VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sovarista kaikista osioista melkein täydet pisteet mut moninaisuudesta vaan 9/25. Kiva fiilis, koulupaikka oli siitä kiinni.
MULLA TISMALLEEN SAMA TOI 9
Mulla myös!
Missä kaupungissa ootre tehny jos 9 tuli
Oulussa
Moninaisuus 9/25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sovarista kaikista osioista melkein täydet pisteet mut moninaisuudesta vaan 9/25. Kiva fiilis, koulupaikka oli siitä kiinni.
MULLA TISMALLEEN SAMA TOI 9
Mulla myös!
Missä kaupungissa ootre tehny jos 9 tuli
Oulussa
Itel oli joensuu
Kyllä jos ens vuonna pitää mennä taas kokeeseen niin muistan tän moninaisuus pysäkin ja mietin vastaukset valmiiks 😂
hei miks noin korkeet pisterajat??? millon kaikki tulokset valmistuu?? vasta 9.7 vai viimeistään, et ei välttämättä täydy odottaa perjantaihin??
Mistä näitte teidän omat soveltuvuuskokeen pisteet? Itseäni kiinnostaisi tietää Joensuun soveltuvuuskokeen pisteet.
Olipa mielenkiintoista nähä omat pisteet eriteltynä! Mullakin Moninaisuus huonoin, kuten ilmeisesti monella muullakin.. Jännä kun luulin et se olis mulla menny parhaiten 😅
Sitoutuneisuus 16
Tunnetaidot 19
Moninaisuus 12
Ongelmanratkaisu 20
Vuorovaikutustaidot 20
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitte teidän omat soveltuvuuskokeen pisteet? Itseäni kiinnostaisi tietää Joensuun soveltuvuuskokeen pisteet.
Täällä jossai oli linkki mistä pääsee kahtoo
Jos saa paikan mutta joutuu toimittaan tutkintotodistuksen (oon käyny amiksen, en lukiota) niin minne ihmeeseen se pitää toimittaa? En voi ottaa paikkaa vastaan ennen sitä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos ens vuonna pitää mennä taas kokeeseen niin muistan tän moninaisuus pysäkin ja mietin vastaukset valmiiks 😂
Joo täällä oli aika... hupaisia vastauksia. Suosikkini oli "mä oon nainen ja hetero, että emmä edusta mitään moninaisuutta, mut mä kannatan kyllä tasa-arvoa".
Mua kiinnostas tietää oliko se atk äijä joka ei saanu sitä puhelinta toimimaan turhautunut vai hämmentynyt 😂
Tunnetaidot 20/25
Tietääkö joku, mitkä oli Tampereen pisterajat ensikertalaiselle monimuoto vaka?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostas tietää oliko se atk äijä joka ei saanu sitä puhelinta toimimaan turhautunut vai hämmentynyt 😂
Tunnetaidot 20/25
Pistin hämmentyny
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaidot 20/25
Mistä näätte nämä eriteltynä?
Pitääkö soveltuvuuskoe tehdä avoimenkin kautta?
Mun pisteet
Sitoutuneisuus 23
Tunnetaidot 18
Moninaisuus 9…..
Ongelmanratkasu 18
Vuorovaikutustaidot 20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaidot 20/25
Pistin hämmentyny
Mäki mut ei sitä saa ikinä tietää et oliko se sittenki turhautunu 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos saa paikan mutta joutuu toimittaan tutkintotodistuksen (oon käyny amiksen, en lukiota) niin minne ihmeeseen se pitää toimittaa? En voi ottaa paikkaa vastaan ennen sitä...
Ah löyty, onpas tehty raskaaksi tuo toimittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mun pisteet
Sitoutuneisuus 23
Tunnetaidot 18
Moninaisuus 9…..
Ongelmanratkasu 18
Vuorovaikutustaidot 20
Sitoutuneisuus suorittaa tutkinto: 23/25
Tunnetaidot: 20/25
Moninaisuus: 9/25 :D
Ongelmanratkaisu taidot: 18/25
Vuorovaikutusosaaminen: 20/25
Hain opoksi joensuuhun (ei-ensikertalaisena)
Pisteet sovarista:
Sitoutuneisuus 18
Tunnetaidot 23
Moninaisuus 20
Ongelmanratkaisu 18
Vuorovaikutus 23
1. varasijalla …
Saa nähdä.
Ei taidettu kyl montaa valita ei-ensikertalaista mukaan.
Pisteet: 101
Jes 9 pisteen gängi