VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö soveltuvuuskoe tehdä avoimenkin kautta?
Kyllä pitää. Kaikkiin opettajalinjoihin, myös aineenopettajan erillisiin pedagogisiin opintoihin, on aina soveltuvuuskoe.
Ilman sovaria voidaan ottaa vain sellaiseen koulutukseen, jonka alempaan koulutukseen se kuuluu (esimerkiksi vakamaisterin erillinen haku, johon saa hakea vain varhaiskasvatuksen opettajat).
Jee pääsin tampereelle vakaan 103 pisteellä! Kolmas kerta kun hain🙈
Kiitos!
Joo siis yleis- ja aikuispedagogiikka. Hain ruotsiksi joten ei ollut mahdollisuutta vakamaisterksi suoraan. Tämä ruotsinkielisten vakamaisteriopintojen puute HY:ssä kuitenkin huomioitu niin että voi suorittaa tuon yleis- ja aikuismaisterin :)
Pääsin tampereella vakalle 96, mutta pääsin mun 1. Hakutoiveeseen elinikäseen oppimiseen niin vapautin jollekin paikan!
Sitoutuneisuus 20
Tunnetaidot 20
Moninaisuus 21
Ongelmanratkaisu 17
Vuorovaikutus 23
Yllättävän hyvin siis meni toi eka vaikka pakka hajos ihan täysin kun olin ihan paniikissa 😅 Eikä se lamaannuttava jännitys vissiin haitannu, kun vuorovaikutus noin hyvin
Maisterihaun varasijat/JKI? Monentenako olet?
Itsellä lo 7 ja erkka 6. Onkohan toivoa?
Osaako joku sanoa miten opintopolussa saa muutettua osoitteen? :)
Vierailija kirjoitti:
Pääsin tampereella vakalle 96, mutta pääsin mun 1. Hakutoiveeseen elinikäseen oppimiseen niin vapautin jollekin paikan!
Mut hyväksyttiin tohon elokkaaseen todistuksella! Oon varasijalla luokanopeksi, mutta jos en pääse niin nähdään elokkaalla syksyllä! :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Tuliko Elokkaan tulokset siis vasta vakan jälkeen? T: kärkkyjä 🥺
Mihin tullut erittely pisteistä? Sähköpostiin ei oo tullu..
Jos joku miettii nii varasijat päivittyy aamupäivisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joensuu vakaan pisteraja 93!!!! Sain 90…Oon ei-ensikertalainen
Apua mitä?? 😨😨 Mulla näkyy että ensikertalaisilla 63p ja ei-ensikertalaisilla 77p, ite sain 91p ja otin paikankin jo vastaan??!
Wtfffff??
Tosi korkeita pisteitä. 🙄Oliko Joensuuhun (lo) oikeasti 93p. Mikä oli raja Joensuun (elo ja eo) mulla ei näy, vaikka hain sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua mitä?? 😨😨 Mulla näkyy että ensikertalaisilla 63p ja ei-ensikertalaisilla 77p, ite sain 91p ja otin paikankin jo vastaan??!
Onks tää trolli 😱😧😧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+hain tosin vain pelkkään vakan kandiin, vaikuttaako se vai pitääkö pelätä sitä et multa viedään opiskelupaikka kohta
Se selittäääkin
Miten voi Joensuuhun olla raja noin paljon pienempi kuin JKL?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti tää lupailis jotain hyvää! kun nää tuntuu olevan enemmän semmoset todelliset pisterajat 😆
Vierailija kirjoitti:
Tosi korkeita pisteitä. 🙄Oliko Joensuuhun (lo) oikeasti 93p. Mikä oli raja Joensuun (elo ja eo) mulla ei näy, vaikka hain sinne.
Joensuun lo oli 93
T. 88 pistettä saanut
Wau moninaisuus 20