Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin treffi-ilmoitukseen kuvan itsestäni noin +15kg painavampana. Treffeillä kaikki miehet sanoivat, että näytän paremmilta luonnossa kuin kuvissakin. Niin miksiköhän? Mutta ei kiinnostanut uudet treffit näiden ulkonäkökommenttien heittäneiden kanssa. Siinä näkee jo henkilön arvomaailmaa.
Siis laitoit kuvan itsestäsi lihavana, sait silti useita treffiseuralaisia ja sitten vedit herneen nenään kun ulkonäköäsi kehuttiin? Öh...?
Luin vaa otsikon ja vastauksia ja ihmettelin Miks ihmiset iloitsee positiivisesta tuloksesta. Luulin tätä koti koronatesti-ketjuksi. Hups
Tyttöystävä kutsui rehveille joten tulin, sitten se vaan yhtäkkiä alkoi kuvata mun ja sen suutelua. Näytti seuraavana päivänä koulukavereilleen ja alkoi juoruamaan minusta.
Vierailija kirjoitti:
Niitähän piisaa. Nainen yleensä hiljaa ja odottaa että minä viihdytän ja ollaan sitten kummatkin siinä vaan hiljaa ja pyöritellään suola/ketsuppipurkkeja pöydällä.
Meillä miehen kanssa oli toisin päin. Mies oli hiljaa ja kuunteli kun minä höpötin. Olin ihan varma, ettei se toista kertaa halua nähdä, mutta niinpä tuo vaan ilmoitti että mennään vaan toistekin treffeille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt treffeillä. Tapasin ekan poikaystävän, kun olin 14 ja seurusteltiin 1,5 vuotta heti ekan diskokohtaamisen jälkeen. Toinen poikaystävä löytyi teatterikerhosta lukion ekalla viikolla. Ei meilläkään mitään treffejä ollut vaan suoraan alettiin seurustelemaan. Saman pojan kanssa muutettiin yhdessä ekaan yhteiseen asuntoon, kun lähdin opiskelemaan lukion jälkeen. Kolme vuotta asuttiin yhdessä ja erottiin. Nykyisen mieheni tapasin ravintolassa/yökerhossa v. 1998 ja silloinkin seurustelu alkoi heti. Itse asiassa hän muutti minun luokseni, kun oli tunnettu 4 vkoa. Ei olla tähän päivään mennessä käyty treffeillä. 3 yhteistä lasta. Pitäisi varmaan alkaa käydä, että saisi kokemuksia.
En nyt oikein tajua juttuasi. Seurustellessaan ihmiset käyvät treffeillä keskenään. Ts. sovitaan missä nähdään ja mitä tehdään. Niinhän sinäkin teit.
niin mikä onkaan sitten treffailun ja seurustelun ero? onko seurustelu sarja pitkittyneitä treffejä? no joo, kaikki ymmärtävät että seurustelu on vakiintunutta yhdessä oloa ja hengailua ja yhdessä tekemistä kuten kotona ajan viettämistä, ruoanlaittoa, telkkarin katselua, keskustelua, ulkoilua, liikunnan harrastamista, jne. Treffeille meno on sitten spessumpi tapahtuma, sovitaan yhdessä tietyn aikaa kestävä tapaaminen jossa molemmat yrittävät olla ns parhaimmillaan ja katsoa soveltuvuutta yhteen. näin ainakin itse käsitän näitä asioita. myös seurustelevat parit voivat käydä yhdessä treffeillä vaikka leffassa tai syömässä.
Huomenta vaan
Mies pyysi leffaan. Halusi sitä ennen ostaa jonkun levyn kaupasta ja sitten leffateatterin lippuluukulla sanoi, ettei hänellä ole rahaa leffalippuun. Maksoin hänenkin lipun 🤪 Jälkeenpäin lähetteli härskejä viestejä. Emme nähneet enää.
Vierailija kirjoitti:
Treffit, joilla en viihtynyt yhtään, ja toinen taas oli ihan et oot mun siulunkumppani ja avoimesti palvoi mua. Niin outo asetelma.
Toinen oli pervo ja halusi katsoa puolet treffeistä telkkaria! Kaksi täyttä ohjelmaa. Itse en katso edes yksin.
Epäsiisteys tullut vastaan myös. Vessan lattialla tyhjiä rullia ja shampoopulloista vieressä valui sampoota ulkopinnalle ja telineille. Ja osa oli tyhjiä.
Joku taas laittoi minut maksamaan kahvin. Huomautin nauraen. Sanoi et kannattaa tasa-arvoa, sanoin ettei se tarkoita ettei voisi olla herrasmies. Riita oli jo ilmassa.
Aika perversiä jos haluaa katsoa TV:ä.
Opiskeluaikana olin viestitellyt kotipaikkakunnallani asuvan miehen kanssa. Kun sitten menin vanhempien luo viikonlopuksi eläimiä hoitamaan, sovimme tapaavamme. Tapasimme baarissa, jossa minulle jo tuli aika ylimielinen vaikutelma, mutta jotenkin vain ohitin sen. Hain esim. hänellekin juoman, kun hän jäi pöytään odottamaan, mutta hän hakikin seuraavalla kerralla vain itselleen ja minä sain hakea omani perässä. Ei siis tarjoutunut myöskään maksamaan mitään siitä minkä toin.
Jossain vaiheessa lähdimme yhdessä vanhempieni luo, jotka asuivat lähellä. (En suosittele, mutta toivottavasti kukaan ei tästä aiheesta toimintaohjeita etsikään.) Siellä ehdotin hänelle jotain syötävää, olikohan leipää tai karjalanpiirakkaa tjsp. Muistaakseni olin ihan varta vasten ostanut jotain leikkeleitä mistä tiesin hänen pitävän. Hän alkoikin kysellä, eikö muka mitään muuta ole. Mehän olimme vanhempieni luona ja vanhemmilla on aina kotiruokaa pakkasessa. Hänen äidillään on ainakin aina ihania lihapatoja, mitä saa koska vain käydä syömässä, kyllä kaikilla vanhemmilla on! Kerroin aika hölmistyneenä, että ei ole, jolloin hän lähti ovet paukkuen menemään.
Seuraavana iltana tuli viestiä, että hän voisi nyt tulla uudestaan kylään. Harmi, etten millään ehtinyt enää ikinä vastata.
Kerran kävi myös niin, että tapasin miehen baarissa. Hän oli tullut paikalle polkupyörällä ja minä varmaan bussilla. Aika meni oikein mukavissa merkeissä ja juttu luisti. Jossain vaiheessa päätimme yhteistuumin vaihtaa baaria, jolloin hän hyppäsi pyöränsä selkään ja huikkasi, että no niin, nähdään siellä sitten kun tulet! En ole ihan varma, kuvitteliko hän todella minun kävelevän sinne perässä vai menikö hän sinne itsekään. :D
Kun sellainen pieni nyrpeä mies saapui paikalle. En kiinnostunut tyypistä yhtään. Hän oli jo valmiiksi varmaan luovuttanut tai jotain. Oli vähän ilkeekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisista treffeistä ei tullut mitään, kun mies ei uskaltanut sopia aikaa etukäteen, koska koskaan ei voi tietää, milloin sataa vettä. Ongelma oli siis se, että miehellä oli urheiluauto, joka olisi sadekelillä likaantunut. Hän ei myöskään voinut liikkua julkisilla liikennvälineillä, koska niissä saattaa olla tummia kuljettajia.
Jotenkin kun aikataulun sopimisen vaikeuden syy selvisi, ei enää oikein napannutkaan.
"Oliko se taas tää autojuttu?", huokaisi mies pettyneen kysymyksen, kun sanoin että jätetäänpä sittenkin väliin. Oli. Se se oli.
Hei, seurustelin vuoden miehen kanssa, jolla oli urheiluauto. Juttusi kilahti ja kolahti tutusti.
Hän puhui autostaan uskomattoman paljon ottaen huomioon etten ole tippaakaan kiinnostunut aiheesta. Mulle auto on kapine jolla liikutaan.
Hänen autonsa oli sitä varten, että sitä pyyhittiin pehmeällä rätillä ja huolestuttiin ettei siihen ole tullut talven aikana naarmua.
Yhden ainoan kerran ajoimme autolla. Se tuntui epäkäytännöllisen pieneltä, tavaratilattomalta, ja tosiaan, muistan tuon hätäilyn sateesta.Mies joka hössöttää elottomasta esineestä noin tosissaan on täysin epäseksikäs.
Oliko auto punainen?
vaaleanharmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne, kun lähdin tapailemani miehen kanssa keikalle ja sen päätteeksi hän tarjoili minulle drinkkejä baarissa. Kun pääsimme asunnolle ja halusin nukkumaan, hän halusi vain sitä itseään. Jälkeenpäin tajusin, että taustalla oli ainoastaan pyrkimys päästä housuihini. Juotti siis minua siinä mielessä, että irtoaisi helpommin.
No shit, Sherlock!
Fiksu ja välittävä mies ei toimi noin. Itsellänikin kokemus treffeiltä joille mies oli varannut ison tonkan halpisviiniä ja tyrkytti sitä minulle tarkoituksenaan päästä sänkyyn. Yök.
-eri
Olen tämän varmaan jossain kertonutkin. Jossain teksti-tv:n palstalla mulla oli treffi-ilmoitus. Siihen aikaan ei ollut tindereitä. No treffeille saapui mua puolet lyhyempi ja kolme kertaa paksumpi ukkeli, jonka pää juuri ja juuri näkyi auton ratin takaa. En tiedä minkä tietosanakirjan päällä istui, että yletti polkimiin. Kaiken kruunasi pitkä tuoreen näköinen arpi kaulalla, joka ylettyi korvasta korvaan. Jotain häneltä oli leikattu ja ilmeisesti arvesta päätellen jossain ns. tarton sairaalassa. En meinannut millään päästä hänestä eroon. Hän lähti mua sitten kotiin viemään ja alkoi mankua yöpaikkaa, koska tuli niin kaukaa. Keksin, että odotapas tässä autossa. Mä haen mun koirat nopeasti iltapissille. Koirien kanssa sitten pari tuntia paleltiin lähimetsikössä odottelemassa, että sen äijän auto häviää meidän pihasta. Koiraparatkin jouduin sotkemaan unelmatreffeihini.
Vierailija kirjoitti:
Kun sellainen pieni nyrpeä mies saapui paikalle. En kiinnostunut tyypistä yhtään. Hän oli jo valmiiksi varmaan luovuttanut tai jotain. Oli vähän ilkeekin.
Joku tasoteoreetikko. Piti itseään "huonotasoisena" ja sua myös. Oli päättänyt tyytyä suhun, mutta samalla halveksi teitä molempia.
Voisko olla näin?
Oli miten oli, et menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin treffi-ilmoitukseen kuvan itsestäni noin +15kg painavampana. Treffeillä kaikki miehet sanoivat, että näytän paremmilta luonnossa kuin kuvissakin. Niin miksiköhän? Mutta ei kiinnostanut uudet treffit näiden ulkonäkökommenttien heittäneiden kanssa. Siinä näkee jo henkilön arvomaailmaa.
Ymmärrän sun pointin. Itse laitoin ilmoitukseen meikittömän arkisen kuvan, koska sellainen pääasiassa olenkin. Treffeille laittaudun kohtuudella, koska se on taas kohteliasta. Jos joku sanoo tavatessa, että olen nätti, niin se on pelkästään kiva juttu. Jos taas sanotaan, että olen nätimpi kuin kuvassa, niin se ei ole enää kohteliaisuus.
Yleensäkin jos joku lähettää viestiä, tsekkaan profiilin ensin. Tekstit on niissä yleensä tosi lyhyitä ja jos siihen lyhyeenkin tekstiin on haluttu mahduttaa jotain ulkonäkövaatimuksiin viittaavaa, niin ei kiinnosta vastata, vaikka raameihin sopisinkin.
Sellaiset, että mies ei tule treffeille lupauksensa mukaisesti. Saan olla vain itse itseni kanssa treffeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sun pointin. Itse laitoin ilmoitukseen meikittömän arkisen kuvan, koska sellainen pääasiassa olenkin. Treffeille laittaudun kohtuudella, koska se on taas kohteliasta. Jos joku sanoo tavatessa, että olen nätti, niin se on pelkästään kiva juttu. Jos taas sanotaan, että olen nätimpi kuin kuvassa, niin se ei ole enää kohteliaisuus.
Yleensäkin jos joku lähettää viestiä, tsekkaan profiilin ensin. Tekstit on niissä yleensä tosi lyhyitä ja jos siihen lyhyeenkin tekstiin on haluttu mahduttaa jotain ulkonäkövaatimuksiin viittaavaa, niin ei kiinnosta vastata, vaikka raameihin sopisinkin.
Tuota, eikös sen meikkaamisen tarkoitus vähän niin kuin ole että näytettäisiin nätimmältä kuin ilman?
Ei onneksi kovin surkeita muiden kokemuksiin verrattuna ole kohdalle osunut, mutta nämä oli meikäläisen huonoimmat:
Netissä tavattu tyyppi, oltiin viesteilty, whatsappailtu ja puhuttu puhelimessakin. Ihan ok oloinen. Olin tehnyt selväksi, että ei seksiseura haussa vaan ihan tässä parisuhdetta toivoisi sitten jossain vaiheessa. Tyyppi siihen et kyllä juu joo.
Korona-aikaan sitten oli kävelytreffit puistossa, jossa hetken käveltyämme tyyppi sitten totesi "mihis tästä lähdetään kävelyn päätteeksi lempimään?".
Totesin että ei kyllä mihinkään.
Harmi, että esitti kysymyksen puolivälissä kävelyä ja matkaa autolle oli vielä. Oli sitten sellaista semiväkinäistä keskustelua siinä loppumatka.
Ei tullu toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painon kanssa paljon jojoilleena ymmärrän myös. Kyllä se tuntuu jotenkin kurjalta huomata, että ihan sama ihminen kelpaa pienempänä aivan kiistatta paremmin kuin isompana. Ja nimenomaan näyttää kauniimmalta, vaikka naama, tukka ja muu tyyli olisi ihan sama. Ymmärrän myös sen, etteivät ne miehet kommentillaan pahaa tarkoita, mutta vuosia kun tilannetta henkilökohtaisesti omissa nahoissaan seuraa, saattaa tulla vähän turhankin herkäksi.
En ole tuo lainaamasi, mutta en minäkään pidä treffeinä seurustelukumppanin/ ystävän/ sukulaisen näkemistä vaan nimenomaan uuden ihmisen kanssa ulos lähtemistä. Ihan jenkeistä kopioitu tuo "it's a date"-meininki. Yhdenkään puolisoni kanssa ei olla pidetty mitään "treffi-iltoja", jessus sentään. Ihan sovittu, että Hei mennäänkö ens lauantaina leffaan? Joo, mennään. Ei sellainen ole mitkään treffit vaan ihan normaalia seurustelua.