VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joensuu vakaan pisteraja 93!!!! Sain 90…Oon ei-ensikertalainen
Apua mitä?? 😨😨 Mulla näkyy että ensikertalaisilla 63p ja ei-ensikertalaisilla 77p, ite sain 91p ja otin paikankin jo vastaan??!
toivottavasti tää lupailis jotain hyvää! kun nää tuntuu olevan enemmän semmoset todelliset pisterajat 😆
Vähä liikaa unelmointia
Onhan ihan älytöntä että joensuun vakaan korkeampi raja kun helsingin lo ??
Mistä näätte noita pisteitä eriteltyinä t. Turkuun LO hyväksytty <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua mitä?? 😨😨 Mulla näkyy että ensikertalaisilla 63p ja ei-ensikertalaisilla 77p, ite sain 91p ja otin paikankin jo vastaan??!
+hain tosin vain pelkkään vakan kandiin, vaikuttaako se vai pitääkö pelätä sitä et multa viedään opiskelupaikka kohta
Se selittäääkin
Mut Tampereellakin on vaan kandi ja sinne ensikertalaisil rajana 90p? Onhan nois heittoo koulujen välil, mut siis 27p? Varsinkin kun kaikkial tuntuu olevan tosi korkeet pisteet. Hämmentävää!
Oon pikkasen shokissa. Siis Turkuun matalampi raja kuin Joensuuhun? Mitä ihmettä? Olisin päässyt Turkuun, mutta en hakenut sinne. Taktikoin ihan väärin.
Kiitos kaikille jännäilyn vertaistuesta. Olen täällä seurannut aktiivisesti keskustelua. Tänään sitten tuli tieto, että sain paikan Hy erityispedan maisteriopintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+hain tosin vain pelkkään vakan kandiin, vaikuttaako se vai pitääkö pelätä sitä et multa viedään opiskelupaikka kohta
Hui ku säikähin 😂 Vaikuttaa joo. 93 on kandi + maisteri
Vierailija kirjoitti:
Oon pikkasen shokissa. Siis Turkuun matalampi raja kuin Joensuuhun? Mitä ihmettä? Olisin päässyt Turkuun, mutta en hakenut sinne. Taktikoin ihan väärin.
Oon ihan sekasin tosta joensuun hommasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks en hakenu pelkkään kandiin…oisin päässä mun 90 pisteellä kirkkaasti sisään…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan sekasin tosta joensuun hommasta
Joensuu is different
Pääsin Oulun vakaan ensikertalaisena. Rajat taisi olla 91p ensikertalaisille ja 96p ei-ensikertaisille. Pahoittelen, jos tulee toistoa, en jaksa lukea koko ketjua. 😄
Jösses mitkä rajat vakaan. Huono palkka jne. Mutta mahtavaa että tasokkaita hakijoita on! Suomalainen varhaiskasvatus 🙌🏻
Ärtynyt ei-ensikertalainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks en hakenu pelkkään kandiin…oisin päässä mun 90 pisteellä kirkkaasti sisään…
Jatkan vielä tätä. Siis miks olin niin tyhmä et en hakenu pelkäks kandiks ku en mä sillä maisterin tutkinnolla ois varmaa ees tehny mitää 😂 Hyvä tällee jälkiviisaana. No ei auta ku oottaa jos varasijalta pääsis…
Onko täällä ketään muuta kuka pääsi Joensuuhun kotsanopeksi?
Turku lo ei-ensikertalainen, sain 92 pistettä, raja 93 pistettä, 4.varasija. Tässähän odottelu jatkuu mukavasti 😂
Niin mistä niitä omia eri osa-alueiden pisteitä voi etsiä turkulaisena?
Mut mun järkeen ei käy nyt yhtään tää! Tampereen vakaan oli jopa hieman vähemmän hakijoita, kuin viime vuonna, mut yhtä paljon paikkoja. Miten ensikertalaisten pisteraja on melkein 30p korkeammalla? Osaako kukaan antaa mitään terävää analyysia? En tajuu 😭
Mun sovaritulokset:
Sitoutuneisuus 20
Tunnetaidot 22
Kulttuuriseen moninaisuuteen liittyvä osaaminen 20
Ongelmanratkaisutaidot 22
Vuorovaikutusosaaminen 23
Oon kyllä yllättynyt, en ois uskonut!
Mistä näkee sovarin eritellyt pisteet?
Ai vakaan, lo taisi olla JKL korkeampi