Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä!!! Mitä teen???

Vierailija
26.02.2014 |

Olemme ollut yhdessä 10 vuotta, naimisissa 3 vuotta. Liittomme on onnelline ja rento ja luottamus on ollut aina hyvä. Nyt mieheni puhelimeen on ilmaantunut uusi yhteystieto: Anna. Viesteistä löytyi viestiketju Annan kanssa viime sunnuntailta, jossa Anna ehdottaa uutta tapaamista ja kehuu miestäni ihanaksi ja komeaksi. Mies vastaa että ei voi sopia uutta tapaamista ja että parempi unohtaa lauantain tapahtumat ja pahoittelee. Anna jatkaa lirkuttelua, soittele jos tulee ikävä jne.. mies ei vastannut enää tähän mitään. Oli siis mökkitalkoissa ja pienessä kyläbaarissa miesporukan kanssa lauantaina ja tuli kotiin sunnuntaina. Olen ihan sekaisin, miten te tähän suhtautuisitte? Mies ei siis tiedä että tiedän.. ainakaan vielä.. jumalauta että vituttaa!!! Ahdistaa!!

Kommentit (193)

Vierailija
101/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muka ymmärsin väärin? Sanoit: "Mä en todellakaan tykkäisi, että mun mieheni kävisi salaa lukemassa mun henk.koht. viestini sekä kalenterimerkintäni." Ja minä otin kantaa tuohon kalenterimerkintöjen katsomiseen.

Minusta on epänormaalia jos parisuhteessa ei saa katsoa toisen kalenterimerkintöjä. Miten se katsominen voi olla "salaista"? Musta on ihan suotavaa jakaa tulevat menonsa puolison kanssa. Ihan ihme skitsoilua, kun toinen ei saa nähdä edes kalenterista toisen hammaslääkäriaikoja ja kahvittelusuunitelmia.

Sinulla itselläsi taitaa olla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.

Ps. Se on "luetun", ei "lukemisen".

[/quote]

Niin tyypillistä trollille: aletaan kiinnittämään huomiota kirjoitusvirheisiin, ja jankataan samaa asiaa.

Vierailija
102/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä muka ymmärsin väärin? Sanoit: "Mä en todellakaan tykkäisi, että mun mieheni kävisi salaa lukemassa mun henk.koht. viestini sekä kalenterimerkintäni." Ja minä otin kantaa tuohon kalenterimerkintöjen katsomiseen.

Minusta on epänormaalia jos parisuhteessa ei saa katsoa toisen kalenterimerkintöjä. Miten se katsominen voi olla "salaista"? Musta on ihan suotavaa jakaa tulevat menonsa puolison kanssa. Ihan ihme skitsoilua, kun toinen ei saa nähdä edes kalenterista toisen hammaslääkäriaikoja ja kahvittelusuunitelmia.

Sinulla itselläsi taitaa olla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.

Ps. Se on "luetun", ei "lukemisen".

[/quote]

Minä ymmärsin täydellisesti kirjoittamani tekstin, mutta valitettavasti sinä et. No, en voi sille mitään ettet ymmärrä, ja se on täysin sinun ongelmasi.

P.S. tyypillisen palstatrollin tunnistaa siitä, että alkaa huomauttelemaan puhekielen virheistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa lukuisista aiheista mua eniten huvittaa nuo ''Soita sille Annalle'' jutut - millaisen sekopään maineen ap saisi niin tämän naisen,miehensä kuin myös itsensä silmissä kun lähtisi jonkun yksittäisen viestin perusteella soittelemaan :--D Kuolen nauruun.

Eri asia jos kumppanin pitkäaikainen suhde olisi todella paljastunut ja petetty osapuoli haluaisi selventää asioita. Ainoa asia mitä tällä hetkellä soittamalla saavuttaa on vainoharhaisen hullun leima.

Vierailija
104/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranenaika että on tullut keskustelua meidän tilanteesta! Ap

Vierailija
105/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla ketjun alkupäässä alkoi esiintyä minuna ja aikoi soittaa Annalle. Tiedoksi, en siis soittanut. Ap

Vierailija
106/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:32"]

Joku tuolla ketjun alkupäässä alkoi esiintyä minuna ja aikoi soittaa Annalle. Tiedoksi, en siis soittanut. Ap

[/quote]

Soitithan, mutta anna ei vastannut.

Vierailija
107/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat on selvitetty, mutta olen nyt muutaman päivän poissa kotoa. Tarvitsen nyt omaa aikaa. Miehen ja hänen veljensä mukaan sänkyyn asti ei kukaan ole mennyt. Baarista oli pari tytsyä kuitenkin lähtenyt miesten mukana mökille, mutta ilta oli päättynyt siihen että nämä naiset oli lähteneet omiin koteihinsa. Mieheni ei ollut ainoa mökkiporukasta jolta löytyi uusi yht.tieto puhelimesta.. hänen veljensä oli vehkeillyt tämän toisen daamin kanssa ja veljensä on avoliitossa. No.. mies on pahoillaan ja aikoi tästä minulle kertoa, mutta sovittiin että palataan asiaan vielä kun palaan kotiin. Haluaisin uskoa tarinan mutta en voi mitään että edelleen epäilen, että kuinka pitkälle on todellisuudessa menty..

Vierailija
108/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:38"]

Haluaisin uskoa tarinan mutta en voi mitään että edelleen epäilen, että kuinka pitkälle on todellisuudessa menty..

[/quote]

No naitu siellä on, ei aikuiset lähde mökille jatkoille pelaamaan monopolia.

Vierailija
109/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäny se miehes sua on, ihan varmasti, samoiten ku hänen veljensä. Ei välttämättä ihan yhdyntää ole ollut mutta pussaillua/suutelua ja koskettelua ainakin.. Ehkä sitä seksiäkin.. Jotain joka tapauksessa, jotain, joka on jo pettämistä !! Ällöttää tollaset ihmiset !!

Kyllä ihmisen pitää osata vastata omista teoistaan ja käyttäytyä fiksusti vaikka olisi päissään tai vähän hiprakassa. Jos ei osaa, ei kannata juoda, tai ainakaan lähteä mihkään baariin. Päissään ihmiset kun saattaa tehdä tyhmyyksiä, mutta se ei ole mikään syy pettää kumppania. Parempi olla menemättä baareihin.

Vierailija
110/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristikuulustelu eli kysyt seurueen eri henkilöiltä samoja asioita ja kehoitat kaikkia pysymään totuudessa. Aika nopeesti siinä huomaa puhuvatko totta vai tuleeko ristiriitaisuuksia

Vierailija
111/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse asiassa tuossa tilanteessa soittaisin ko. Annalle, ja pyytäisin saada tietää totuuden. Siitä tietäisin senkin, minkä verran mieheen voi vielä luottaa. Annaa kohtaan olisin ihan vain ystävällinen; ei ole hänen vikansa että mies on tahvo.

Vierailija
112/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:05"]

Omituista, mutta onneksi minun ei tarvitse elää noin ja sitten miettiä, pettääköhän mieheni minua ja onkohan hän oikeasti ihan toisenlainen ihminen kuin esittää minulle olevansa.

[/quote]

Minun ei tarvitse elää niin, että mietin pettääköhän mieheni minua ja onkohan hän oikeasti ihan toisenlainen ihminen kuin esittää minulle olevansa.

Vaikka en ikinä kajoa hänen puhelimeen, lompakkoon tai kirjeisiin. Yksinkertaisesti sanottuna minua ei paskan vertaa kiinnosta muiden henkilökohtaiset tavarat.

[/quote]

En minäkään ole kiinnostunut muiden tavaroista, mutta pitäisin hyvin outona sellaista yksityisyyden varjelemista, jossa mies kieltäisi ehdottomasti minua ikinä koskemasta mm. hänen puhelimeensa.

Tuollainen suhde on mielestäni jo lähtökohdiltaan aivan pielessä. Kun tulee se vaihe, joka lähes kaikissa suhteissa tulee, että jonkin selittämätön ja epämääräinen tuntuu olevan pielessä, näissä suhteissa on hyvin vähän välineitä lähteä selvittämään asiaa. Jos kyse on pettämisestä, on ehkä pettäjän edunkin mukaista että tilanne on tuollainen, mutta moinen suhde ei missään tapauksessa ole valtatasapainoltaan terve ja petetty joutuu siinä hyväksikäytetyksi.

Valitkaa te muut tuollaisia suhteita itsellenne, jos haluatte - minä valitsen toisin. Hyvä että niin teki myös ap. Salailuun ja yksityisyyden varjeluun perustuvassa suhteessa tuo miehen töppäily ei välttämättä olisi tullut lainkaan ilmi, ja siitä olisi voinut alkaa vuosien pettämiskierre, jonka lopulta paljastuttua ap olisi kokenut miehen varastaneen hänen parhaat vuotensa. Ei kiitos!

Vierailija
113/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny mie romahan.

Vierailija
114/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Annalla on miehesi puhelinnumero? Vaihtoivatko niitä? Miksi? Jatkoa mökkiyölle sopiakseen?

:(

Vierailija
115/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 20:48"]

Valitkaa te muut tuollaisia suhteita itsellenne, jos haluatte - minä valitsen toisin. Hyvä että niin teki myös ap. Salailuun ja yksityisyyden varjeluun perustuvassa suhteessa tuo miehen töppäily ei välttämättä olisi tullut lainkaan ilmi, ja siitä olisi voinut alkaa vuosien pettämiskierre, jonka lopulta paljastuttua ap olisi kokenut miehen varastaneen hänen parhaat vuotensa. Ei kiitos!

[/quote]

Suhde on mielestäni silloin kunnossa kun ei tarvitse epäillä puolisoa yhtään. Silloin jos täytyy tutkia toisen puhelinta epäilymielessä suhde ei ole kunnossa ja ainakin itse lopettaisin semmoisen suhteen.

Ei nyt sotketa tähän kommentiin ap vahingossa puhelimessa nähtyä tai vastaavia tapauksia vaan niitä jotka epäilymielessä tutkivat toisen tavaroita.

Vierailija
116/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisen kokemuksen kautta voin sanoa että maailman varmin asia on epävarma.

Vierailija
117/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Ap, laittaisin mieheni soittamaan kaiutin päällä tuolle Annalle ja kysymään, ikään kuin ei itse humalan vuoksi muistaisi, että pantiiks me ja mitä siellä tapahtui. 

Vierailija
118/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on taas tätä, että mikä lasketaan sitten pettämiseksi? Omaan silmään ottaa tuo, että "pettänyt se miehes sua on, ihan varmasti" ja sitten todetaan että ehkä ei yhdyntään asti ole menty mutta suudeltu ja kosketeltu... Onko se pettämistä?

Minä en pidä suutelua ja kiehnäämistä pettämisenä. En todellakaan ilahtuisi, jos kuulisin mieheni jotain vierasta suudelleen, mutten siitä kyllä eroa laittaisi vireille. Sen sijaan jos seksiä jonkun kanssa harrastaisi, se olisi minulle se raja mitä en voi antaa anteeksi. Mielikuvaa hänestä jonkun toisen kanssa, se olisi niin kammottavan ahdistavaa, etten varmasti siitä ikinä yli pääsisi. 

Ehkä olen suutelun suhteen jotenkin höveli senkin vuoksi, että meillä on kaveriporukassa usein humalassa suudeltu toisiamme vähän ristiin rastiin. Tämä voi kuulostaa irstaammalta mitä oikeasti onkaan, mutta siis tytöt on saattaneet toisiaan suudella, tai jotain miestäkin olen saattanut suudella ihan vaan "ystävänä". Kuulostaapas oikeastaan oudolta nyt muutama vuosi lasten kanssa kotona olon jälkeen ja baari-iltoja pitkään aikaan viettämättömänä, mutta siis muistan sen ettei siinä ollut mitään petollista.

Ja toisaalta vierastakin miestä olen joskus suudellut, ja nimenomaan niin että hänen viehättymisensä minusta on tuntunut hyvältä ja siksipä olen niin tehnyt - mitään mielenkiintoa ei todellakaan ole ollut enempään ryhtyä, enkä koskaan voisi seksiä vieraan kanssa harrastaakaan.

Sekavaa, mutta ei ap välttämättä niin vakavaa. Olen tosi pahoillani puolestasi, lähinnä siitä että olet ylipäänsä saanut tietää tuommoisesta pussailusessiosta kun se nyt aiheuttaa mielipahaa ja ahdistusta... Jos oikeasti ei ole tapahtunut mitään vakavaa, niin eikö olisi ollut helpottavampaa vain olla tietämättä mistään mitään? Nyt toki myöhäistä, mutta ajatus vaan... Tietämättömyys olisi autuaallista.

Mutta toivottavasti teillä asiat vielä järjestyy ja pettymys ja loukkaus helpottaa.

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:45"]

Pettäny se miehes sua on, ihan varmasti, samoiten ku hänen veljensä. Ei välttämättä ihan yhdyntää ole ollut mutta pussaillua/suutelua ja koskettelua ainakin.. Ehkä sitä seksiäkin.. Jotain joka tapauksessa, jotain, joka on jo pettämistä !! Ällöttää tollaset ihmiset !!

Kyllä ihmisen pitää osata vastata omista teoistaan ja käyttäytyä fiksusti vaikka olisi päissään tai vähän hiprakassa. Jos ei osaa, ei kannata juoda, tai ainakaan lähteä mihkään baariin. Päissään ihmiset kun saattaa tehdä tyhmyyksiä, mutta se ei ole mikään syy pettää kumppania. Parempi olla menemättä baareihin.

[/quote]

Vierailija
119/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat alkoi siten että isäntä löi pöytää
Mulkullansa tietysti se helppo oli löytää
Heti piikalikka siihen perseinensä töytää
Pöydän antimia ryhtyi nuolemaan
Siellä juotiin
Siellä nussittiin
Keväällä tyhjät oli pussit niin

Näissä laulun sanoissa on juuri mökkireissun anti...

Vierailija
120/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voi sanoa, että yksityisyydestään hyvin tarkat ihmiset eivät itse luota muihin.  He eivät pysty aitoon luottamukseen, vaan ja odottavat koko ajan muiden urkkivan heidän asioitaan, ja ovat luonteeltaan salailevia, ajautuen usein pettämään, koska ovat sisimmässään yksinäisiä ja itsekkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän