Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa kaikki Elisan liittymät ja palveluiden osto niiltä, nyt riitti

Vierailija
13.05.2026 |

Käsittämätöntä mitä tässä maassa tapahtuu. MTV3 ei näy. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on ainoa suomalainen operaattori, ja taistelee norjalaista tunkeutujaa vastaan. MTV ja DNA ovat norjalaisia, Telia ruotsalainen. Sitä paitsi MTV on roskaa. 

Vierailija
2/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirsin liittymäni Elisaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni menisi netti, mikäli lopettaisin asiakkuuden. Eli huono ehdotus. 

Vierailija
4/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkurssiin joutaa mennä moinen firma. En ole Elisan asiakas ja silti en näe kolmosta. Kerrostalossa asun ja en voi tähän vaikuttaa.

Vierailija
5/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki yritykset myydään ulkomaille, näinkin voi käydä. Terveydenhoitoyhtiöt, sähköyhtiöt, pankki, hoivayhtiöt jne jne. Raha virtaa ulkomaille ja veroparatiiseihin. 

Vierailija
6/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Elisa ollut se joka kaavaili niille musulmaaneille omaa rukoushuonetta? Jo on paske firma.

Vierailija
7/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on selvinnyt, että se on just Elisa, joka tässä on pahis? Itse en ole ottanut uutisoinneista selvää, että kumpaa pitäisi vihata Maikkaria vai Elisaa vai molempia kollektiivisesti.

Vierailija
8/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku uskaltaa tehdä hiukan vastarintaa maikkaripaskalle.

Vierailija
9/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konkurssiin joutaa mennä moinen firma. En ole Elisan asiakas ja silti en näe kolmosta. Kerrostalossa asun ja en voi tähän vaikuttaa.

Jos kolmonen kadonnut, olet Elisan kaapeli TV asiakas.

Vierailija
10/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopettaisin, Elisaviihde on loistava !  Minulla on kaikki palvelut simkortin takana 

Vierailija
11/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se on selvinnyt, että se on just Elisa, joka tässä on pahis? Itse en ole ottanut uutisoinneista selvää, että kumpaa pitäisi vihata Maikkaria vai Elisaa vai molempia kollektiivisesti.

MTV3 on katkaissut lähetyssopimukset Elisan kanssa. Syyttävällä sormella kannattaa osoittaa MTV3:sta, ei Elisaa. Kyse on lopulta rahasta, MTV3 haluaisi X summan, mitä Elisa ei ole valmis maksamaan. Nähtävästi kuitenkin kyseessä on sen verran iso summa, että Elisa ei siihen suostu. Lopulta kumpikin ovat syyllisiä tilanteeseen.

Vierailija
12/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Elisan puheliliittymä. Telkkaria en edes omista, joten muilla oheishärpäkkeillä ei ole niin väliä.

Vierailija
13/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla MTV3 ja kisat näkyy ilmaiseksi.

Vierailija
14/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon oman sopparini Elisalta irti tämän emämunauksen takia

Vierailija
15/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin mtv-katsomo+-tilauksen.

Asiakkaan näkökulmasta mtv ei toimita meille sitä mistå maksan. Elisa viihde toimii sopimuksen mukaan.

Vierailija
16/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut selvää koko ajan. Elisa tässä venkoilee ja pakottaa asiaakkaansa hankkimaan Viihteen. Muut maksavat jo MTVlle, Elisa haluaa edelleen eripikeuden olla maksamatta. 

Vierailija
17/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MTV3 on katkaissut lähetyssopimukset Elisan kanssa. Syyttävällä sormella kannattaa osoittaa MTV3:sta, ei Elisaa. Kyse on lopulta rahasta, MTV3 haluaisi X summan, mitä Elisa ei ole valmis maksamaan. Nähtävästi kuitenkin kyseessä on sen verran iso summa, että Elisa ei siihen suostu. Lopulta kumpikin ovat syyllisiä tilanteeseen.

Miksi MTV jatkaisi paskaa sopimusta? 

Vierailija
18/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siirsin liittymäni Elisaan. 

Minulla oli ennen Elisan lankapuhelinliittymä. Valitettavasti he lopettivat sen.

Vierailija
19/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk vielä Elisaa sitten tack ock adjö

Vierailija
20/43 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko pitää nähdä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän