Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
mua pyysi ystävänainen kai treffeille ja muutenkin flirttailee mulla viesteissä, olemme tunteneet jotain kuukausia yhteisen harrasteen kautta. olen itsekin nainen. en tiedä mitä tehdä. torjuin jo yhdet treffit mutta en tiedä mitä jatkossa tapahtuu. olen kai vähän ihastunut mutta meillä on ikäeroa ja en tiedä haluanko edetä siihen suuntaan koska en ole omasta suuntautuneisuudestani varma. huoh.
Noh, menet sen kanssa treffeille. Sen jälkeen olet - jos et täysin varma, niin ainakin varmempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin treffi-ilmoitukseen kuvan itsestäni noin +15kg painavampana. Treffeillä kaikki miehet sanoivat, että näytän paremmilta luonnossa kuin kuvissakin. Niin miksiköhän? Mutta ei kiinnostanut uudet treffit näiden ulkonäkökommenttien heittäneiden kanssa. Siinä näkee jo henkilön arvomaailmaa.
Ymmärrän sun pointin. Itse laitoin ilmoitukseen meikittömän arkisen kuvan, koska sellainen pääasiassa olenkin. Treffeille laittaudun kohtuudella, koska se on taas kohteliasta. Jos joku sanoo tavatessa, että olen nätti, niin se on pelkästään kiva juttu. Jos taas sanotaan, että olen nätimpi kuin kuvassa, niin se ei ole enää kohteliaisuus.
Yleensäkin jos joku lähettää viestiä, tsekkaan profiilin ensin. Tekstit on niissä yleensä tosi lyhyitä ja jos siihen lyhyeenkin tekstiin on haluttu mahduttaa jotain ulkonäkövaatimuksiin viittaavaa, niin ei kiinnosta vastata, vaikka raameihin sopisinkin.
Tuota, eikös sen meikkaamisen tarkoitus vähän niin kuin ole että näytettäisiin nätimmältä kuin ilman?
Jokainen on nätimpi laitettuna. Ei ole kuitenkaan mikään kohteliaisuus korostaa sitä, koska se kuulostaa kuin sanoisi, että etpä ole häävin näköinen ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin jo tavattu muutaman kerran, joten ihan ensitreffeistä ei ollut kyse. Oltiin menossa kaupungille juhlimaan ja otettiin pohjia miehen luona. Mietittiin että pitäisikö ottaa taksi vai olisikohan joku tuttu kuskina ja heittäisi korvausta vastaan. Mitään älypuhelimia ei silloin ollut, mutta hänelle tuli mieleen joku oma tuttava, jolle soitti ja saikin hakemaan. Perillä tarjosin bensarahaa, mutta kuski ei huolinut ja jatkoi matkaa. Ulkona mies sanoi, että voisin antaa bensarahan hänelle, koska matkahan oli hänen ansiostaan ilmainen. Ja oli täysin tosissaan.
Olen varmaan kertonut tämän ennenkin, mutta en muista minkä otsikon alla.
Kiva logiikka...ahneus ja tyhmyys on kamala yhdistelmä samassa ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua pyysi ystävänainen kai treffeille ja muutenkin flirttailee mulla viesteissä, olemme tunteneet jotain kuukausia yhteisen harrasteen kautta. olen itsekin nainen. en tiedä mitä tehdä. torjuin jo yhdet treffit mutta en tiedä mitä jatkossa tapahtuu. olen kai vähän ihastunut mutta meillä on ikäeroa ja en tiedä haluanko edetä siihen suuntaan koska en ole omasta suuntautuneisuudestani varma. huoh.
Noh, menet sen kanssa treffeille. Sen jälkeen olet - jos et täysin varma, niin ainakin varmempi.
noh kiitos vinkistä. olen virallisesti sinkku tällä hetkellä mutta jo pidemmän aikaa taas ihastunut erääseen mieheen, ja sekin sotkee tätä tilannetta. nainen pyysi taas äsken näkemään ,ehdotti että voisi autella eräässä asiassa missä tarvitsen apua, ja tulee kyllä vibat että hän on kiinnostunut minusta. siis enemmän kuin ystävyyttä. onpas kimuranttia. en oikein tiedä osaisinko olla suhteessa naisen kanssa, se mun pitää selvittää itselleni.
Tapasimme tuttavien kautta ja mies piiritti, kunnes sai haluamansa eli treffit aikaiseksi. Olin kertonut eronneeni vähän aikaa sitten ja haluavani edetä hitaasti. Ravintolassa ehdimme vasta pöytään ja tilaamaan ruuat, kun ovesta pelmahti lauma humalaisia deittiseurani kavereita. Siinä taivasteltiin meikäläistä kuin sonnilauma uutta aitaa, istuttiin seuraksi ja kehuttiin deittini ominaisuuksia maasta taivaaseen. Sain myös tietää deittini kertoneen, että hän aikoo tehdä minusta emäntänsä. Siis parin kuukauden tuttavuuden jälkeen! Jostain syystä ilta päättyi kättelyyn ja kumpikin lähti omille teilleen emmekä enää tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Tapasimme tuttavien kautta ja mies piiritti, kunnes sai haluamansa eli treffit aikaiseksi. Olin kertonut eronneeni vähän aikaa sitten ja haluavani edetä hitaasti. Ravintolassa ehdimme vasta pöytään ja tilaamaan ruuat, kun ovesta pelmahti lauma humalaisia deittiseurani kavereita. Siinä taivasteltiin meikäläistä kuin sonnilauma uutta aitaa, istuttiin seuraksi ja kehuttiin deittini ominaisuuksia maasta taivaaseen. Sain myös tietää deittini kertoneen, että hän aikoo tehdä minusta emäntänsä. Siis parin kuukauden tuttavuuden jälkeen! Jostain syystä ilta päättyi kättelyyn ja kumpikin lähti omille teilleen emmekä enää tavanneet.
mua kiinnostais tietää että miten se mies piiritti sua? tuntuu että eräs mies kans piirittää mua , eli kiertää kuin kissa kuumaa puuroa ja aina jakelemassa kohteliasuuksia ja pelaamassa silmäpelia ja kertomassa että on ihastunut. onko se piiritystä?
terkuin uusavuton..
Vierailija kirjoitti:
"Tavattiin" deitti sovelluksessa, ja nainen vaikutti mukavalta ja ennenkaikkea hauskalta tapaukselta! Vaihdeltiin kuvia, ja mielenkiinto kasvoi vaan niiden myötä!
Sitten itse treffeille, kesä-aikaan joten naisella hihaton toppi päällä, ja siis niin hirveästi tatuoitu ettei mitään järkeä. Kaikki tatskat oli jotenkin ihan eri "teemaa", ja ihan todella rumia ja huonosti tehtyjä jokainen. Käsitin, että hänen melkein koko kehonsa on tatuoitu tähän tapaan.
Noh, en tästä lannistunut kuitenkaan, vaan mentiin syömään ja juteltiin siinä, tai oikeastaan minä vaan kuuntelin kun tämä mimmi höpötti taukoamatta kissoistaan, joita oli ilmeisesti jopa 8 hänellä kerrostalo kämpässä. Olisi kuulema todella iloinen, jos saisi minusta isukin hänen kissoilleen. Sillä hetkellä päätin et tää oli tässä. Onneksi tällä naisella alkoi ns. vastuu painamaan siinä ja lähti ruokkimaan katrasta kotiinsa.
Ei nähty enää koskaan.
Vai isukiksi tatuoidun emännän kissoille 🤣🤣 🤣🤣 🤣🤣
mua kiinnostais tietää että miten se mies piiritti sua? tuntuu että eräs mies kans piirittää mua , eli kiertää kuin kissa kuumaa puuroa ja aina jakelemassa kohteliasuuksia ja pelaamassa silmäpelia ja kertomassa että on ihastunut. onko se piiritystä?
terkuin uusavuton..
Hän teki itseään tykö istumalla viereeni, yrittämällä keskustella, soittamalla useasti ja lähettämällä viestejä. Myöhemmin kertoi myös seuranneensa minua saadakseen selville missä asun. Se sai niskakarvat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
terkuin uusavuton..
Hän teki itseään tykö istumalla viereeni, yrittämällä keskustella, soittamalla useasti ja lähettämällä viestejä. Myöhemmin kertoi myös seuranneensa minua saadakseen selville missä asun. Se sai niskakarvat pystyyn.
ok, tollanen ei oo kivaa kun et ollut kiinnostunut hänestä ja sehän sitä paitsi meni jo stalkkauksen puolelle. creepy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena en saanut, koska kondomi oli jäänyt kotiin...snif.
Itse käytin nuorena miehenä pelkkää kondomin rengasosaa. Täydestä meni ja hyvältä tuntui. Sama rengas kesti monta käyttökertaa. Viime vuosina en ole enää pukille päässyt.
Onko siellä se tautikulli jolta sain kondylooman vaikka kumi oli päällä?
Selvisipä nyt sekin mysteeri..
Juu, se ei ollut kondomi nautintoa tuottavilla nystyillä vaikka niin sanoinkin. Ne olivat ihan muita nystyjä.
taidan lähteä tästä treffeille . raportoin sitten miten meni!
Olin kaverin kanssa hänen asunnollaan ja meidän alkoi tehdä mieli vetää kännit viikonloppuna. Kummallakaan ei ollut rahaa. Kaveri tunsi lähistöllä asuvan miehen jolla saattaisi olla alkoholia, niinpä hän soitti tälle. Olihan hänellä sitten alkoholia ja antoi meidän tulla kotiinsa. Juotiin ja oli hauskaa. Jossain vaiheessa iltaa tuo mies "heitti" kaverini pihalle ja harrastimme seksiä ihan yhteisymmärryksessä.
Seuraavana aamuna mies sanoi että "mene ottamaan vaan aamupalaa tuolta jääkaapista". Vastasin krapuloissani että "en oikeestaan välitä nyt just syödä", johon hän että "jos et kerran syö mitään niin miten voit olla noin lihava?". Painoin 50kg. Sitten alkoikin tv:ssä joku wikileaks (?) ohjelma. Sanoin sille miehelle että "tällanen huumori ei oikeen uppoo muhun" johon mies että "no tää onkin tällasta älykköhuumoria".
Nyt ollaan oltu naimisissa 6 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaverin kanssa hänen asunnollaan ja meidän alkoi tehdä mieli vetää kännit viikonloppuna. Kummallakaan ei ollut rahaa. Kaveri tunsi lähistöllä asuvan miehen jolla saattaisi olla alkoholia, niinpä hän soitti tälle. Olihan hänellä sitten alkoholia ja antoi meidän tulla kotiinsa. Juotiin ja oli hauskaa. Jossain vaiheessa iltaa tuo mies "heitti" kaverini pihalle ja harrastimme seksiä ihan yhteisymmärryksessä.
Seuraavana aamuna mies sanoi että "mene ottamaan vaan aamupalaa tuolta jääkaapista". Vastasin krapuloissani että "en oikeestaan välitä nyt just syödä", johon hän että "jos et kerran syö mitään niin miten voit olla noin lihava?". Painoin 50kg. Sitten alkoikin tv:ssä joku wikileaks (?) ohjelma. Sanoin sille miehelle että "tällanen huumori ei oikeen uppoo muhun" johon mies että "no tää onkin tällasta älykköhuumoria".
Nyt ollaan oltu naimisissa 6 vuotta.
Oikeesti?? Hah hah
Mies halusi että teen hänelle tatuoinnin. En ole ikinä pitänyt tatuointikonetta kädessä enkä osaa piirtää. Mies jankutti että ostaa minulle siideriä jos tulen hänen asunnolleen tatuoimaan hänet. Aloin epäillä että mitähän siellä asunnolla oikeasti tapahtuisi jolloin mies sanoi "no voit sä tehdä sen tossa puistossakin!"
Joten siinä puiston nurmella,muutaman siiderin voimin tein miehen reiteen elämäni ensimmäisen ja viimeisen tatuoinnin. Muste oli mustaa mutta kuvasta tuli punainen,myöhemmin selvisi että olin tikannut liian syvälle jolloin kone oli sylkenyt musteen ulos ja olin tatuoinut käytännössä verellä. Eikä siitä muutenkaan mikään piikkilanka-tähti tullut.
Emme nähneet enää koskaan. Toivottavasti kuva kelpasi. Vieläkin naurattaa näin 2 vuotta myöhemmin että lähtikö mies treffeille vain,jotta saisi ilmaisen tatuoijan :D
Minulla oli treffit ja miehen piti hakea minut kodistani. Laitoin kasvonaamion, mutta vettä ei tullut eli oli joku häiriö. Soittelin miehelle monta kertaa että ei voi vielä tulla täällä on vesiongelma ja minulla on kasvonaamio kasvoilla enkä ole päässyt myöskään suihkuun. Vikaa kesti ja kesti. Lopulta mies ilmestyi ja näki että minulla todella oli ongelma. Lähti saman tien enkä enää ikinä kuullut hänestä mitään.
Mulla oli treffit kivan miehen kanssa, kunnes tulin hänen luokseen ja hänellä ei ollutkaan kondomeja.
Vierailija kirjoitti:
taidan lähteä tästä treffeille . raportoin sitten miten meni!
No?
Kaksi miestä on aloittanut itsestään kertomisen listaamalla kaikki sairautensa (mt-ongelmat myös) kovaan ääneen julkisella paikalla. Kolmas halusi näyttää pohkeessaan olevaa ruhjetta joka oli tullut kännissä pyörällä kaatumisesta. Jotain hoivaviettiä koitti flirttinä herätellä? :D
Oltiin jo tavattu muutaman kerran, joten ihan ensitreffeistä ei ollut kyse. Oltiin menossa kaupungille juhlimaan ja otettiin pohjia miehen luona. Mietittiin että pitäisikö ottaa taksi vai olisikohan joku tuttu kuskina ja heittäisi korvausta vastaan. Mitään älypuhelimia ei silloin ollut, mutta hänelle tuli mieleen joku oma tuttava, jolle soitti ja saikin hakemaan. Perillä tarjosin bensarahaa, mutta kuski ei huolinut ja jatkoi matkaa. Ulkona mies sanoi, että voisin antaa bensarahan hänelle, koska matkahan oli hänen ansiostaan ilmainen. Ja oli täysin tosissaan.
Olen varmaan kertonut tämän ennenkin, mutta en muista minkä otsikon alla.