Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä 40-vuotiailla jo juonteita ja ryppyjä kasvoissa?

Vierailija
13.08.2025 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on sileä kuin vauvan peppu. -mies44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tulla jossain 33-vuotiaana. Otsalle ensin ja silmäkulmiin naururyppyjä. Kaulalle myös. Mutta: lihoin neljänkympin jälkeen kymmeniä kiloja pitkään diagnosoimatttoan kilpirauhasen vajaatoiminnan takia, ja nyt ei ole rypyn ryppyä. Tosin 130 kilon paino on paljon pahempi kuin mitkään rypyt. Laihduttaa yritän, ja varmaan ne rypyt palaa, kunhan rasvat lähtee, mutta otan nyt rypyt ilolla vastaan.

Vierailija
4/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52, eikä ole kyllä pahasti. Jos kulmakarvoja nostan, niin otsa menee kyllä ryppyyn. Tai jos silmiä siristän, niin tulee rypyt silmäkulmiin.

Vierailija
5/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tosin yksittäisiä juonteita enemmän ärsyttää leukalinjan löystyminen. Muutos tapahtui mielestäni aika nopeasti iässä 38-40. 

Vierailija
6/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52, eikä ole kyllä pahasti. Jos kulmakarvoja nostan, niin otsa menee kyllä ryppyyn. Tai jos silmiä siristän, niin tulee rypyt silmäkulmiin.

Olisit käynyt Specsaversilla. 

Vierailija
7/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. M45

Vierailija
8/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla on niin siloposkisia keski-ikäisiä mutta sitten kun mediassa näkee nelikymppisiä niin kyllähän niillä näkyy jo juonteita, joillain kovin vähärasvaisilla ja auringosta nauttineilla tosi paljonkin.

Vierailija
9/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tosin yksittäisiä juonteita enemmän ärsyttää leukalinjan löystyminen. Muutos tapahtui mielestäni aika nopeasti iässä 38-40. 

Mulla ilmestyi tuossa iässä leuan alle ihan kunnon ryppyinen heltta. Varmaan seurausta koko aikuisiän kestäneestä painon jojoilusta. Muuten naama on ihan ok mutta toi kaula on karsea. Jos olis rahaa menisin leikkauttamaan pois. 

Vierailija
10/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit käynyt Specsaversilla. 

Geenit vaikuttaa paljon, onko tykännyt olla auringossa ja toki kehon rasvaprosentti. En ole siis mikään läski, mutta painoindeksi 26 kuitenkin.

Jos haluaa kasvojen ihon huonoon kuntoon, niin auringonotto on varmin tapa!

Kuuluisa on se rekkakuski kuva, mikä näyttää, mitä aurinko tekee kasvoille, kun vain toinen puoli kasvoista on kärsinyt siitä auringosta.

Vierailija
11/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ryppyjä, en viihdy auringossa. Tosin ryyppään ja röökaan... Kaipa hyvät geenit. Tässä kauhuelokuvassa ei tosin paljon rypyt kiinnostele.... t. 47v

Vierailija
12/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon 28 ja naururyppyjä on :D

N28

Vierailija
13/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneettiset otsakurtut ilmaantuivat kolmenkympin korvilla. Muuten ei ole. 

N43

Vierailija
14/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 veenä mulla oli vasta pienet sibeliusryppyjen ja marionettijuonteiden alut ja naururyppyjä jotka näkyi vain nauraessa silmien ympärillä.

Nyt olen 50 ja iho on kuin rytistettyä kuivaa kreppipaperia. Ei vieläkään ole niinkään semmoisia syviä juonteita kovin paljon, mutta ihon pintatekstuuri on muuttunut kauttaaltaan kuivaksi ja pintaryppyiseksi. Meikkivoiteet oikein korostaa vielä tätä, oten olen lopettanut niiden käytön.

Vierailija
15/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonteita on toki, mutta kokonaisvaikutelma aika jees. En ole koskaan tykännyt olla auringossa ja olen pienestä pitäen käyttänyt aurinkorasvaa. Jotain hyötyä siis herkästi palavasta ihosta 😄

N42

Vierailija
16/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otsassa on ne rypyt, mitä monilla on jo nuorena. Muuten ei. Olen hoikka ollut aina, mutta iho on rasvoittuva. Ja aurinkoa en juuri ota. Enkä polta tai juo. Ja hyvät geenit, ei äidilläkään vielä juuri ole, kaulasta huomaa kyllä. Äiti 65, minä 42. 

Vierailija
17/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jonkun verran silmänympärysiholla.

Vierailija
18/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, vähän tuli 55 v iässä

Vierailija
19/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisia ryppyjä tai juonteita, jotka näkyisivät naaman ollessa peruslukemilla eikä kasvot ole valahtaneet. En ulkoile enkä ilmeile.

N44

Vierailija
20/20 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän reilu 50, eikä yhen yhtään ryppyä vielä. On varmaan geenien ansiota, sillä muistan mummoni olleen hyvin rypytön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän