Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itse joutunut kokemaan, mihin mustasukkainen nainen kykenee saadakseen itselleen miesystäväni.

Vierailija
29.11.2024 |

Minulla oli sanoikuvaamattoman rankkaa, kun tapailemani miehen ex-naisystävä halusi miehen takaisin itselleen. Nainen käytti kaikkia  keinoja mustamaalatakseen minua. Hän lähetti häpeällisiä viestejä ja puheiluita miehelle ja laittoi ne syykseni. Nainen levitti minusta perättömiä juttuja jne. Nainen ei saanut miestään takaisin. Eikä mies jatkanut suhdetta minunkaan kanssani. Voisinko jotenkin kostaa tälle naiselle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias mies. Suhteemme naisystäväni kanssa viileni ja aloin tapailla toista naista. En ole mikään tavoittelemisen arvoinen mies, mutta ex-naisystäväni otti kaikki keinot käyttöön saadakseen minut takaisin. Mustasukkainen nainen saattaa toimia todella ovelasti.

Vierailija
2/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ihan häikäilemätön. Lähinnä sen voisi rinnastaa jo johonkin mielen sairauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin kun jouduin näkemään, mihin petomaisiin tekoihin sivistynyt, yliopistokoulutuksen saanut nainen ryhtyi saadakseen ex-miesystävänsä takaisin. Vieläkin kylmää, kun muistelen tapausta. Tämä kommentti on sataprosenttisesti totta.

Vierailija
4/11 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin kun jouduin näkemään, mihin petomaisiin tekoihin sivistynyt, yliopistokoulutuksen saanut nainen ryhtyi saadakseen ex-miesystävänsä takaisin. Vieläkin kylmää, kun muistelen tapausta. Tämä kommentti on sataprosenttisesti totta.

Onko nainen saanut pitää sitten sen miehen, kun niin rumin keinoin sai sen takaisin itselleen.

Vierailija
5/11 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tällaista tapahtuu. Yleisin keino, kun taistellaan miehen huomiosta, on kilpailijan mustamaalaaminen. Kun laittaa kilpailijaa häpäiseviä huhuja liikkeelle, niin ne leviää nopesti. Jälkikäteen ei selviä, kuka ne on alulle pannut.

Vierailija
6/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Space waves is more than meets the eye. It's a personal journey of self-discovery, a place to unleash your reflexes, focus, and patience in an incredibly vibrant and turbulent cosmos.

https://spacewavesgame.io

Vierailija
7/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen väkivalta ei ole yleensä fyysistä, vaan perustuu maineen tuhoamiseen.

Vierailija
8/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli, 0/5.

Vierailija
9/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus tosiaan on sairaus, osastoilla on ollut tässä maassa paljonkin potilaita sen takia. Narun jatkeeksi vaan niin kaikki pääsee vähemmällä.

Vierailija
10/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuden riivaama, rakkaudessaan pettynyt nainen on eläimistä vaarallisin!

Vierailija
11/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä esiintyy reppanoiden välisissä suhteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi