Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä!!! Mitä teen???

Vierailija
26.02.2014 |

Olemme ollut yhdessä 10 vuotta, naimisissa 3 vuotta. Liittomme on onnelline ja rento ja luottamus on ollut aina hyvä. Nyt mieheni puhelimeen on ilmaantunut uusi yhteystieto: Anna. Viesteistä löytyi viestiketju Annan kanssa viime sunnuntailta, jossa Anna ehdottaa uutta tapaamista ja kehuu miestäni ihanaksi ja komeaksi. Mies vastaa että ei voi sopia uutta tapaamista ja että parempi unohtaa lauantain tapahtumat ja pahoittelee. Anna jatkaa lirkuttelua, soittele jos tulee ikävä jne.. mies ei vastannut enää tähän mitään. Oli siis mökkitalkoissa ja pienessä kyläbaarissa miesporukan kanssa lauantaina ja tuli kotiin sunnuntaina. Olen ihan sekaisin, miten te tähän suhtautuisitte? Mies ei siis tiedä että tiedän.. ainakaan vielä.. jumalauta että vituttaa!!! Ahdistaa!!

Kommentit (193)

Vierailija
81/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:58"]

Paradoksi: Mällit saa ottaa suuhun ja sormen työntää anukseen, kun sekstaillaan, mutta puhelimeen ei saa koskea, EI!  Reepsreps, ohhoijjakaa ;D 

[/quote]

En minä prostituoidullekaan puhelinta anna tutkittavaksi vaikka hän minulta suihin ottaakin, tosin ne ei ota mällejä suuhun...

Vierailija
82/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradoksi: Mällit saa ottaa suuhun ja sormen työntää anukseen, kun sekstaillaan, mutta puhelimeen ei saa koskea, EI!  Reepsreps, ohhoijjakaa ;D 

[/quote]

Aivan. Minulla seksuaalinen läheisyys tulee vasta viimeisenä, eli ensin minun kanssani pitää haluta jakaa kaikki muu (myös se oma "yksityisyys"), ja sitten voidaan jakaa myös fyysinen intimiteetti. Näemmä joillakuilla tämä menee toisin päin ja vieläpä niin, että henkistä intimiteettiä ei jaeta ollenkaan!

Omituista, mutta onneksi minun ei tarvitse elää noin ja sitten miettiä, pettääköhän mieheni minua ja onkohan hän oikeasti ihan toisenlainen ihminen kuin esittää minulle olevansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:09"]

Nyt ei olekaan kyse mistään salailusta. Kuka edes kääntää tämän asian näin? Kyse on yksityisyydestä, johon toisella osapuolella on oikeus vaikka seurustellaan. Joillakin on vain vaikeuksia ymmärtää tämä. Mä en todellakaan tykkäisi, että mun mieheni kävisi salaa lukemassa mun henk.koht. viestini sekä kalenterimerkintäni.

[/quote]

Tuo kuulostaa minusta paljon sairaammalta. Kalenterimerkintäsi? Mitä helvettiä? Miehesi ei saa nähdä että kalenterissasi lukee "hammaslääkäri klo 9.15" "kahville Liisan kanssa"? Luulisi että kalenterissa lukevat asiat kerrotaan joka tapauksessa terveessä suhteessa. Ihan normaalia salata mihin menee tai mitä tekee.

Jos olette noin sairaalloisen hysteerisiä yksityisyydestänne, miksi helvetissä olette parisuhteessa?!

[/quote]

Lukemisen ymmärtäminen on kyllä täysin hukassa tällä palstalla. Luetaan vastaus, mutta ei sitten millään ymmärretä mitä siinä sanottiin.

[/quote]

Mitä muka ymmärsin väärin? Sanoit: "Mä en todellakaan tykkäisi, että mun mieheni kävisi salaa lukemassa mun henk.koht. viestini sekä kalenterimerkintäni." Ja minä otin kantaa tuohon kalenterimerkintöjen katsomiseen.

Minusta on epänormaalia jos parisuhteessa ei saa katsoa toisen kalenterimerkintöjä. Miten se katsominen voi olla "salaista"? Musta on ihan suotavaa jakaa tulevat menonsa puolison kanssa. Ihan ihme skitsoilua, kun toinen ei saa nähdä edes kalenterista toisen hammaslääkäriaikoja ja kahvittelusuunitelmia.

Sinulla itselläsi taitaa olla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.

Ps. Se on "luetun", ei "lukemisen".

Vierailija
84/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:59"]

Niin kauan kun et tiedä pettämisestä on hyvä olla ja haluat olla suhteessa. Kun saat tietää asiasta oletkin haaskannut aikaasi vaikka teillä olisi yhdessä ollut mukavaa ja ihanaa sinäkin aikana kun mies käy vieraissa. En ymmärrä. What you dont know cant hurt you.

[/quote]

Kuka haluaisi elää valheessa? Haluaisitko itse? Pettäminenkö siis ok?

Vierailija
85/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:04"]

[/quote]

En minä prostituoidullekaan puhelinta anna tutkittavaksi vaikka hän minulta suihin ottaakin, tosin ne ei ota mällejä suuhun...

[/quote]

Et sä varmaan huoralle ole mitään rehellisyyttä ja luottamusta luvannutkaan? 

Vierailija
86/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:05"]

Omituista, mutta onneksi minun ei tarvitse elää noin ja sitten miettiä, pettääköhän mieheni minua ja onkohan hän oikeasti ihan toisenlainen ihminen kuin esittää minulle olevansa.

[/quote]

Minun ei tarvitse elää niin, että mietin pettääköhän mieheni minua ja onkohan hän oikeasti ihan toisenlainen ihminen kuin esittää minulle olevansa.

Vaikka en ikinä kajoa hänen puhelimeen, lompakkoon tai kirjeisiin. Yksinkertaisesti sanottuna minua ei paskan vertaa kiinnosta muiden henkilökohtaiset tavarat.

Vierailija
87/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen tapaus. Ap tilinumeroa miehensä puhelimesta etsiessään tulee lukeneeksi miehensä viestit ja bongaa sieltä Annan, jonka kanssa miehellä on ilmeisesti ollut jotain säpinää. Ap tietää Annan olevan uusi tuttavuus, käynee siis miehensä puhelimella useammin kuin harvoin. Mies on kuitenkin jättänyt ko. viestiketjun puhelimeensa, vaikka ei enää halua pitää Annaan yhteyttä ja tietää vaimonsa käyttävän hänen puhelintaan. Eihän tässä tarinassa ole mitään järkeä. 

Vierailija
88/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Anna on se sama av joka lupasi paljastaa petturisian vaimolleen. Tulee varmaan mielenkiintoinen topic kun vaimo soittaakin ekana Annalle.

Lupaattehan sitten ensimmäisenä raportoida vauva palstalle.

Vierailija
89/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tajua kun aina sanotaan, että puolison puhelimen katsominen on suunnilleen suurin synti mitä voi tehdä. Häh? Mua ei haittais yhtään, jos mies tutkis mun puhelinta. Mutta mulla ei ookkaan mitään salattavaa. 

Epärehelliset ihmiset vetää tuollaisesta herneen nenään. Siis ne, jotka olisivat valmiita salaamaan  jotain puolisoltaan.

Vierailija
90/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:31"]Olemme ollut yhdessä 10 vuotta, naimisissa 3 vuotta. Liittomme on onnelline ja rento ja luottamus on ollut aina hyvä. Nyt mieheni puhelimeen on ilmaantunut uusi yhteystieto: Anna. Viesteistä löytyi viestiketju Annan kanssa viime sunnuntailta, jossa Anna ehdottaa uutta tapaamista ja kehuu miestäni ihanaksi ja komeaksi. Mies vastaa että ei voi sopia uutta tapaamista ja että parempi unohtaa lauantain tapahtumat ja pahoittelee. Anna jatkaa lirkuttelua, soittele jos tulee ikävä jne.. mies ei vastannut enää tähän mitään. Oli siis mökkitalkoissa ja pienessä kyläbaarissa miesporukan kanssa lauantaina ja tuli kotiin sunnuntaina. Olen ihan sekaisin, miten te tähän suhtautuisitte? Mies ei siis tiedä että tiedän.. ainakaan vielä.. jumalauta että vituttaa!!! Ahdistaa!!

[/quote] En nyt halua laittaa lisäö löylyä, mutta oliko todistettavasti mökkitalkoissa?

Vierailija
91/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa,mua ihmetytti toi avulla,mistä moinen?en huomannu mikä se oli tekstissä?

Vierailija
92/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti kuinka inhoan tätä ennakoivaa kirjoitusta,siis mikä av?

Vierailija
93/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti kuinka inhoan tätä ennakoivaa kirjoitusta,siis mikä av?

Vierailija
94/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et jo soita? t. anna

Vierailija
95/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiusaa jos et oikeesti ole anna,the anna!

Vierailija
96/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat suunnitella eroa miehesi kanssa. Ei kannata olla suhteessa missä  toinen pettää, tekee varmasti uudestaan. Eikä silloin voi arvostaa kumppaniaan, jos pettää. Ja jos kumppani ei arvosta toista, ei suhde voi olla hyvä...

Vierailija
97/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaa haittaa pätkä vittuukaa et tutkiiko mies puhelimen tai lompakon tai laukun! Mulla ei oo mitään salattavaa ja siksi mun puhelinta saa katsoa. Katson joskus myös mieheni puhelimen enkä häneltä sitä salaa tee :o

Vierailija
98/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitossa juu ja ei mitään eroa.mitä siitä tulis jos kaikki eroais? Sanois ymmi.puhu jo sen äijä kans ni tiedetään huomenna miten kävi keskustelussa.

Vierailija
99/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika radikaalia, kun jotkut sanovat että eroisivat heti jos puoliso katsoisi kännykkään. Oikeasti mitä helvettiä? Minulla ei ole mitään salattavaa, joten jos minun mieheni joskus katsoisi puhelimeeni niin ei todellakaan haittaisi. Ehkä parempi olisi silloin ihan normaalisti keskustella, miksi toinen teki niin. Lähinnä ottaisin sellaisen rauhoittelevan ja lohduttelevan kannan kuin alkaisin pää punaisena raivoamaan yhdestä vilkaisusta. Ja jos en tietäisi vilkaisusta, niin ei silloinkaan haittaisi, koska tiedän että siellä ei ole mitään salattavaa tai mitään erityisen henkilökohtaista mitä mies ei tietäisi. Saisipahan itselleen mielenrauhan, jos jostain syystä epäilisi minua.

Toki joku selvästi vainoharhainen, jatkuva kyttääminen olisi häiritsevää, mutta harvoin tuollaisia tilanteita edes on. Tuskin miehestä yllättäen kuoriutuu tuollaista piirrettä.

Vierailija
100/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin ehdoton kielto käydä ex-miehen puhelimella silloin kun mies *rumpujen pärinää* petti minua. Kun sivusuhde oli ohi, puhelin lakkasi kulkemasta miehen mukana ja sain tutkia sitä mielin määrin. 

Munkin mielestä on turhaa jeesustella sillä, että miksi tutkia toisten puhelinta, koska sillä tavalla löytää ratkaisun joskus ihmeellisen todennäköisiin asioihin. Sillä pelastaa aikaa ja itsensä nöyryytykseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi