VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Mut mun järkeen ei käy nyt yhtään tää! Tampereen vakaan oli jopa hieman vähemmän hakijoita, kuin viime vuonna, mut yhtä paljon paikkoja. Miten ensikertalaisten pisteraja on melkein 30p korkeammalla? Osaako kukaan antaa mitään terävää analyysia? En tajuu 😭
On kyllä hämmentäväää tää vuos soita hakijapalveluu huomenna ja ilmota sit tänne!
Voisikohan Turkuun päästä, jos jonossa on 33 hakijaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut mun järkeen ei käy nyt yhtään tää! Tampereen vakaan oli jopa hieman vähemmän hakijoita, kuin viime vuonna, mut yhtä paljon paikkoja. Miten ensikertalaisten pisteraja on melkein 30p korkeammalla? Osaako kukaan antaa mitään terävää analyysia? En tajuu 😭
On kyllä hämmentäväää tää vuos soita hakijapalveluu huomenna ja ilmota sit tänne!
Näin teen!
Kaikille, jotka ramppaa kattomassa, onko varasijat jo liikkuneet niin ne liikkuu opintopolun mukaan kerran päivässä, yleensä aamupäivällä. Tiedoksi, jos ei oo vielä mainittu täällä!
Mulla on pisteet vain 4 osiosta.. Ei oo sitoutuneisuuden pisteitä...
Saisko sen linkin uudelleen mistä ne soveltuvuuskokeen tuloksensa näkee? Ei jaksa sataa viestiä selata...
Mulla oli arvioitu vaan 4 osiota.. Ei oo arvioitu sitoutuneisuutta..
AnniAngelica kirjoitti:
Sitoutuneisuus 20
Tunnetaidot 20
Moninaisuus 21
Ongelmanratkaisu 17
Vuorovaikutus 23Yllättävän hyvin siis meni toi eka vaikka pakka hajos ihan täysin kun olin ihan paniikissa 😅 Eikä se lamaannuttava jännitys vissiin haitannu, kun vuorovaikutus noin hyvin
Mä en oo saanu pisteitä ollenkaan sitoutuneisuus kohdassa.. Tunne taidoista, moninaisuudesta, ongelmanratkaisusta ja vuorovaikutuksesta vaan.. Sitoutuneisuus kohta puuttuu kokonaan ja pisteitä olen saanut vain neljästä kohdasta..
Vierailija kirjoitti:
Saisko sen linkin uudelleen mistä ne soveltuvuuskokeen tuloksensa näkee? Ei jaksa sataa viestiä selata...
https://www2.helsinki.fi/fi/verkostot/kasvatusalan-valintayhteistyoverk…
Voisiko hakijoiden taso olla kovempi? Sovari kenties helpompi kuin edellisvuosina jolloin kovemmat pisteet.
En jotenkin jaksa uskoa että olisi virheellisiäkään nuo julkaistut pisteet.
T. Itsekin varasijoilla keikkuva
Vierailija kirjoitti:
Voisiko hakijoiden taso olla kovempi? Sovari kenties helpompi kuin edellisvuosina jolloin kovemmat pisteet.
En jotenkin jaksa uskoa että olisi virheellisiäkään nuo julkaistut pisteet.
T. Itsekin varasijoilla keikkuva
Ovat varmaan antanut helpommin hyviä pisteitä ku viime vuonna
UEF:n kotitalousopettajakoulutukseen raja oli 95/92 (ensikertalaiset/kaikki). Tosi korkea mielestäni!
Mistä noita osio kohtasia pisteitä voi kysellä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee Tampereen pisterajat? Oon kolunnut nettiä koko päivän enkä oo löytänyt!
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita osio kohtasia pisteitä voi kysellä?
https://www2.helsinki.fi/fi/verkostot/kasvatusalan-valintayhteistyoverk…
Päivittyykö tulokset kerran päivässä
Vierailija kirjoitti:
Päivittyykö tulokset kerran päivässä
Tarkoitin siis varasijat
Vierailija kirjoitti:
Paljon teillä sovaripisteitä?
97, pääsin Vakaan Helsinkiin.
Oon varasijalla 3. (Lo) Saa nähdä pääsenkö, olen ensikertalainen.
Täällä on se linkki mistä pääset kahtomaan omia pisteitä hakemus numerolla. Se sivu on Helsingin vaikka siitä näkee kaikkien paikkojen pisteet.