Mieheni jäi kiinni pettämisestä!!! Mitä teen???
Olemme ollut yhdessä 10 vuotta, naimisissa 3 vuotta. Liittomme on onnelline ja rento ja luottamus on ollut aina hyvä. Nyt mieheni puhelimeen on ilmaantunut uusi yhteystieto: Anna. Viesteistä löytyi viestiketju Annan kanssa viime sunnuntailta, jossa Anna ehdottaa uutta tapaamista ja kehuu miestäni ihanaksi ja komeaksi. Mies vastaa että ei voi sopia uutta tapaamista ja että parempi unohtaa lauantain tapahtumat ja pahoittelee. Anna jatkaa lirkuttelua, soittele jos tulee ikävä jne.. mies ei vastannut enää tähän mitään. Oli siis mökkitalkoissa ja pienessä kyläbaarissa miesporukan kanssa lauantaina ja tuli kotiin sunnuntaina. Olen ihan sekaisin, miten te tähän suhtautuisitte? Mies ei siis tiedä että tiedän.. ainakaan vielä.. jumalauta että vituttaa!!! Ahdistaa!!
Kommentit (193)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:29"]
Toisin kuin tarinoissa, tosielämässä on se järki, että ihmiset eivät ole kovin "järkeviä" tai laskelmoivia. Mies ei osannut ennakoida, että vaimo tarvitsee johonkin hänen puhelintaan. Tämä on ymmärrettävää, koska niitä tilanteita tulee harvoin, jos kummallakin on omat puhelimet.
[/quote]
Minä ennakoin tuon niin, että hain R-kioskilra prepaid liittymän. Meillä on vanhoja puhelimia kaapissa ja laitoin yhteen prepaid sim-kortin. Puhelin aina kaapissa, mutta ei vaimo sitä tajua laittaa päälle koska sehän on vanha eikä toiminnassa niinkun ne muutkin siellää kaapissa. Sitten kun asiaa "salarakkaalle" viestittelen sen kanssa, puheluita emme harrasta. Kenenkään luulisi niin dorka olevan, että antaa omaa puhelinnumeroa pettämishommissa. Tämä "salarakkaani" ei tiedä minusta mitään muuta kun etunimen ja asuu 80km päässä joten kiinni jääminen aika hankalaa, eikä hän muuta tietoa tarvitsekkaan koska kyse on vain ja ainostaan seksisuhteesta myös hänen puolelta....T: pettäjä-mies
[/quote]
Jooh, tiedän yhden sun kaltaisen miehen joka on niiiin varovainen, feikkaa jopa nimensä. Mutta kuskaa muita naisia omalla autollaan. Jonka rekkarin perusteella saa osoitteen ja kaikki.
Yleensä joku asia jää miettimättä.
[/quote]
joku päivä se vaimos saa ahaa-idean ja päättää siivota kaapit..tai sen kännykkä varastetaan, no hei kaapissa on vanhoja varalle ja mitä löytyy, toimiva puhelin...tai nakkaa sen sun luuris roskiin....
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:15"]
Aika ankeeta olisi, jos ei saisi käydä miehen nimissä olevasta autosta hakemassa lapsen hanskoja jos ne ovat sinne jääneet, ilman että siitä pitää erikseen raportoida.[/quote]
Auto on aika huvittava vertaus eikä lainkaan sama asia kun jos tutkit miehen tietämättä/luvatta hänen lompakkoa, puhelinta tai avaat hänen kirjeitä.
[/quote]
Nojoo, mutta sama periaate, meillä kun saa hakea lompakosta pikkurahaa jos vaikka koululaiset käy myymässä kynttilöitä keräystarkoituksessa ovella.
Saa myös vastata toisen puhelimeen jos se soi, se on itsestään selvyys.
Mä en voisi elää ihmisen kanssa joka olisi viimisen päälle hysteerinen yksityisyydestään esim puhelimensa kanssa.
Ei meistä kumpikaan mene tonkimaan toisen viestejä, siitä ei ole kyse eikä siihen ole tarvetta.
...niissä viestien kaseluissa se raja meneekin, toki voi kolikoita lompakosta ottaa, mutta harvoin sieltä kolikko-osastolta tekstari ketju silmille pomppaa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 10:15"]
Aika ankeeta olisi, jos ei saisi käydä miehen nimissä olevasta autosta hakemassa lapsen hanskoja jos ne ovat sinne jääneet, ilman että siitä pitää erikseen raportoida.[/quote]
Auto on aika huvittava vertaus eikä lainkaan sama asia kun jos tutkit miehen tietämättä/luvatta hänen lompakkoa, puhelinta tai avaat hänen kirjeitä.
[/quote]
Nojoo, mutta sama periaate, meillä kun saa hakea lompakosta pikkurahaa jos vaikka koululaiset käy myymässä kynttilöitä keräystarkoituksessa ovella.
Saa myös vastata toisen puhelimeen jos se soi, se on itsestään selvyys.
Mä en voisi elää ihmisen kanssa joka olisi viimisen päälle hysteerinen yksityisyydestään esim puhelimensa kanssa.
Ei meistä kumpikaan mene tonkimaan toisen viestejä, siitä ei ole kyse eikä siihen ole tarvetta.
...niissä viestien kaseluissa se raja meneekin, toki voi kolikoita lompakosta ottaa, mutta harvoin sieltä kolikko-osastolta tekstari ketju silmille pomppaa?
[/quote]
[/quote]
nii-in, mutta jos siellä tekstareissa on luonnoksissa esimerkiksi se tilinumero, mulla saattaa olla jopa kauppalista luonnoksena niin saattaa pompatakin.
Se on nyt kuitenkin tässä pääasia että ap sai tietää, että mies on salannut tuollaista ja se mies on ainoa joka on tehnyt väärin.
Mitä sinä hätäilet, sinun luoksesi hän kuitenkin tuli, eikä sen vieraan matkaan ja miehesi viesteistä päätellen, ei ole menossakaan. Jos asia kaivaa, puhu siitä miehesi kanssa tai sit yrität vain unohtaa koko jutun. Nuo baarit on täynnä epätoivoisia naisia, joiden kiima vain yltyy, kun tapaavat varatun miehen ja oikein tuska iskee päästä sotkemaan toisten välejä.
Ja varmasti jokaisen pitkässä suhteessa olleen miehen ja naisenkin egoa hivelee, kun n huomaa kelpaavansa vielä muillekkin, vaikkei mitään keskustelua kummempaa tapahtuisi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:24"]
Harvoinpa täällä kirjoitellaan, että säännöllisesti tutkin miehen puhelimen, lompakon, yms. Eli ilmeisesti ketkä niihin "vahingossa" kurkkaa ihan pikkusen, salailevat ehkä itse jotain, ainakin säännöllisesti ratsaa siippansa henkilökohtaisia tavaroita.
[/quote]
Voi helvetti nyt oikeasti. Kuvaamasi tapaiset vainoharhaiset kyttääjät, jotka tutkivat säännöllisesti toisen tavaroita, ovat todellakin VÄHEMMISTÖSSÄ. Suurimmassa osassa tälläisiä tapauksia on kyse yksittäisestä vahvasta epäilystä tai siitä, että kun luvan kanssa käyttää toisen puhelinta/tietokonetta ja vahingossa törmää johonkin. Onko se oikeasti muka niin uskomatonta? Miksi teidän mielestänne on olemassa vain kaksi ÄÄRIpäätä; se ettei IKINÄ käytä/katso toisen tavaroita edes luvan kanssa ja se, että viikottain tutkii salaa toisen tavaroita?!
Ettekö te oikeasti käytä esim. samaa tietokonetta ikinä? Silloinhan on mahdollisuus ihan oikeasti VAHINGOSSA törmätä johonkin, mitä toinen haluaisi salata. Mikä siinäkin tekee toisen automaattisesti mustasukkaiseksi kyttääjäksi?
Tai jos perustelluista syistä epäilee miestään, katsoo KERRAN puhelimen viestikansioon ja saa tietää pettämisestä? Miten tälläisessä tilanteessa on automaattisesti harrastanut jatkuvaa kyttäämistä? Ja jos sieltä ei löytyisi mitään, ihminen huokaisee helpotuksesta, ihmettelee epäilyksiään ja ei tee vastaavaa enää ikinä. Entä miten silloin on kuvailemanne tyyppinen kyttääjä?
Eiköhän sairaalloinen mustasukkaisuus ole suht harvassa ja näissä tapauksissa suurimmalla todennäköisyydellä on kyse ihan muusta kuin vainoharhaisesta kyttäämisestä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:45"]
Nyt ei olekaan kyse mistään salailusta. Kuka edes kääntää tämän asian näin? Kyse on yksityisyydestä, johon toisella osapuolella on oikeus vaikka seurustellaan. Joillakin on vain vaikeuksia ymmärtää tämä. Mä en todellakaan tykkäisi, että mun mieheni kävisi salaa lukemassa mun henk.koht. viestini sekä kalenterimerkintäni.
[/quote]
Salailu ja yksityisyyden vaaliminen, miten nuo nyt sitten eroavat toisistaan? Minä en tarvitse parisuhteessani minkäänlaista yksityisyyttä, sillä luotan sataprosenttisesti siihen, että mieheni näkee minut suopeassa valossa vaikka saa tietää minusta aivan kaiken. Tietysti on tilanteita, esim. vessassa käynti, jotka käytännön syistä on tapana hoitaa yksityisesti. Mutta niidenkään osalta emme hysteerisesti varjele sitä yksityisyyttä. Esim. jos minä istun pöntöllä ja miehellä kiire jonnekin ja hän tarvitsee juuri silloin siitä samasta vessasta jotain, hän voi hyvin käydä sen nappaamassa. Ei ongelmaa, koska en tarvitse sitä yksityisyyden suojaa mieheni suuntaan. Ja en tarvitse sitä siksi, että olemme eräällä tavalla tulleet yhdeksi: kaikki salaisuudet ja varjellut asiat on jaettu toisen kanssa.
En voi käsittää, miksi joku haluaisi elää parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, jolta omaa yksityisyyttään pitää varjella. Ymmärrän, että tällaisia pareja on paljon, mutta en ymmärrä miten sellaiset suhteet voivat olla onnellisia ja tyydyttäviä. Itse ainakin toivon suhteessani partnerini aivan ehdotonta hyväksyntää ja minun pitää voida luottaa siihen kuin peruskallioon. Luotan, että mitä tahansa teen tai millainen tahansa olen, hän rakastaa minua ja hyväksyy minut ehdoitta. Siispä meidän suhteessamme mitään ei tarvitse peitellä, salailla tai rajata yksityisasiaksi. Kun tulen kotiin ja suljen oven takanani, voin olla yhtä rennosti kuin jos asuisin yksin. Vain sellaisesta parisuhteesta saan niin paljon voimaa ja energiaa, että koen kannattavaksi ylläpitää sitä. En missään nimessä haluaisi, että kotonani asuisi joku, jolta minun pitää pimittää asioita ja olla huolissani, saako hän joskus vahingossa tietää niistä jotain.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:50"]
Harvoinpa täällä kirjoitellaan, että säännöllisesti tutkin miehen puhelimen, lompakon, yms. Eli ilmeisesti ketkä niihin "vahingossa" kurkkaa ihan pikkusen, salailevat ehkä itse jotain, ainakin säännöllisesti ratsaa siippansa henkilökohtaisia tavaroita.
[/quote]
Voi helvetti nyt oikeasti. Kuvaamasi tapaiset vainoharhaiset kyttääjät, jotka tutkivat säännöllisesti toisen tavaroita, ovat todellakin VÄHEMMISTÖSSÄ. Suurimmassa osassa tälläisiä tapauksia on kyse yksittäisestä vahvasta epäilystä tai siitä, että kun luvan kanssa käyttää toisen puhelinta/tietokonetta ja vahingossa törmää johonkin. Onko se oikeasti muka niin uskomatonta? Miksi teidän mielestänne on olemassa vain kaksi ÄÄRIpäätä; se ettei IKINÄ käytä/katso toisen tavaroita edes luvan kanssa ja se, että viikottain tutkii salaa toisen tavaroita?!
Ettekö te oikeasti käytä esim. samaa tietokonetta ikinä? Silloinhan on mahdollisuus ihan oikeasti VAHINGOSSA törmätä johonkin, mitä toinen haluaisi salata. Mikä siinäkin tekee toisen automaattisesti mustasukkaiseksi kyttääjäksi?
Tai jos perustelluista syistä epäilee miestään, katsoo KERRAN puhelimen viestikansioon ja saa tietää pettämisestä? Miten tälläisessä tilanteessa on automaattisesti harrastanut jatkuvaa kyttäämistä? Ja jos sieltä ei löytyisi mitään, ihminen huokaisee helpotuksesta, ihmettelee epäilyksiään ja ei tee vastaavaa enää ikinä. Entä miten silloin on kuvailemanne tyyppinen kyttääjä?
Eiköhän sairaalloinen mustasukkaisuus ole suht harvassa ja näissä tapauksissa suurimmalla todennäköisyydellä on kyse ihan muusta kuin vainoharhaisesta kyttäämisestä.
[/quote]
Mitkähän on ne perustellut syyt?
Harvoin täällä ketjuja on, että menin luvatta mieheni viestit tutkimaan, mutta siellä ei ollut mitään. En pysty elämään itseni kanssa, koska syyttä miestäni epäilin. Mielestäni tämä jos joku on luottamuksen pettäminen, että menee tutkimaan toisen viestit! ....mutta sinullehan ei huonoa omatuntoa taida tulla siitä?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:30"]
Mua ei haittais yhtään, jos mies tutkis mun puhelinta. Mutta mulla ei ookkaan mitään salattavaa. Epärehelliset ihmiset vetää tuollaisesta herneen nenään. Siis ne, jotka olisivat valmiita salaamaan jotain puolisoltaan.
[/quote]
Nyt ei olekaan kyse mistään salailusta. Kuka edes kääntää tämän asian näin? Kyse on yksityisyydestä, johon toisella osapuolella on oikeus vaikka seurustellaan. Joillakin on vain vaikeuksia ymmärtää tämä. Mä en todellakaan tykkäisi, että mun mieheni kävisi salaa lukemassa mun henk.koht. viestini sekä kalenterimerkintäni.
[/quote]
Tuo kuulostaa minusta paljon sairaammalta. Kalenterimerkintäsi? Mitä helvettiä? Miehesi ei saa nähdä että kalenterissasi lukee "hammaslääkäri klo 9.15" "kahville Liisan kanssa"? Luulisi että kalenterissa lukevat asiat kerrotaan joka tapauksessa terveessä suhteessa. Ihan normaalia salata mihin menee tai mitä tekee.
Jos olette noin sairaalloisen hysteerisiä yksityisyydestänne, miksi helvetissä olette parisuhteessa?!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:03"]
Pitääkö tässä nyt takertua siihen puhelimen tutkimiseen? Jumalauta! Se ei ole meillä mitenkään ihmeellistä että käytetään toistemme puhelimia. Pointti oli se että mieheni on nyt tehnyt jotain tämän saatanan Annan kanssa! Ap
[/quote]
Mitä sä siitä Annasta höyryät. Toisille se nyt ei ole mitenkään ihmeellisiä, jos joskus miastaa aidan toiseltakin puolelta. Ja toisille puhelimet on todella yksityisiä.
Miksi kirjoitat tänne, jos et halua kuulla toisten mielipiteitä?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:30"]
Mua ei haittais yhtään, jos mies tutkis mun puhelinta. Mutta mulla ei ookkaan mitään salattavaa. Epärehelliset ihmiset vetää tuollaisesta herneen nenään. Siis ne, jotka olisivat valmiita salaamaan jotain puolisoltaan.
[/quote]
[/quote]
Tuo kuulostaa minusta paljon sairaammalta. Kalenterimerkintäsi? Mitä helvettiä? Miehesi ei saa nähdä että kalenterissasi lukee "hammaslääkäri klo 9.15" "kahville Liisan kanssa"? Luulisi että kalenterissa lukevat asiat kerrotaan joka tapauksessa terveessä suhteessa. Ihan normaalia salata mihin menee tai mitä tekee.
Jos olette noin sairaalloisen hysteerisiä yksityisyydestänne, miksi helvetissä olette parisuhteessa?!
[/quote]
Mä hämmästelin tota kalenteria myös... Me ollaan miehen kanssa molemmat niin huonomuistisia, että aina ei vaan muista kertoa toiselle jostain menosta ja toisaalta vaikka kertoisi, niin ei se toinen niitä kuitenkaan muista. Asia on ratkaistu siten, että ollaan jaettu kalenterimme toinen toisillemme, on helppo tsekata missä se toinen milloinkin viilettää ja siltä pohjalta helppo tehdä myös omia suunnitelmia.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:59"]
[/quote]
[/quote]
Harvoin täällä ketjuja on, että menin luvatta mieheni viestit tutkimaan, mutta siellä ei ollut mitään. En pysty elämään itseni kanssa, koska syyttä miestäni epäilin. Mielestäni tämä jos joku on luottamuksen pettäminen, että menee tutkimaan toisen viestit! ....mutta sinullehan ei huonoa omatuntoa taida tulla siitä?
[/quote]
Sinun mielestäsi kaikessa näköjään pätee se, että jos Vauva.fi:n keskustelupalstalla ei puhuta jostakin aiheesta, sitä ei ole olemassa ja sitä ei tapahdu. Toinen kommentti jo sinulta kun perustelet kantaasi sillä, ettei täältä löydy sellaisia tai tälläisiä ketjuja. Mitäpä jos vähän irtaantuisit täältä netistä, tuolla oikeassa elämässä tapahtuu kaikenlaista.
Eli siis jos mies antaa käytöksellään useita syitä epäillä pettämistä ja nussiikin ympäri kyliä, mutta kieltää asian kysyttäessä, jolloin ainoaksi keinoksi saada tietää totuus jää puhelimeen katsominen, se on sinusta väärin jos niin tekee? Eli sinusta on parempi elää valheellisessa suhteessa ja olla nöyryytettävänä VUOSIA mielummin? Viesteihin KERRAN katsominen on niin iso rikos, ettei sitä saa tehdä, vaan parempi on hukata elämästään kallisarvoisia vuosia paskaan suhteeseen?
Milloin kirjesalaisuuden kertaluontoisesta rikkomisesta tuli pahempi asia kuin toisen PETTÄMINEN, SATUTTAMINEN, NÖYRYYTTÄMINEN JA ELÄMÄN HAASKAAMINEN?
Me ainakin käytetään myös toistemme kännyköitä ja ei sähköpostitkaan mikään salainen ole. Joskus pyydän miestä lukemaan viestini jos minulla on jotain muuta kesken, samoin toisinpäin. Kyllä epäilys heräisi heti jos mies kieltäisi minua puhelimensa käytöstä tai estäisi minua näkemästä kun käy meileja tai FB läpi. Me ei siis olla edes sovittu minkäänlaisista säännöistä etukäteen vaan molemmista tuntuu ihan luonnolliselta toimia näin.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:38"]
Niin, koska eihän se vaan ole sattunut käymään niin, että miehellä on ollut viestien luonnoksissa tilinumero. Sitten kun sitä on haettu, silmiin pomppaa nimi Anna ja sen lirkutteluista osa. Et varmasti itse avaisi viestiä.:D
[/quote]
Millainen puhelin sulla on?
Mun luurista jos menee kattomaan luonnoksia, niin ei näi toisia viestiketjuja. Eli viestiketjun nähdäkseen pitää olla luvattomilla teillä.
Ja miten AP tiesi, että Anna on uusi yhteystieto? Onko hän listannut miehensä puhelimen kaikki yhteystiedot aiemmin? Mulla on puhelimessa 589 nimeä ja todennäköisesti vaimollakin muutama sata. Miesvaltaisella alalla kun on, sieltä löytyy helposti 50 minulle tuntemattoman miehen yhteystiedot. Pitäiskö ruveta lukemaan kaikki viestit läpi, jos vaikka löytyis merkkejä pettämisestä?
Ja noissa viesteissä todistaa pettämisen? Epäilykset voi herätä, mutta jos heti ollaan varmoja pettämisestä, niin on varmaan luottamus ollut liitossa muutenkin kohdallaan.
Kaikki nämä kun laittaa yhteen, herää minulle epäilys mustasukkaisesta stalkkerista. Tosin ihan yhtä mahdollista on, että ap on shokista sekaisin.
Miten toisen elämää voi haaskata? Kysnpähän vaan. Mun elämää ainakaan ei elä kukaan muu kun minä joten sitä ei kukaan muu kulutakkaan.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:38"]
Niin, koska eihän se vaan ole sattunut käymään niin, että miehellä on ollut viestien luonnoksissa tilinumero. Sitten kun sitä on haettu, silmiin pomppaa nimi Anna ja sen lirkutteluista osa. Et varmasti itse avaisi viestiä.:D
[/quote]
Millainen puhelin sulla on?
Mun luurista jos menee kattomaan luonnoksia, niin ei näi toisia viestiketjuja. Eli viestiketjun nähdäkseen pitää olla luvattomilla teillä.
Ja miten AP tiesi, että Anna on uusi yhteystieto? Onko hän listannut miehensä puhelimen kaikki yhteystiedot aiemmin? Mulla on puhelimessa 589 nimeä ja todennäköisesti vaimollakin muutama sata. Miesvaltaisella alalla kun on, sieltä löytyy helposti 50 minulle tuntemattoman miehen yhteystiedot. Pitäiskö ruveta lukemaan kaikki viestit läpi, jos vaikka löytyis merkkejä pettämisestä?
Ja noissa viesteissä todistaa pettämisen? Epäilykset voi herätä, mutta jos heti ollaan varmoja pettämisestä, niin on varmaan luottamus ollut liitossa muutenkin kohdallaan.
Kaikki nämä kun laittaa yhteen, herää minulle epäilys mustasukkaisesta stalkkerista. Tosin ihan yhtä mahdollista on, että ap on shokista sekaisin.
[/quote]
Iphone 4.
Usein, kun pariskunta on ollut pitkään yhdessä, tuntee toisen työkaverit ja ystävät nimeltä.
Uusi nimi jota ennen ei ole kuullut siellä viestilokerossa voi herättää ihmetystä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sinun mielestäsi kaikessa näköjään pätee se, että jos Vauva.fi:n keskustelupalstalla ei puhuta jostakin aiheesta, sitä ei ole olemassa ja sitä ei tapahdu. Toinen kommentti jo sinulta kun perustelet kantaasi sillä, ettei täältä löydy sellaisia tai tälläisiä ketjuja. Mitäpä jos vähän irtaantuisit täältä netistä, tuolla oikeassa elämässä tapahtuu kaikenlaista.
Eli siis jos mies antaa käytöksellään useita syitä epäillä pettämistä ja nussiikin ympäri kyliä, mutta kieltää asian kysyttäessä, jolloin ainoaksi keinoksi saada tietää totuus jää puhelimeen katsominen, se on sinusta väärin jos niin tekee? Eli sinusta on parempi elää valheellisessa suhteessa ja olla nöyryytettävänä VUOSIA mielummin? Viesteihin KERRAN katsominen on niin iso rikos, ettei sitä saa tehdä, vaan parempi on hukata elämästään kallisarvoisia vuosia paskaan suhteeseen?
Milloin kirjesalaisuuden kertaluontoisesta rikkomisesta tuli pahempi asia kuin toisen PETTÄMINEN, SATUTTAMINEN, NÖYRYYTTÄMINEN JA ELÄMÄN HAASKAAMINEN?
[/quote]
Kun kerran tiedät, että mies nussii ympäri kyliä, voit kyllä jättää ne textarit lukemattakin ja laittaa eroprosessin vetämään?...ei todellakaan ole enää rikos tutkia puhelinta, kun kerran nussimisetkin jo tiedetään.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:42"]
Miten toisen elämää voi haaskata? Kysnpähän vaan. Mun elämää ainakaan ei elä kukaan muu kun minä joten sitä ei kukaan muu kulutakkaan.
[/quote]
Minä koen, että mies haaskaa minun elämääni jos pitää minua suhteessa, jossa en haluaisi olla. En halua olla suhteessa, jossa minua petetään ja nöyryytetään selkäni takana. Miehen päätös tehdä niin ja salata se minulta haaskaa MINUN aikaani. Minä toki elän omaa elämääni, mutta selän takana pettäminen pitää minut suhteessa jossa en halua olla. Kyllähän siinä vuosia menee hukkaan tyhjän takia. Tokihan siinä samalla tulee elettyä muutakin elämää, mutta mielummin olisin ne samat vuodet yhdessä jonkun kanssa, joka ei petä minua.
Jos mies alkaisi vain raivota "sä olet ratsannut mun kännykän" jäätyään kiinni aviorikoksesta, niin saisi kyllä mennäkin. Sanoisin varmaan, että tässähän on nyt molemmat voittajia: sä pääset sen typysi luo ihan ilman salailuja, voit vaikka heti lähteä sinne, ja mä sain tietää, millainen olet, joten mikäs tässä nyt oikein on ongelmana?
Niin kauan kun et tiedä pettämisestä on hyvä olla ja haluat olla suhteessa. Kun saat tietää asiasta oletkin haaskannut aikaasi vaikka teillä olisi yhdessä ollut mukavaa ja ihanaa sinäkin aikana kun mies käy vieraissa. En ymmärrä. What you dont know cant hurt you.
Nii-in, mutta kun täällä on niitä joiden mielestä toisen puhelimeen ei saa edes koskea koska se on yksityisyyden loukkaamista.