Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2446)

Vierailija
2441/2446 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Itse päädyin aikoinaan riskillä treffaamaan erään työttömän, mutta muuten upean ja herkän oloisen romantikon, no olihan hän sentään suht söpökin. Aloimme seurustella ja mies sai kertomansa mukaan meidän suhteemme ansiosta aivan uutta tulevaisuuden uskoa ja elämäniloa. Tästä inspiroituneena hän alkoi tehdä työtä päästääkseen takaisin kohden normaalimpaa elämää. Hän päätyi lopulta opiskelemaan uuden alan ja myöhemmin löysi tuon alan töitä, joissa on edelleen 10v myöhemmin. Hänelle kaikessa tässä toimi kuulemma motivaationa meidän suhteemme herättämä halu olla sen verran rahoissaan, että voisimme tulevina vuosina kokea yhdessä kaikenlaisia mielenkiintoisia asioita mm matkailun muodossa. Ei hänestä mitään miljonääriä siis tullut, vaan suht tavallinen duunari. Yhdessä olemme edelleen.

Parikymppisenä tilanne on eri. Jos on nelikymppisenä vieläkin tuuliajolla, se on aikamoinen turn off ellei red flag.

Eikö turn offille tai red flagille ole olemassa mitään suomenkielistä vastinetta? Tosissani kysyn.

Vierailija
2442/2446 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ensitreffien jälkeen suuntaa uuden ihmisen kanssa sänkyyn koskaan. Ensin tutustutaan kosketuksella, luontevalla halauksella, ja pusulla jne. Seksi on itselle niin iso asia, että siihen ei pidä rynnätä. Kaikki kyllä tapahtuu jos on tapahtuakseen. Naiselle on hyvin tärkeää romanttinen ilmapiiri ja turvallinen olo ja se, että mieheen voi luottaa. se harvoin rakentuu yhdessä illassa. toivon että mieskin jaksaisi ottaa rauhallisesti ja edetä yhteistuumisa näissä herkissä asioissa <3

Kenelle on, kenelle ei. Itseäni ei kiinnosta mikään romanttinen ilmapiiri jos panettaa. Enkä ymmärrä tuota "turvallinen olo". Siis... En kai mä viettäisi aikaa ihmisen kanssa jota pelkään?! Mitään miehistä suojelua en kaipaa. Olen nainen. Seksi ei ole mulle millään tavalla iso asia. Rakastelu onkin sitten ihan eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/2446 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2444/2446 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin baariin kahville. Juteltiin niitä näitä. Kysyi sitten haluanko toisen kupillisen. Sanoin mikä ettei, johon hän, on sun vuoro ostaa, tuo mullekin. Kun tulin kahvien kanssa pöytään tuo sanoi luulin sinua kyllä vähän laihemmaksi. En ole edes ylipainoinen.

Vierailija
2445/2446 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanu pillua.

Uros

Vierailija
2446/2446 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin Mikkelistä Tampereelle miestä tapaamaan. Sain pahaa kahvia,syyhyn ja klamydian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan