Elisa: MTV kieltäytyi ehdotuksesta jatkaa lähetyksiä jääkiekon MM-kisojen yli
Samalla, kun neuvottelut olisivat jatkuneet. MTV kieltäytyi.
Kommentit (47)
Maikkari tarvitsee Elisaa, mutta Elisapa ei tarvitse Maikkaria mihinkään. Siksi Elisalla on tässä kortit. Ei tarvitse suostua kiristykseen.
Onko ne ihan idiootteja maikkarilla? Nehän menettää vaan tässä itse.
Maikkari pelaa erikoista peliä, kai tuossa jokin riski heidänkin kannaltaan on. Minä luultavasti aika pian totun siihen, ettei mtv:n kolmea ilmaiskanavaa tv:stä näy ja sitten en enää palaa maikkarin katsojaksi, vaikka tilanne muuttuisi.
Mikso ihmeessä MTV tuottaisi ilmaiseksi sisältöä Elisalle? Aikaisempi järjestely on ollut täysin älytön.
Kaikissa muissa maissa kaapeliyhtiöt maksavat mediayhtiöille sisällöstä. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne menettää? Nollan euron provisiot Elisalta?
Vähän kuin olisi tarjonnut jollekin ylläpidon ilmatteeksi ja tämä alkaa suurielkeisesti vaatimaan itselleen rahaa siitä että toinen tarjoaa. Sitten kuvittelee olevansa jotenkin niskan päällä kun heitetään kämpästä huutelee siellä ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikkapa mainostuloja?
Maikkarin hyvä veli porukka yrittää säästää keinoja kaihtamatta. Palkataan seksuaalirikollisia pilkkahintaan. Ohjelmien taso surkein vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikso ihmeessä MTV tuottaisi ilmaiseksi sisältöä Elisalle? Aikaisempi järjestely on ollut täysin älytön.
Kaikissa muissa maissa kaapeliyhtiöt maksavat mediayhtiöille sisällöstä. Tietenkin.
Eihän he Elisalle sitä tuota. Elisaa vain välittää tämän sisällön, josta maikkari kerää rahat, asiakkaille. MTV myös maksaa Digitalle siitä, että se välittää tuon sisällön asiakkaille. Elisa ei tälläistä maksua ole pyytänyt, van tehnyt sen ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne mainokset siinä ohjelmien välissä sitten on. Olisiko ne vähän niinkuin fyffee siihen ohjelmien tekoon ja siitähän Elisa ei saa mitään.
Eli loppupeleissä Elisa on ollut liian sinisilmäinen hyvin pitkään? Viittaan nroon 11.
Ei haitaa minua ja näkeehän nuo ikiaikaiset uusinnat muiltakin kanavilta tai sitten katsoo Tv kaistasta mtvn ohjelmat
Eikö pikemminkin Maikkarin pitäisi maksaa Elisalle siitä, että se saa jakaa heidän verkossaan ohjelmiaan ja mainoksiaan? Miksi se olisi päinvastoin?? MTV kiristää tyyliin nyt suojelurahoja tässä.
Maikkarilla muutenkin huono kuvanlaatu kun on digivirta puristettu niin lyttyyn pihillä bitratella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, katsojia menettävät -> mainostajat harkitsevat uudelleen, kannattaako maikkarilla mainostaa -> jatkanko vai joko ymmärsit?
Burning Platform II. Kohta palaa taas lautta ja Maikkarilta hypitään mereen.
Urheilulähetyksistä on tullut yliarvostettuja, nyt eräät ahneet yrittää kiristää muilta lunnaita niiden varjolla!
Eli kiristys jatkuu MTV:n taholta. Se haluaa osan Elisan kakusta, kuten on kerrottu. Mafiatouhua.