Deittisovellus Valo. Onko mistään kotosin?
Tinder ei innosta pinnallisuuden takia. Onko Valo yhtään sen parempi?
Kommentit (39)
Pinnallista sekin, koska profiilissa on kuva.
Uskovaisten niin ei ole tullut kokeiltua.
Käyttöliittymä huonompi kuin Tinderissä. Lisäksi käytännössä pakko maksaa käytöstä.
No löysin sieltä itselleni naisen, ei uskovaisen, enkä sellainen ole itsekään.
Kävin myös yhdet treffit toisen mukavan naisen kanssa. Paljon kyllä samoja naamoja kuin tinderissä. Ehkä kuitenkin siistimpi meininki.
M 39v.
Teitä on varoiteltu jo pitkään.
Se on huijaus sivusto ja vie vaan rahat.
Kokeilin kerran. Kiva uskovainen nainen, muttei lähtenyt kanssani treffeille, koska oli 5 senttiå minua pidempi. Ja tämä on tositarina. Minä olen myös kristitty. Deittimarkkinoilla ei ole sinänsä mitään väliä, onko kristitty vai. Itseasiassa moni kristitty saattaa olla erittäin ilkeä ja vaativa.
Ei siellä ole kuin vapaiden suuntien yksinhuoltajaäitejä etsimässä miestä. Huono tarjonta, vähän käyttäjiä ja kallis käyttää.
Kiitti. Ehkä oottelen et joku tulee kotoo hakemaan. En ole uskovainen, en edes tapauskohtainen enkä ole koskaan kuulunut kirkkoon. Tosin olen kyllä aika konservatiivinen
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitti. Ehkä oottelen et joku tulee kotoo hakemaan. En ole uskovainen, en edes tapauskohtainen enkä ole koskaan kuulunut kirkkoon. Tosin olen kyllä aika konservatiivinen
-ap
Nyt on vaikka mitä tapahtumaa kaupungit täynnä ja uusia festareitakin pukkaa enemmän kuin sieniä sateella. Ehkä jotain sinuakin kiinnostavaa? Sinne vaan niin ei tarvitse kotona ketään odotella.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä saa hihhulipillua.
Itse sain hihhulipersettä, kun daami halusi säästellä vauvareikäänsä avioliittoon. En valittanut.
Vierailija kirjoitti:
-ap
ChristianMingle
Vierailija kirjoitti:
Heikkolaatuisia profiileja.
Onko edes olemassa deittisovellusta, jossa olisi erityisen hyvälaatuisia profileja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain hihhulipersettä, kun daami halusi säästellä vauvareikäänsä avioliittoon. En valittanut.
Et saanut. Haaveilet.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisten niin ei ole tullut kokeiltua.
Itse en uskovaisena varmaankaan menis samasta syystä. - Valo on ollut viimeisen noin vuoden aikana melko paljon julkisuudessa. Tälläkin palstalla joitain kertoja olen huomannut käytävän keskustelua siitä. Itse en menisi uskovaisena juuri siksi, että aatteluttaa juuri se, että ukso ja uskominen on niin henkilökohtaisia asioita että pelkästään niiden kautta kumppanin hakeminen saa varovaiseksi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa etelävaltioissa tämä on ihan yleinen tapa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa etelävaltioissa tämä on ihan yleinen tapa
Myös Maltalla sangen tavanomaista. Kehotan myös menemään Suviseuroille parin viikon päästä. Siellä vasta suoli sauhuaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihi ihan itsekkö tämän vitsin keksit? Jotenkin tuntuu että olen sen kuullut kauan aikaa sitten jo ensimmäisen kerran.
Samat syntiset sielläkin pyörii.