Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi meidän kissa nuolee muovipusseja, muovikelmua,

Vierailija
31.08.2014 |

ja vastaavia materiaaleja? Onko tuo merkki jostain puutoksesta? :o

Ei ole kyseessä pentu vaan aikuinen kissa ja tätä on jatkunut jo kauan.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama! Ärsyttää herätä siihen ääneen kun kissa antaumuksella nuolee jotain muovipussia tai vastaavaa.. :D

Vierailija
2/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks ei nuole kasseja XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Meidän nuorempi kissa (4 v) tekee samaa. Vanhempi kissa ( 6 v) ei nuole.

Vierailija
4/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuolee myös lisäksi teippiä ja muovisen pyykkikorin reunoja...rasittavaa!

Vierailija
5/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se jopa järsii pusseja, pitää pyrkiä piilottamaan kaikki lukittaviin kaappeihin. :(

Vierailija
6/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jännä kuulla että on muitakin :D

Tuo on minusta niin outo tapa, ja aivan uskomattoman ärsyttävä!

Vierailija
7/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kissa ehkä vieroitettu emostaan liian nuorena?

Vierailija
8/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:22"]

Onko kissa ehkä vieroitettu emostaan liian nuorena?

[/quote]

Ei ole, 12-viikkoisena aikoinaan ostettiin eli ainakin virallisesti oli riittävän vanha.

Vierailija
9/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut myös yksi sellainen kissa, toinen kissa saattaa alkaa repiä paloja pahvilaatikon reunasta, ei syö niitä vaan repäisee palan ja sylkäisee lattialle :)

Vierailija
10/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös kolmesta kissasta yksi tämmöiben pussinnuoleskelija. Eipä oo kyllä aikoihin tullut enää jätettyäkään pusseja mihinkään, ei niinkään nuolemisen vuoksi vaan koska toinen kissa tuppaa pissailemaan lojumaan jätettyihin pusseihin ja tää nuolija ja se kolmas kissa tykkää mennä pussien sisään ja yrittää siitä kahvan kautta ulos niin pelkään että nää pässinpäät kuristuu vielä. Mut erikoinen juttu tuo nuoleminen, ei mitään hajua mistä johtuu.

Vierailija
11/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kuuluu hänen persoonallisuutensa sitten xD Voi rähmä. Mä kun niin toivoin, että siihen ois olemassa joku helppo ja toimiva vieroituskikka.

Vierailija
12/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:29"]Ehkä se kuuluu hänen persoonallisuutensa sitten xD Voi rähmä. Mä kun niin toivoin, että siihen ois olemassa joku helppo ja toimiva vieroituskikka.
[/quote]

Älä jätä pusseja kissan saataville ;)

Vierailija
13/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 9kk kolli SYÖ muovipusseja yms muovista. Lempparisyötävä on 4pack -limujen muovipäällinen...

Vierailija
14/41 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttäkää vehnänorasta, sitä ne silloin haluaa.

Vierailija
15/41 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on ollu elämäni aikana 2 näitä pussinrakastajakissoja, enkä edelleenkään tiesä mistä johtuu. Toine kissoista rakastu myös kumilenkkejä. Yks kissoista tykkää villasukista ja kantelee niitä ympäriinsä ja tuo mulle ja yks kissa rakastaa mun miehen hien hajua. Paidan ku heittää jonnekki niin menee ehkä puol minuuttia et siinä on kissa kieriskelemässä päällä onnellisena. Outoja eläimiä.... mulla on siis kolme kissaa, kaks entistä. Entinen pussinnuolija saatto tuntitolkulla nuolla myös mua..jalkoja ja käsiä yms.

Vierailija
16/41 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 00:21"]Mul on ollu elämäni aikana 2 näitä pussinrakastajakissoja, enkä edelleenkään tiesä mistä johtuu. Toine kissoista rakastu myös kumilenkkejä. Yks kissoista tykkää villasukista ja kantelee niitä ympäriinsä ja tuo mulle ja yks kissa rakastaa mun miehen hien hajua. Paidan ku heittää jonnekki niin menee ehkä puol minuuttia et siinä on kissa kieriskelemässä päällä onnellisena. Outoja eläimiä.... mulla on siis kolme kissaa, kaks entistä. Entinen pussinnuolija saatto tuntitolkulla nuolla myös mua..jalkoja ja käsiä yms.
[/quote] äh, anteeksi kirjotusvirheet...kännykällä kirjottelen puolunessa.

Vierailija
17/41 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:25"]

Meillä on ollut myös yksi sellainen kissa, toinen kissa saattaa alkaa repiä paloja pahvilaatikon reunasta, ei syö niitä vaan repäisee palan ja sylkäisee lattialle :)

[/quote]

Meillä myös silppuaa pahvilaatikoita! Ihan pieniä palasia sylkee lattialle.

Vierailija
18/41 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on pussinnuolija :D mä oon ajatellut sen korvaavan heinän syöntiä (joka taas auttaa karvapallojen kulkemista ruuansulatuksessa ilman tukoksia), mutta en tosiaan varma ole.

Toinen kissamme taas on pahvinpureskelija, kuten jonkun muun kissa oli myös. Tämä on meille pelastettu äiditön pentu ollut aikoinaan, nyt jo täyskasvuinen seniorikolli. Sama kissa syö myös kukkamultaa... Pussinnuolija taas tuli meille oikean ikäisenä, 12vkoa vanhana, mutta sillä on synnytyksen aikaisen hapenpuutteen takia osa vintistä pimeänä muuten vaan.

Vierailija
19/41 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans leikattu kolli syödä mussuttaa muovipusseja antaumuksella! Ei auta kun pitää pussit pois saatavilta. Kasvatettu heinä ei kelpaa ja oli kyllä ihan luovutusikäinen kun kolli haettiin. Villaisia sukkia, lapasia ja pipoja tykkää hakea vaatehuoneesta ja käy jemmailemassa sohvan alle niitä :D hassu tapaus!

Vierailija
20/41 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 5v kolli nuolee ja syö kaikkea muovipusseista teippeihin. Eikä ole vieroitettu liian aikaisin, kun on omia pentuja ja emokin edelleen läsnä.