Alan epäillä että mies tuo tahallaan vääriä tuotteita kaupasta kun ei tuo muuten mikään tyhmä ole
Pyydän pyykinpesujauhetta saan konetiskitabletteja. Pyydän kukkakaalia saan parsakaalia. Jne jne. Yhdessäkin jos ollaan kaupassa niin viskoo koriin ihme tuotteita jota ei tarvita. Ja sitten viatonta ilmettä muka yllättyneenä.
Kommentit (25)
Onpas typerä mies. Miksi olet hänen kanssaan?
Mikä helvetin komentoora luulet olevasi? Sinun pillin mukaan hypittävä ostoksillakin.
Olen kertonut tämän täällä aiemminkin, mutta kerronpa uudestaan kun tuli tästä mieleen. Oltiin marketissa ja siinä hevi-osastolla valikoin omenoita niin ohi lampsi sellainen kolmen nuoren miehen kopla. Yksi niistä selitti toisille että hän tekee aina niin, että tuo vääriä tuotteita kaupasta, niin muija kyllästyy ja rupee itse hoitaan kauppareissut.
Kuulemma on tärkeetä olla silleen hienovarainen, ettei narahda. Eli että ei tuo banaania jos pitää tuoda perunoita. Ei, vaan kuulemma silleen että on melkein sama tuote, muttei kuitenkaan. Eli jos pitää tuoda ruispaloja, niin tuokin fazerin puikuloita. Ärsyttävästi eri tuote, mutta kuitenkin ruisleipää. Tai jos pitää tuoda rahkaa, niin tuokin kermaviiliä. Tai jos pitää tuoda mustapippuria niin tuokin maustepippuria. Kun tätä toistaa tarpeeksi usein, niin saa lopulta olla rauhassa kaupassa käymiseltä. En olisi ikinä uskonut että joku voisi olla noin kiero, enkä kyllä uskoisi, jollen olisi itse kuullut omin korvin että joku tosissaan vielä kehuu tekevänsä moista.
Tämä on samaa sarjaa kuin se, että tahallaan siivotaan huonosti tai pestään pyykit väärin, jotta jatkossa voisi välttyä ikäviltä töiltä kun toinen ottaa ne huolehtiakseen. Yllättävän yleistä passiivis-aggressiivisuutta.
No en tiedä, taitaa olla miehet vaan juuri tuollaisia kaupassa kävijöitä. Meillä ainakin, kun ihmettelen jotain ostosta mies tokaisee että ompas ainakin ruokaa. Alkaa naurattaa, tottahan se on. Ei oo jäänyt mikään syömättä, vaikka välillä saadaan kalkkuna leikettä kinkun sijaan tai appelsiini mehun sijaan omena mehua. Mä oon vuoro töissä välillä myös koko viikonlopun , oon tyytyväinen kun mies kuitenkin jaksaa hoitaa kauppa asiat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on samaa sarjaa kuin se, että tahallaan siivotaan huonosti tai pestään pyykit väärin, jotta jatkossa voisi välttyä ikäviltä töiltä kun toinen ottaa ne huolehtiakseen. Yllättävän yleistä passiivis-aggressiivisuutta.
Juuri tästä syystä on tärkeä kelpuuttaa kumppanikseen vain mies jolla on nuo asiat hallussa, eikä tavalliset kotityöt ole hänelle mitään urotöitä. Naisten tehtävä ei ole yrittää kouluttaa aikuisista miehistä arkitaitoisia ihmisiä miehen venkoillessa passauksen toivossa.
Olen samaa mieltä sitä, että kyse voi olla peitellystä agressiosta. Kannattaisi kiinnittää huomiota myös muihin mahdollisiin agression tai kontrollin ilmenemismuotoihin suhteessa sekä niiden toistuvuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut tämän täällä aiemminkin, mutta kerronpa uudestaan kun tuli tästä mieleen. Oltiin marketissa ja siinä hevi-osastolla valikoin omenoita niin ohi lampsi sellainen kolmen nuoren miehen kopla. Yksi niistä selitti toisille että hän tekee aina niin, että tuo vääriä tuotteita kaupasta, niin muija kyllästyy ja rupee itse hoitaan kauppareissut.
Kuulemma on tärkeetä olla silleen hienovarainen, ettei narahda. Eli että ei tuo banaania jos pitää tuoda perunoita. Ei, vaan kuulemma silleen että on melkein sama tuote, muttei kuitenkaan. Eli jos pitää tuoda ruispaloja, niin tuokin fazerin puikuloita. Ärsyttävästi eri tuote, mutta kuitenkin ruisleipää. Tai jos pitää tuoda rahkaa, niin tuokin kermaviiliä. Tai jos pitää tuoda mustapippuria niin tuokin maustepippuria. Kun tätä toistaa tarpeeksi usein, niin saa lopulta olla rauhassa kaupassa käymiseltä. En olisi ikinä uskonut että joku voisi olla noin kiero, enkä kyllä uskoisi, jollen
Tapahtui varmaan Porvoossa.
Mies on kuin unessa kaupassa. Ei katso kunnolla hyllyä? Ota valokuvat mikä tuote pitää tuoda. Joskus minunkin äiti toi ihan outoja tuotteita, kun olin kipeä, ellei täsmennä kauppalappuun mitä se on ja montako. Mielellään vielä tulostettuna. Jos kirjoitan roskapussi, se tuo ohuita pussukoita jotka hajoaa heti.
Kyse on passiivis-aggressiivisesta kapinasta. Ei suoraan halua sanoa, ettei kiinnosta tuoda, mitä pyydät. Mokaa sitten just sen verran, että turhaudut ja hoidat itse ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä sitä, että kyse voi olla peitellystä agressiosta. Kannattaisi kiinnittää huomiota myös muihin mahdollisiin agression tai kontrollin ilmenemismuotoihin suhteessa sekä niiden toistuvuuteen.
Tämä. Suhteessanne on takuulla muitakin ongelmia. Jos miehen ego on noin hauras, ettei voi tehdä ihan normaalia pyydettyä asiaa, koska kokee sen käskyihisi alistumiseksi, ei halua saituuttaan maksaa sitä tms., niin ongelma on oikeasti paljon laajempi.
Minulla taitaa olla fiksu ja kiva mies koska hän ei kieroile tuolla tavalla ikinä. Kieroilevat ukot eivät mun katon alla pitkään olisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taitaa olla fiksu ja kiva mies koska hän ei kieroile tuolla tavalla ikinä. Kieroilevat ukot eivät mun katon alla pitkään olisi.
Ei, vaan sulla on normaali mies. Ja kaikki te naiset, joiden mies pitää tuollaista kieroilua, se ei ole normaalia ja teidän on korkea aika tarkastaa omat standardinne.
Ettei tarttis käydä enää kaupassa ku aina tuo vääriä ostoksia, ovela mies. Tekeekö tuo kotona muutakaan ku itteensä oottaa passattavan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Eikä ihme että naisten sinkkuus lisääntyy. Helpommalla nainen pääsee itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma on tärkeetä olla silleen hienovarainen, ettei narahda. Eli että ei tuo banaania jos pitää tuoda perunoita. Ei, vaan kuulemma silleen että on melkein sama tuote, muttei kuitenkaan. Eli jos pitää tuoda ruispaloja, niin tuokin fazerin puikuloita. Ärsyttävästi eri tuote, mutta kuitenkin ruisleipää. Tai jos pitää tuoda rahkaa, niin tuokin kermaviiliä. Tai jos pitää tuoda mustapippuria niin tuokin maustepippuria. Kun tätä toistaa tarpeeksi usein, niin saa lopulta olla rauhassa kaupassa käymiseltä. En olisi ikinä uskonut että joku voisi olla noin kiero, enkä kyllä uskoisi, jollen
Kaikkia ääliöitä naiset huoliikin. No kyllä Siperia opettaa.
Miehillä kuulemma yksinäisyysepidemia päällä.. Mistähän mahtaa johtua..
Meillä mies laittoi pyykit kuivumaan niin että puseroista hihat jätti kurttuun sinne vaatteen sisään. Eihän ne kuivuneet ja muutaman huomautus kerran jälkeen laitoin omat puserot ns. oikein mutta hänen samoin kun itse laittoi. Pari kertaa riitti ja nyt homma hoituu hänelläkin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin komentoora luulet olevasi? Sinun pillin mukaan hypittävä ostoksillakin.
Laitapa pyykkipulveria tiskikoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä käskin ukon tilata pizzaa aina kun ei voi tehdä ruokaa
JSSAP.