa upean kropan ja ihon jos alkaa tuon ikäisenä vielä tekemään asioille jotain. Löllö 40v ei ihan niin nopeasti eikä saa yhtä hyviä tuloksia kuin 18v vaikka tekisi mitä. Harmittaako?

Ei harmita. Veikkaanpa että kun sunkin rasvanaamaasi vertaa vaikkapa Jennifer Anistonin (45v) naamavärkkiin niin eipä ole vaikeeta arvata kumpi voittaa.

Vierailija
84/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:26"]Tiedätkö miten nopeasti se pönäkkä teini saa upean kropan ja ihon jos alkaa tuon ikäisenä vielä tekemään asioille jotain. Löllö 40v ei ihan niin nopeasti eikä saa yhtä hyviä tuloksia kuin 18v vaikka tekisi mitä. Harmittaako?

Ei harmita. Veikkaanpa että kun sunkin rasvanaamaasi vertaa vaikkapa Jennifer Anistonin (45v) naamavärkkiin niin eipä ole vaikeeta arvata kumpi voittaa.

[/quote]

Mul ei ole rasvanaamaa ja olen varmasti viehättävämpi kuin sinä:D ja ööh kuinka moni näyttää joltain Anistonilta? Liian kaukaa haettu esimerkki taas, kurppanaama

Vierailija
85/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:15"]Ikä on numero. Kun vertaa vaikkapa terveellisesti elävää ja syövää 40v. huippu-urheilijaa ja pönäkkää siideriä lipittävää rasvanaamaista ranskiksilla elävää 18v. teiniä niin ero on aika järkyttävä.

Veikkaan että ap on toi jälkimmäinen ja katkera kun tietää mitä on luvassa sen elintavoilla.

[/quote]

Tiedätkö miten nopeasti se pönäkkä teini saa upean kropan ja ihon jos alkaa tuon ikäisenä vielä tekemään asioille jotain. Löllö 40v ei ihan niin nopeasti eikä saa yhtä hyviä tuloksia kuin 18v vaikka tekisi mitä. Harmittaako?

[/quote]

Pönäkän teinin tosiaan kannattaa alkaa huolehtia kunnostaan ja ruokavaliostaan, sillä ylipainoinen nuori on usein ylipainoinen myöhemminkin.

Aineenvaihdunta hidastuu ja energiantarve pienenee iän myötä, mutta eipä sekään estä minkään ikäistä huolehtimasta siitä, että pysyy normaalipainoisena ja hyväkuntoisena.

Vierailija
86/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:26"]

[/quote]

Niinno, kuinka moni nelivitonen on Jennifer Aniston... näiden parin ylimaallisen poikkeuksen mainitseminen seitsemästä miljardista ihmisistä on vaan niin turhaa. Ottamatta sen enempää kantaa ketjun aiheeseen. 

Vierailija
87/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:33"]

Ihan kunnon ällötys nousee kun rantsuilla näkee jotain läskikasakeski-ikäsiä. Tai vaikkei olis läskejäkään! Silti aika etovia. Siis sekä kyllä miehet että naiset, mutta koska ite oon nainen niin ällöttää naiset enemmän. Hyi hitto en ikinä aio alkaa keski-ikäseks jos musta tulee tommonen kurppa. Tsiisus kävis ne miehet sääliks jollei ne itekin olis tommosia kaljamahoja...

[/quote]

Vituttais olla ulkonäkökeskeinen ja ahdistunut pikkupillu :)

kokenut saa kunnon orkutkin, nuori vain opettelee.

[/quote]

Mieluummin pikkupillu kuin sun löysä ja lörttöinen, pilalle rassattu vittu.

[/quote]

se vaan kun totuus on että naisen nautinto kasvaa iän myötä. Vaan senhän arvasinkin, että olet olemassa miestä varten pimppinesi. :)

Vierailija
88/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene hyvin sinullakaan tulevaisuudessa, jos et onnistu yhtä hyvin kuin prinsessa Diana ja Marilyn Monroe. He säilyttivät ikuisen nuoruuden alle nelikymppisinä.

Tässä hyvä vihje: Marilynin tavalla tuli paljon siistimpi ruumis kuin Dianan.

Vierailija
89/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, kerropa meille äidistäsi ja mummostasi. Sinä olet saanut heidän perintötekijöitään ja nelikymppisinä muistutat todennäköisesti äitiäsi tai jotain tätiäsi saman ikäisenä.

Vierailija
90/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole 46-vuotias nainen ja elämääni niin tyytyväinen. Selsielämäni on parempaa kuin koskaan. Kroppani ei ole samanlainen kuin 2-kymppisenä, mutta kaunis olen silti. Ryppyjä mulla on vähän ja ne kertoo eletystä eämästä. Olen myös varmempi itsestäni, tiedän mitä haluan ja osaan antaa itselleni ansaitsemani arvon. Tiedän ketkä ja mikä on mun elämässäni tärkeää, eikä tarvitse hötkyillä muiden mielipiteiden mukana. Elän elämäni parasta aikaa.

Vierailija
91/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tappaa itsesi kohta ettet sitten huomaa olevasi vihattu ja ruma 39 vuotias, ei sinua kukaan kaipaa täällä. Ei ole miestä, ei lasta eikä lammastakaan, säälin sinua pieni, kaunis tyttö ressukka.

Toivoo rakastettu 47 vuotias nainen, NIIN.

Vierailija
92/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:05"]Muista tappaa itsesi kohta ettet sitten huomaa olevasi vihattu ja ruma 39 vuotias, ei sinua kukaan kaipaa täällä. Ei ole miestä, ei lasta eikä lammastakaan, säälin sinua pieni, kaunis tyttö ressukka.

Toivoo rakastettu 47 vuotias nainen, NIIN.

[/quote]

Tosi fiksua puhetta 47 v ämmältä.

Vierailija
93/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista, että joku on niiin sairaan idiootti, ettei tajua itse vanhenevansa ihan joka ikinen päivä?? Kun se nuoruus ei ole mikään stabiili ja pysyvä tila kenellekään. Jos haukkuu noin rumalla tavalla itseään vanhempia, haukkuu samalla itseään sillä se kauhea nelikymppisyys on satavarmasti myös oma kohtalo jos haluaa elää.

Vanheneminen on estettävissä ainoastaan yhdellä keinolla eli ap, sun täytyy alkaa hyvissä ajoin miettimään millä keinoin estät nelikymppisyytesi. Mutta älä hanki lapsia, se on niille aika raskasta kun äiti tappaa itsensä vain sen takia ettei halua olla ruma nelikymppinen. Jää lapsille kovat traumat.

Ja ps. tunnen itse monia todella kauniita nelikymppisiä, enmillään tunnisat heitä tuosta sinun kuvaksestasi. Muutenkin aloituksesi kuulostaa siltä, että olet joko 15-vuotias tai mielenterveysongelmainen. Tsemppiä joka tapauksessa.

Vierailija
94/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:33"]

[/quote]

Kannattaa sun tappaa itses ajoissa tai sit voit  vaihtaa sukupuolta.

Vierailija
95/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laski, hankitut taudit, riippuvuudet, omahyvaisyys, katkeruus, ilkeys, pelot, ahdistus. Ala kartuta naita. Ala pakota ihmisia ymparillasi kartuttamaan naita. Nain vanheneminen sujuu tanssien.

Vierailija
96/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa itsesi ap niin päästään kuuntelemasta tuollaista järjetöntä valitusta. Elämä on muutenkin lyhyt, koska tahansa voi sairastua vakavasti ja kuolla niin joku saatana jaksaa itkeä olevansa ällöttävä nelikymppisenä.

Mistä teitä kuvottavia idiootteja sikiää?

Vierailija
97/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyttä sitten vaan katteleen.

Vierailija
98/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:04"]

45-50+ voi alkaa näkymään iän tuomia merkkejä, mutta terveellisellä ruokavaliolla, treenillä ja RIITTÄVÄLLÄ LEVOLLA sekä ulkonäöstä huolehtimisella pääsee pitkälle. Positiivinen ja nuorekas asenne tekee myös ihmeitä. Nuorekasta pukeutumista unohtamatta.

[/quote]

...nuorekas pukeutuminen?

Ex-anoppini on nuorekas pukeutuja. On pinkkiä huulipunaa, Guessin laukkua, tyköistuvaa vaatetta. Kiinnostava tyyppi, on 60+ iässä tyttömäisempi kuin minä koskaan.

Silti olen sitä mieltä että jos et ole mikään tyttö enää, et saa tyttömäisyydellä mitään muuta etua elämässä kuin että joku joskus kantaa laukkusi. Aikuinen ihminen kantaa omat laukkunsa ja näyttää ikäiseltään. Muut voivat vetää tyylillään, minä menen näin.

Vierailija
99/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmaanki kuolen. Jää sentään hyvä muisto musta ja semmonen freesshi eikä joku valaskalamuistiikuva.

AP"

Hyvä muisto? Sinustako? Älä naurata.

Vierailija
100/103 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaahan nyt! Olen mukava ihminen! Äitini on hoikka, mutta mummo on vähän lihavanpuoleinen ja hirveät suonikohjut. Jos lapsia tulee niin en mä nyt oikeasti itteeni tapa. Mutta ahdistaa jo nyt kaksvitosena vanheneminen. Olen vielä nätti, mutta tajuun jo nyt et mun mies menee paneskelemaan mun ikäisiä ja nuorempia sit ku minä oon nelkyt!

AP