Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä!!! Mitä teen???

Vierailija
26.02.2014 |

Olemme ollut yhdessä 10 vuotta, naimisissa 3 vuotta. Liittomme on onnelline ja rento ja luottamus on ollut aina hyvä. Nyt mieheni puhelimeen on ilmaantunut uusi yhteystieto: Anna. Viesteistä löytyi viestiketju Annan kanssa viime sunnuntailta, jossa Anna ehdottaa uutta tapaamista ja kehuu miestäni ihanaksi ja komeaksi. Mies vastaa että ei voi sopia uutta tapaamista ja että parempi unohtaa lauantain tapahtumat ja pahoittelee. Anna jatkaa lirkuttelua, soittele jos tulee ikävä jne.. mies ei vastannut enää tähän mitään. Oli siis mökkitalkoissa ja pienessä kyläbaarissa miesporukan kanssa lauantaina ja tuli kotiin sunnuntaina. Olen ihan sekaisin, miten te tähän suhtautuisitte? Mies ei siis tiedä että tiedän.. ainakaan vielä.. jumalauta että vituttaa!!! Ahdistaa!!

Kommentit (193)

Vierailija
61/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:24"]

Harvoinpa täällä kirjoitellaan, että säännöllisesti tutkin miehen puhelimen, lompakon, yms. Eli ilmeisesti ketkä niihin "vahingossa" kurkkaa ihan pikkusen, salailevat ehkä itse jotain, ainakin säännöllisesti ratsaa siippansa henkilökohtaisia tavaroita.

[/quote]

Voi helvetti nyt oikeasti. Kuvaamasi tapaiset vainoharhaiset kyttääjät, jotka tutkivat säännöllisesti toisen tavaroita, ovat todellakin VÄHEMMISTÖSSÄ. Suurimmassa osassa tälläisiä tapauksia on kyse yksittäisestä vahvasta epäilystä tai siitä, että kun luvan kanssa käyttää toisen puhelinta/tietokonetta ja vahingossa törmää johonkin. Onko se oikeasti muka niin uskomatonta? Miksi teidän mielestänne on olemassa vain kaksi ÄÄRIpäätä; se ettei IKINÄ käytä/katso toisen tavaroita edes luvan kanssa ja se, että viikottain tutkii salaa toisen tavaroita?!

Ettekö te oikeasti käytä esim. samaa tietokonetta ikinä? Silloinhan on mahdollisuus ihan oikeasti VAHINGOSSA törmätä johonkin, mitä toinen haluaisi salata. Mikä siinäkin tekee toisen automaattisesti mustasukkaiseksi kyttääjäksi? 

Tai jos perustelluista syistä epäilee miestään, katsoo KERRAN puhelimen viestikansioon ja saa tietää pettämisestä? Miten tälläisessä tilanteessa on automaattisesti harrastanut jatkuvaa kyttäämistä? Ja jos sieltä ei löytyisi mitään, ihminen huokaisee helpotuksesta, ihmettelee epäilyksiään ja ei tee vastaavaa enää ikinä. Entä miten silloin on kuvailemanne tyyppinen kyttääjä?

Eiköhän sairaalloinen mustasukkaisuus ole suht harvassa ja näissä tapauksissa suurimmalla todennäköisyydellä on kyse ihan muusta kuin vainoharhaisesta kyttäämisestä.

[/quote]

Mitkähän on ne perustellut syyt?

Harvoin täällä ketjuja on, että menin luvatta mieheni viestit tutkimaan, mutta siellä ei ollut mitään. En pysty elämään itseni kanssa, koska syyttä miestäni epäilin. Mielestäni tämä jos joku on luottamuksen pettäminen, että menee tutkimaan toisen viestit! ....mutta sinullehan ei huonoa omatuntoa taida tulla siitä?

[/quote]

Sinun mielestäsi kaikessa näköjään pätee se, että jos Vauva.fi:n keskustelupalstalla ei puhuta jostakin aiheesta, sitä ei ole olemassa ja sitä ei tapahdu. Toinen kommentti jo sinulta kun perustelet kantaasi sillä, ettei täältä löydy sellaisia tai tälläisiä ketjuja. Mitäpä jos vähän irtaantuisit täältä netistä, tuolla oikeassa elämässä tapahtuu kaikenlaista.

Eli siis jos mies antaa käytöksellään useita syitä epäillä pettämistä ja nussiikin ympäri kyliä, mutta kieltää asian kysyttäessä, jolloin ainoaksi keinoksi saada tietää totuus jää puhelimeen katsominen, se on sinusta väärin jos niin tekee? Eli sinusta on parempi elää valheellisessa suhteessa ja olla nöyryytettävänä VUOSIA mielummin? Viesteihin KERRAN katsominen on niin iso rikos, ettei sitä saa tehdä, vaan parempi on hukata elämästään kallisarvoisia vuosia paskaan suhteeseen?

Milloin kirjesalaisuuden kertaluontoisesta rikkomisesta tuli pahempi asia kuin toisen PETTÄMINEN, SATUTTAMINEN, NÖYRYYTTÄMINEN JA ELÄMÄN HAASKAAMINEN?

[/quote]

Kun kerran tiedät, että mies nussii ympäri kyliä, voit kyllä jättää ne textarit lukemattakin ja laittaa eroprosessin vetämään?...ei todellakaan ole enää rikos tutkia puhelinta, kun kerran nussimisetkin jo tiedetään.

[/quote]

Toisen viestien lukeminen on rikos, nussiminen ei ole rikos.

Vierailija
62/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:58"]

Jos mies alkaisi vain raivota "sä olet ratsannut mun kännykän" jäätyään kiinni aviorikoksesta, niin saisi kyllä mennäkin. Sanoisin varmaan, että tässähän on nyt molemmat voittajia: sä pääset sen typysi luo ihan ilman salailuja, voit vaikka heti lähteä sinne, ja mä sain tietää, millainen olet, joten mikäs tässä nyt oikein on ongelmana?

[/quote]

Miehen ei auttaisi muu kuin nikotella, että "no juu, mä haluaisin vain salasuhteen sun selän takana. Ei ollut tarkoitus jäädä kiinni, vaan pitää hauskaa aina silloin tällöin."

Harva mies kehtaisi sanoa näin vaimolle. Vaikka tottahan se olisi. Miehen raivon ja suuttumisen suurin syy olisi, että koko tämä hyvä asetelma meni rikki mokoman vaimon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:16"]

Sinun mielestäsi kaikessa näköjään pätee se, että jos Vauva.fi:n keskustelupalstalla ei puhuta jostakin aiheesta, sitä ei ole olemassa ja sitä ei tapahdu. Toinen kommentti jo sinulta kun perustelet kantaasi sillä, ettei täältä löydy sellaisia tai tälläisiä ketjuja. Mitäpä jos vähän irtaantuisit täältä netistä, tuolla oikeassa elämässä tapahtuu kaikenlaista.

Eli siis jos mies antaa käytöksellään useita syitä epäillä pettämistä ja nussiikin ympäri kyliä, mutta kieltää asian kysyttäessä, jolloin ainoaksi keinoksi saada tietää totuus jää puhelimeen katsominen, se on sinusta väärin jos niin tekee? Eli sinusta on parempi elää valheellisessa suhteessa ja olla nöyryytettävänä VUOSIA mielummin? Viesteihin KERRAN katsominen on niin iso rikos, ettei sitä saa tehdä, vaan parempi on hukata elämästään kallisarvoisia vuosia paskaan suhteeseen?

Milloin kirjesalaisuuden kertaluontoisesta rikkomisesta tuli pahempi asia kuin toisen PETTÄMINEN, SATUTTAMINEN, NÖYRYYTTÄMINEN JA ELÄMÄN HAASKAAMINEN?

[/quote]

Kun kerran tiedät, että mies nussii ympäri kyliä, voit kyllä jättää ne textarit lukemattakin ja laittaa eroprosessin vetämään?...ei todellakaan ole enää rikos tutkia puhelinta, kun kerran nussimisetkin jo tiedetään.

[/quote]

Voi luoja. Luetun-vitun-ymmärtäminen.

Väännetään rautalangasta: Kuvailemassani tilanteessa mies nussii ympäri kyliä, mutta en TIEDÄ sitä, ainoastaan EPÄILEN lukuisten syiden takia. Kysyn mieheltä suoraan asiasta ja hän kieltää sen. Epäily on yhä vahva ja päätän katsoa viestit. Viesteistä näen epäilykseni olleen oikea ja nyt tiedän varmasti mieheni pettävän. Syvästi loukattuna ja surun murtamana pääsen vihdoin eroon valheellisesta suhteesta.

Mielestäsi minä en olisi tässä tilanteessa saanut katsoa _kerran_ kännykkään. Minusta on paljon sairaampaa ajatella, että kirjesalaisuuden rikkominen vastaavassa tilanteessa olisi paljon pahempi teko kuin se, että mies on syvästi loukannut henkisesti ja aiheuttanut esim. 2 vuoden tuskan ja surun, panemalla muita selän takana.

Parempi siis vain olla koskematta toisen kännykkään ikinä, vaikka toinen paneskelee muita? Voi jeesus.

Vierailija
64/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:31"]

Olemme ollut yhdessä 10 vuotta, naimisissa 3 vuotta. Liittomme on onnelline ja rento ja luottamus on ollut aina hyvä. Nyt mieheni puhelimeen on ilmaantunut uusi yhteystieto: Anna. Viesteistä löytyi viestiketju Annan kanssa viime sunnuntailta, jossa Anna ehdottaa uutta tapaamista ja kehuu miestäni ihanaksi ja komeaksi. Mies vastaa että ei voi sopia uutta tapaamista ja että parempi unohtaa lauantain tapahtumat ja pahoittelee. Anna jatkaa lirkuttelua, soittele jos tulee ikävä jne.. mies ei vastannut enää tähän mitään. Oli siis mökkitalkoissa ja pienessä kyläbaarissa miesporukan kanssa lauantaina ja tuli kotiin sunnuntaina. Olen ihan sekaisin, miten te tähän suhtautuisitte? Mies ei siis tiedä että tiedän.. ainakaan vielä.. jumalauta että vituttaa!!! Ahdistaa!!

[/quote]

Vilkas mielikuvitus sulla Ap... kävikö viesteistä ilmi että naitu on? vai oliko se kenties vain omaa mielikuvitusta?

Vierailija
65/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:04"]

[/quote]

Toisen viestien lukeminen ei tuhoa toisen henkistä hyvinvointia tai mielenterveyttä, pettäminen tuhoaa.

Hakeudu hoitoon. Oikeasti.

Vierailija
66/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:59"]

Niin kauan kun et tiedä pettämisestä on hyvä olla ja haluat olla suhteessa. Kun saat tietää asiasta oletkin haaskannut aikaasi vaikka teillä olisi yhdessä ollut mukavaa ja ihanaa sinäkin aikana kun mies käy vieraissa. En ymmärrä. What you dont know cant hurt you.

[/quote]

Useat ihmiset eivät halua elää VALHEESSA. Minä en halua, että minut HUIJATAAN olemaan paskassa ja loukkaavassa suhteessa, siten että minua pidetään tietämättömänä. 

Se, että saa tietää miehen pettäneen koko ajan, kumoaa luulon hyvästä suhteessa, koska se on ollut kulissia. Se onnellisuus ei ole ollut aitoa, vaan huijattua. Onko se niin vitun vaikeaa ymmärtää?

Halveksin kaltaisiasi ihmissyöpiä.

Vierailija
67/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava loppukommentti. Teidän

Kanssa on mukava keskustella. :) t. Ihmissyöpä

Ja nytkin haaskaan aikaani täälä,ihan itse,omaa aikaani. Enkä syytä siitä ketään.

Vierailija
68/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehiänne epäilevät ja tietysti vain se YHDEN AINOKAISEN KERRAN miehenne viestejä lukevat naiset, kerrotteko miehellenne käyneenne lukemassa hänen viestinsä salaa, jos ette löydäkään sieltä mitään? Ja kerrotteko samalla rehellisesti miksi nuo viestit luitte? 

Vierailija
69/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:22"]

Mukava loppukommentti. Teidän

Kanssa on mukava keskustella. :) t. Ihmissyöpä

Ja nytkin haaskaan aikaani täälä,ihan itse,omaa aikaani. Enkä syytä siitä ketään.

[/quote]

Ai se on siis petetyn oma vika kun tulee petetyksi? Itsepähän haaskaa aikaansa pettäjään, hällä väliä siitä ettei petetty edes tiedä olevansa petetty. Turha siis petetyn syyttää pettäjää mistään, oma vika kun ei voinut ennustaa tulevaisuutta tai tietää toisen valehtelevan?

Juuri tuon ajattelutapasi takia olet ihmissyöpää.

Vierailija
70/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:10"]

[/quote]

Toisen viestien lukeminen ei tuhoa toisen henkistä hyvinvointia tai mielenterveyttä, pettäminen tuhoaa.

[/quote]

Niin sinun mielestäsi...

Mutta edelleen viestien lukeminen on rikos. 

Toki vieraiden panemmin varmasti loukkaa jne mutta niin tekee yksityisyydenkin rikkominen. Puhelimessa tuskin vieläkään oli täydellistä näyttöä teosta, yhteyttä on naisiin pidetty mutta et vieläkään tiedä onko pantu vai ei.

Vierailija
71/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro meille tilannepäivitys. 

Ei alkuperäisestä tekstiviestista voi vielä tietää mitä on tapahtunut, totuus pitää ensin selvittää. Miehesi selkeästi ei halua uutta tapaamista, tämä on hyvä merkki.

-ta

Vierailija
72/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä miksi pitää puhelimesta hakea jotain vahvistusta, eikö se riitä että ei luota ?? Luottamus on jo mennyt kun pitää puhelin ratsata, eikö olisi voinut vaan ottaa pitkät. 

Vierailija
73/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Miksi annat pettämisen tuhota hyvinvointisi? olisit iloinen että pääset kusipäästä eroon. Jokainen päättää itse suhtautumisestaan vastoinkäymisiin, minä en ainakaan anna kusipäisten tekojen romahduttaa itseäni. Itse jos asiani sotken niin sit olisikin syytä romahtaa.

Oletko riippuvainen miehestä? 

Vierailija
74/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei olekaan kyse mistään salailusta. Kuka edes kääntää tämän asian näin? Kyse on yksityisyydestä, johon toisella osapuolella on oikeus vaikka seurustellaan. Joillakin on vain vaikeuksia ymmärtää tämä. Mä en todellakaan tykkäisi, että mun mieheni kävisi salaa lukemassa mun henk.koht. viestini sekä kalenterimerkintäni.

[/quote]

Tuo kuulostaa minusta paljon sairaammalta. Kalenterimerkintäsi? Mitä helvettiä? Miehesi ei saa nähdä että kalenterissasi lukee "hammaslääkäri klo 9.15" "kahville Liisan kanssa"? Luulisi että kalenterissa lukevat asiat kerrotaan joka tapauksessa terveessä suhteessa. Ihan normaalia salata mihin menee tai mitä tekee.

Jos olette noin sairaalloisen hysteerisiä yksityisyydestänne, miksi helvetissä olette parisuhteessa?!

[/quote]

Lukemisen ymmärtäminen on kyllä täysin hukassa tällä palstalla. Luetaan vastaus, mutta ei sitten millään ymmärretä mitä siinä sanottiin.

Vierailija
75/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:45"]

Nyt ei olekaan kyse mistään salailusta. Kuka edes kääntää tämän asian näin? Kyse on yksityisyydestä, johon toisella osapuolella on oikeus vaikka seurustellaan. Joillakin on vain vaikeuksia ymmärtää tämä. Mä en todellakaan tykkäisi, että mun mieheni kävisi salaa lukemassa mun henk.koht. viestini sekä kalenterimerkintäni.

[/quote]

Salailu ja yksityisyyden vaaliminen, miten nuo nyt sitten eroavat toisistaan? Minä en tarvitse parisuhteessani minkäänlaista yksityisyyttä, sillä luotan sataprosenttisesti siihen, että mieheni näkee minut suopeassa valossa vaikka saa tietää minusta aivan kaiken. Tietysti on tilanteita, esim. vessassa käynti, jotka käytännön syistä on tapana hoitaa yksityisesti. Mutta niidenkään osalta emme hysteerisesti varjele sitä yksityisyyttä. Esim. jos minä istun pöntöllä ja miehellä kiire jonnekin ja hän tarvitsee juuri silloin siitä samasta vessasta jotain, hän voi hyvin käydä sen nappaamassa. Ei ongelmaa, koska en tarvitse sitä yksityisyyden suojaa mieheni suuntaan. Ja en tarvitse sitä siksi, että olemme eräällä tavalla tulleet yhdeksi: kaikki salaisuudet ja varjellut asiat on jaettu toisen kanssa.

En voi käsittää, miksi joku haluaisi elää parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, jolta omaa yksityisyyttään pitää varjella. Ymmärrän, että tällaisia pareja on paljon, mutta en ymmärrä miten sellaiset suhteet voivat olla onnellisia ja tyydyttäviä. Itse ainakin toivon suhteessani partnerini aivan ehdotonta hyväksyntää ja minun pitää voida luottaa siihen kuin peruskallioon. Luotan, että mitä tahansa teen tai millainen tahansa olen, hän rakastaa minua ja hyväksyy minut ehdoitta. Siispä meidän suhteessamme mitään ei tarvitse peitellä, salailla tai rajata yksityisasiaksi. Kun tulen kotiin ja suljen oven takanani, voin olla yhtä rennosti kuin jos asuisin yksin. Vain sellaisesta parisuhteesta saan niin paljon voimaa ja energiaa, että koen kannattavaksi ylläpitää sitä. En missään nimessä haluaisi, että kotonani asuisi joku, jolta minun pitää pimittää asioita ja olla huolissani, saako hän joskus vahingossa tietää niistä jotain.

[/quote]

Saahan tuon kirjoituksen vääntää näinkin, jos sen haluaa :D. Mikäs siinä, mutta meillä ei todellakaan mennä lukemaan toisen kännykkää ilman lupaa, koska meillä kunnioitetaan toisen yksityisyyttä vaikka liitossa ollaankin. Tämä on nyt näköjään niin vaikeaa ymmärtää joillekin palstalaisille, mutta se ei olekaan minun ongelmani.

Vierailija
76/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sano miehellesi että Anna soitti ja haluaisit nyt kuulla miehen version asiasta.

Vierailija
77/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on erilaiset sen suhteen, miten toisen kännykkään tai esim. sähköpostiin suhtaudutaan. Ap mainitsi aloitusviestissään, että heillä ei olla oltu kovin tarkkoja yksityisyydestä ja on ollut lupa mennä toisen puhelimeen. Jotain tiettyä viestiä etsiessä voi huomata jonkin uuden nimen ja ainakin omassa puhelimessani myös se viimeisin viesti näkyy ilman avaamistakin. 

Meillä myös melko vapaa kännykän käyttö puolin ja toisin. Kalenteri on sama ja omat merkinnät tulevat automaattisesti toisenkin kalenteriin. Jos oma puhelimeni on hukassa, mieheni saattaa lainata minulle päiväksi omansa. Myös sähköpostiin pääsee ilman salasanaa klikkautumaan kannettavasta ja molemmat myös tietää niihin salasanat. En toki siellä käy kurkkimassa, mutta joskus olen etsinyt jotain viestiä lastenhoitoon liittyen. Ainoastaan miehen työpuhelimeen en koske. Ei meillä ole ollut tarvetta pitää puhelimia yksityisinä. Molemmilla on ymmärrys siitä, että toisen yksityisyyttä kunnioitetaan, mutta toisaalta ei kuitenkaan ole mitään salattavaakaan, joten toisen puhelimesta voisi hyvin mennä etsimään jotain tiettyä tarpeellista tietoa kysymättä lupaa. 

Vierailija
78/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on ukkonsa kanssa asiasta riidellyt? Jotain kännisekoilua on selkeästi tapahtunut.

Vierailija
79/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:09"]

[/quote]

[/quote]

Miksi annat pettämisen tuhota hyvinvointisi? olisit iloinen että pääset kusipäästä eroon. Jokainen päättää itse suhtautumisestaan vastoinkäymisiin, minä en ainakaan anna kusipäisten tekojen romahduttaa itseäni. Itse jos asiani sotken niin sit olisikin syytä romahtaa.

Oletko riippuvainen miehestä? 

[/quote]

Niin, sehän on minun vikani, kun sellaisesta loukkaannun. Anteeksi, mutta en ole mikään tunteeton yli-ihminen. Sellaisessa tilanteessa ei kukaan ole kovin iloinen, vaikka kusipäästä eroon pääseekin.

En ole riippuvainen miehestä, mutta kyllähän siinä nyt jumalauta tulee henkisesti turpaan kun on itse rakastanut koko sydämestään. Ei siinä voi itse valita olevansa iloinen.

Huomaan, ettei sinua ole koskaan petetty, tai jos on, niin suhde ei ole ollut kovin kummoinen. Jos muuten täysin toimiva ja onnellinen suhde päättyy yhtäkkiä kuin seinään siksi, että elämäsi rakkain ihminen paljastuu pettäjäksi, ei voi millään ajatuksilla estää tuntemasta ihan älytöntä surua ja katkeruutta.

Naiivia luulla että oma suhtautuminen auttaisi aina.

Vierailija
80/193 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:38"]

Niin, koska eihän se vaan ole sattunut käymään niin, että miehellä on ollut viestien luonnoksissa tilinumero. Sitten kun sitä on haettu, silmiin pomppaa nimi Anna ja sen lirkutteluista osa. Et varmasti itse avaisi viestiä.:D

[/quote]

Pointti oli se, että täällä pidetään hyväksyttävänä ja normaalina sitä, että tutkitaan toisen puhelin/lompakko. Ei yksittäinen tapaus missä ukko on niin hölmö, että on jättänyt viestit puhelimeen.

[/quote]

Nojoo.. Suurimmassa osassa parisuhteita kuitenkin lompakot, laukut ja puhelimet eivät ole salattuja.

Jos tarvitsee jonkun numeron, sen saa toisen puhelimesta ottaa. Jos tarvitsee jotain mun laukusta, mies saa sen ottaa, jos tarvitsen jotain miehen autosta, saan sen hakea.

Nää nyt on ihan perusjuttuja avioliitossa. Ei mitään nuuskimista.

[/quote]

Nuuskiminen on minunkin mielestäni ihan eri asia, kuin elää rehellisessä suhteessa, jossa on aivan tavallista ja ok käyttää samaa luuria, avata toisen postit yms. 

Paradoksi: Mällit saa ottaa suuhun ja sormen työntää anukseen, kun sekstaillaan, mutta puhelimeen ei saa koskea, EI!  Reepsreps, ohhoijjakaa ;D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä