VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Miten tuo lisähaku toimii? Haetaan noilla pääsykoepisteillä, jotka keväällä saatu?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo lisähaku toimii? Haetaan noilla pääsykoepisteillä, jotka keväällä saatu?
Googleta:
täydennyshaku itä-suomen yliopisto
itse valmistuin kokeeseen verkkovalmennus.comin VAKAVA- ja soveltuvuuskoe valmennuspakettien avulla. Oli tosi hyviä molemmat ja edullisia suhteessa valmennusmateriaalin määrään ja laatuun! suosittelen.
Vieläkös muuten näitä soveltuvuuskokeen osa-alueista saatuja omia pisteitä näkee jostain? En tajunnut tallentaa itselle niitä.
Hei!
Jos teitä kiinnostaa kuunnella aikaisempien vuosien kokemuksia VAKAVA-kokeesta, miltä se on tuntunut, mitä hakijat ovat pelänneet tai mitä he haluaisivat tehdä toisin valmistautumisen suhteen jälkikäteen, käy tsekkaamassa "VAKAVA-koe kokemuksia" video youtubesta!
Mä olen jo sosionomitaustainen vaka ope ja työkokemustakin on kertynyt. Yliopiston kurssit menee siis ihan helposti. Ainoa mikä on tuottanut päänvaivaa on aikataulutus, kun pitäisi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa ja yliopisto ei hirveästi jousta. Onneksi koronan myötä on moni asia hoitunut etänä. Toivottavasti tämä mahdollisuus jatkuu.