En ikinä halua olla ällöttävä 40+ akka, yök.
Ihan kunnon ällötys nousee kun rantsuilla näkee jotain läskikasakeski-ikäsiä. Tai vaikkei olis läskejäkään! Silti aika etovia. Siis sekä kyllä miehet että naiset, mutta koska ite oon nainen niin ällöttää naiset enemmän. Hyi hitto en ikinä aio alkaa keski-ikäseks jos musta tulee tommonen kurppa. Tsiisus kävis ne miehet sääliks jollei ne itekin olis tommosia kaljamahoja...
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:04"]Sulle 26, aika röyhkeetä puhetta toivoo toisen kuolemaa? Vaik ootki oikeessa. En haluu olla kurttusena valaana enää olemaskaan vaan et mut muistetaan kauniina ja nuorena, tämmösenä ku nyt oon. Enkä mä mitään oo vielä suunnitellu haloo siihen on aikaa vielä.
AP
[/quote]
Linkitähän kuvasi, jotta voidaan todeta se nuoruus ja kauneus.
Eräs kaverini sanoi 11-15 vuotiaana että ei aijo koskaan kasvaa 30-vuotiaaksi. Kysyin, että mitenköhän mahtaa sen estää? :) sanoi vaan että "en vaan vanhene sitten enää ku olen 29!!" Sanoin, että "aijaa senkö voi ihan itse päättää, vai meinaatko itsemurhaa...?" Kaveri: "ei mitään itsemurhaa kun vaan päätän silloin etten enää vanhene!". Ei enää oltu kavereita tuon 15v jälkeen, joten en tiedä onko hän vielä samaa mieltä, nyt jo parikymppisiä. Tosiaan ystävyys loppui kun olimme viisitoista koska ärsytti vaan niin suunnattomasti tuon ihmisen tyhmyys. 11-13 vuotiaana ajattelin että no kyllä se siitä kasvaa ja tulee kypsemmäksi muttakun 15-vuotiaina meno oli vielä tuollaista niin hyvästi :D!
Ap, jos et halua olla ruma läski kurppa, niin kannattaa varmaan aloittaa sillä ettei liho ihan muodottomaksi. Tai jos lihoo, niin pysyy sitten ainakin pois sieltä rannalta läskejä esittelemästä. Paljon helpompaa kuin joku itsemurha. Tosin siinä saattaa hyvinkin käydä niin, ettet enää keski-ikäisenä kurppana jaksa välittää pätkääkään, mitä joku teini sinusta sattuu ajattelemaan.
Ja sitten muuten kannattaa panostaa asenteeseen. Hymyilevä ja iloinen 40+ on kuitenkin aina parempi ja kauniimpi kuin edes puolet nuorempi hapannaama.
Jeesus miten kusipäisiä juttuja.
joo-o vanheneminen on kurjaa, mutta se toinen vaihtoehto on vielä huonompi.
Itse en kyllä jaksaisi täällä ikuisuuksiin heilua jonain kusipää teininä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:52"]Sori ap. Sä olet jo henkisesti keski-ikäinen kun olet vaihtanut Demin Vauvan AV:lle.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:16"]Itse en kyllä jaksaisi täällä ikuisuuksiin heilua jonain kusipää teininä.
[/quote]
Veikkaan, ettei ap ole ollut teini enää hetkeen.
Kukaan ei pakota ketään ällöttäväksi, oma valinta millainen on. Jos jatkat samaa linjaa on kyllä riski että olet ällöttävä nelikymppisenäkin.
Mut koskaan ei ole liian myöhäistä muuttaa suuntaansa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:16"]Itse en kyllä jaksaisi täällä ikuisuuksiin heilua jonain kusipää teininä.
[/quote]
Veikkaan, ettei ap ole ollut teini enää hetkeen.
[/quote]
Aivan, sehän on joku katkeroitunut vanha kurppa
Nainen on parhaimmillaan 17-23 -vuotiaana. Yli 30-vuotiaat naiset ovat täysin tarpeettomia.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:24"]
Nainen on parhaimmillaan 17-23 -vuotiaana. Yli 30-vuotiaat naiset ovat täysin tarpeettomia.
[/quote]
Joo ja varmaan tuollaisena vitun tyhmänä tosi tarpeellinen vai unohditko laittaa loppuun maininnan t.mies
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:51"]
Totta kai mua muistellaan? Niinku kaikkia. En mä sano ääneen näitä vaik näin aattelenkin oikeesti. Oon kiva ihminen oikees elämäs.
AP
[/quote]
Oletko sinä toella tätä miltä omasta äidistäsi, mummostasi ja tuntemistasi yli 40-vuotiaina kuolleista?
Sekö tässä tärkeintä, ketä nykyinen miehesi paneskelee 20 vuoden kuluttua?
Minäpä kerron sinulle salaisuuden: myös miehesi on silloin vuosikymmeniä vanhempi! Oletko sinä nyt tuossa iässä kiinnostunut yli 40 v. miehistä? Taida yliarvoida miehesi viehätysvoiman. Voi hyvin olla, että siinä iässä sitä ei enää huoli kukaan muu kuin sinä.
Ap yrittää epätoivoisesti pitää omaa provoaan hengissä ja menee täydestä, kun yllättävän moni meistä tuntee sinun kaltaisiasi tai muistaa omaa nuoruuttaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:51"]
Totta kai mua muistellaan? Niinku kaikkia. En mä sano ääneen näitä vaik näin aattelenkin oikeesti. Oon kiva ihminen oikees elämäs.
AP
[/quote]
Oletko sinä toella tätä miltä omasta äidistäsi, mummostasi ja tuntemistasi yli 40-vuotiaina kuolleista?
Sekö tässä tärkeintä, ketä nykyinen miehesi paneskelee 20 vuoden kuluttua?
Minäpä kerron sinulle salaisuuden: myös miehesi on silloin vuosikymmeniä vanhempi! Oletko sinä nyt tuossa iässä kiinnostunut yli 40 v. miehistä? Taida yliarvoida miehesi viehätysvoiman. Voi hyvin olla, että siinä iässä sitä ei enää huoli kukaan muu kuin sinä.
Ap yrittää epätoivoisesti pitää omaa provoaan hengissä ja menee täydestä, kun yllättävän moni meistä tuntee sinun kaltaisiasi tai muistaa omaa nuoruuttaan.
[/quote]
Mitä sä nyt jauhat?? Oon vastannut ihan asiallisesti ja mä en tätä ketjua oo hengissä pitänyt ku vastannutkin vaan pari kertaa! Provo ei ole vaan mulla on oikeus mun mielipiteeseen!
Joo joo olkoon sitten ukko epähaluttava nelikymppisenä, mutta maksullisia parikymppisiä se kuitenkin vähintään saa.. Masentavaa! Ei musta Jennifer Anistonia saa, vaikken mikään hirvityskään ole.
AP
Ap ei mitenkään voi olla 25-vuotias, tuskin edes 15.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:29"]Kuulkaahan nyt! Olen mukava ihminen! Äitini on hoikka, mutta mummo on vähän lihavanpuoleinen ja hirveät suonikohjut. Jos lapsia tulee niin en mä nyt oikeasti itteeni tapa. Mutta ahdistaa jo nyt kaksvitosena vanheneminen. Olen vielä nätti, mutta tajuun jo nyt et mun mies menee paneskelemaan mun ikäisiä ja nuorempia sit ku minä oon nelkyt!
AP
[/quote]
Tosi mukava ihminen olet juu. 15 vuotta on muuten ihan hirveän lyhyt aika, menee tosi nopeasti. Että sun kannattaa nyt alkaa hyvissä ajoin miettimään sitä ratkaisua että vältyt hirveältä kohtalolta. Sitä paitsi ei sulla edes ole 15 vuotta aikaa, alat keski-ikäistymään jo kolmenkympin jälkeen, eihän sulla ole elinaikaa kuin viisi vuotta.
On tämä elinaika lyhyt teillä urpoilla.
En ikinä halua olla ällöttävä, pinnallinen ja typerä ihminen. Yöks. Mutta ai niin, ei minusta sellaista tulekaan. Jokaisen on sen sijaan pakko ikääntyä ja rumentua joskus, ellet tosiaan tee sitä itsemurhaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:49"]
Just tulin kesätöistä palvelutalosta. Ollaan kuulkaa kaikki vaan ilosia ko jäsenet toimii ja elossa ollaan!! :) Vanhuksilta oppii elämänasennetta, ne on niin ihania! Ulkonäkö ja ikä ei ole pääasia, kyllä se onni on kiinni ihan muista asioista. Ap selvästikin on epävarma ihminen. Tsemppiä!
[/quote]
Juur näin. Se hyvä puoli keski-ikäistymisessä on, että itsetunto nousee sille tasolle, että naurattaa ap:n kaltaiset avautumiset. Kun kuoresta muodostaa ytimen itselleen, on se tuhoontuomittua elämässä, jossa kukaan ei nuorene.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 12:15"]
Pitäkää kropastanne huoli niin ette muutu läskikasoiksi saatanan huorat. Sperman juonti auttaa pitämään myös paikat kunnnossa.
[/quote]
Tuhoaako sperman juonti myös aivosolut? Kohtuullisuus lienee paikallaan siinäkin hommassa.
Olet varmaan aika nuori? Mä muistan kun joskus 13-vuotiaana ajateltiin kaverin kanssa että ei kyllä varmana haluta elää vanhoiks, viimestään siis nelikymppisenä pitää tehä itsari. Oikeasti elämä on vuosi vuodelta kivempaa ja vaikka nyt olenkin onnellisempi kuin koskaan niin voin vain kuvitella minkälainen uusi elämä alkaa kun lapset kasvavat aikuisiksi ja on rahaa ja aikaa tehdä mitä huvittaa. Odotan myös lapsenlapsia jne. No, voihan se olla niinkin että musta tulee ällöttävä valas enkä haluakaan elää mutta vähän kyllä epäilen ;)