Paras keksikokemuksenne TODELLISUUDESSA?
Minulla ehdottomasti suklaamurukeksit maidon kanssa, mmm. Ihana keksuaalinautinto.
Kommentit (137)
Olen jo vanha ja keksiä on tullut nautittua. Olen nauttinut kaappikeksiä, sovintokeksiä, keksiä vieraisilla, keksiä olen nauttinut nälkään, ikävystyneisyyteen, ajankuluksi, kostoksi, joskun jopa vasten tahtoani.
Tarvitsenko keksiterapeutin apua, kun en osaa valita oikeaa keksilaatua valikoimista?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:46"]
Mulla on ongelma... pelkään, ettei keksini kelpaa miehelle, kun se ei ole sellainen pieni ja kiinteä. Kosteutta siinä kyllä on ihan tarpeeksi mutta pelkään että se on liian ruma. Mikä siis avuksi että keksi maistuisi paremmin?
[/quote]
Kuorruta keksi jotenkin muhevammaksi, niin saa lisää nuoltavaa.
Minulla on ongelma. Olen keksiaddikti. Aina vain on saatava lisää ja lisää, monta kertaa päivässä ja monenlaista. Silloin kun en nautiskele keksistä, ajattelen keksiä.
Mullakin on ongelma, kun miehelleni ei tule keksi edes mieleenkään. Se ei ikinä tee aloitetta keksinautinnosta, vaikka kuinka hipelöin pussia vihjeeksi! Olen viime aikoina joutunut nauttimaan keksistä ihan yksin. Se on vähän tylsää, mutta parempi vaihtoehto kuin täysin keksitön elämä.
90-luvulla tuli soiteltua sellaiseen maksulliseen keksipuhelimeen. Juttelin tuntikaudet Dominoista. Alkoi kaduttaa kun tuli puhelinlasku.
Mun mies katselee nettikeksejä. Sitten kun avaan mariepaketin, niin sitä ei kiinnosta ollenkaan kun on netistä tuijotellut kaikenmaailman täyte- ja leivoskeksejä.
Minkä ikäisenä saitte ensimmäisen kerran keksiä? Minä sain ihan liian pienenä, salaa ruokakomerossa.
Mulla on suorastaan keksiriippuvuus. Teen miltei mitä tahansa saadakseni keksiä. Lähden vaikka keskellä yötä ajamaan saadakseni keksiä. Sitä on vaan saatava. Paras tilanne on tietty se, jos on joku vakiokeksi: tietää mitä saa. Paremman puutteessa käypi vaatimattomampikin keksi. Töissäkin tulee usein ajateltua keksiä, vaikka pitäisi keskittyä töihin. Nyt askarruttaa se että saakohan keksiä tällä viikolla lainkaan?
Mä tykkään S/M -keksistä, eli suklaamuruja on oltava. Ehkä mä oon sit vähän keksuaalisesti kieroutunut.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 19:14"]
Mitähän ne siellä keksitehtaalla tekevät?
[/quote]
Hae keksitehtaalle koemaistajaksi niin tiedät.
Meillä ei ole keksiä koskaan kotona. Mutta vieraissa nautin kyllä usein :) Dorista minäkin himoitsen salaa, taidan olla bikeksuaalisuuteen kallellaan. Voitais kaikki samanhenkiset perustaa keksiryhmä ja nauttia salaa yhdessä?
Mutta suositelkaas jotain hyvää keksilelua? Solo-keksi on mun juttu...
Vaihdoin juuri keksilaatua Juliasta Suffeleihin. Olenko nyt sellainen trans-keksuaali?
Minä pihtaan keksiä. Pidän piparia vähän esillä mutta en tarjoa kellekkään :D
Mieheni sai ulkomailla käydessään keksitaudin. Pitäisikö nyt epäillä että on salaa maistanut jotain Marieta?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 15:53"]
Lapsena olimme autolla menossa maalle koko perheen voimin. Auton etupenkillä matkustajana ollut äitini alkoi rouskuttaa jotakin ja vaadin saada tietää, mitä hän söi. Äiti antoi keksipaketista suuret suklaahippukeksit, joista puolet oli kuorttutettu suklaalla. Näitä myydään vieläkin, mutta sen koommin en ole ostanut, joten merkkiä en muista. Keksi maistui aivan taivaalliselta! Pyysin saada lisää ja sain toisenkin. Syötiin koko keksipaketti tyhjäksi matkan aikana. Ainoa vika kekseissä oli se, että se paketti oli niin saakelin pieni, että loputtomasti niitä keksejä ei riittänyt, vaikka olisi tehnyt mieli.
Aah. Tämän kokemuksen muistan aina ja ikuisesti. Nyt vaan ihmettelen, että miksi en ole ostanut niitä keksejä enää sen jälkeen, vaikka olen monet kerrat nähnyt. Ehkä se pilaisi parhaan keksikokemukseni ainutlaatuisuuden, jos alkaisin ostella niitä jatkuvasti.
[/quote]
Tunnustan, en lukenut tätä keksuaalista ketjua ennen vastaamista. Siksi näin typerä ja viestiketjuun sopimaton vastaus. Pahoitteluni.
[/quote]
Älä pyytele anteeksi!
Tuossahan oli juuri siitä raikkaasta keksuaalikokemuksesta kyse, mikä niin nopeasti jää kaiken keksuaalisuuden alle. Ihana, raikas ja aito tuulahdus!
Tuon kun vielä joskus saisi saavuttaa, sitä ei millään määrällä tavoita vaikka kuinka ahnehtisi ja käyttäisi kaikki rahansa keksiin, lailliseen tai pimeästi hankittuun.
[/quote]
Kiitos! Haluan toki korostaa kaikille, ettei tuossa kokemuksessa missään nimessä ollut mitään keksuaalista, keksuaalinen herääminen tapahtui vasta paljon myöhemmin. Ehkä tarinassa voidaan kuitenkin nähdä jonkinlainen kosketus varhaiseen ymmärrykseeni keksistä ja keksuaalista.
Minä olen tällainen puuma ja napsin vain parikymmentä vuotta vanhoja keksejä
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 15:53"]
Lapsena olimme autolla menossa maalle koko perheen voimin. Auton etupenkillä matkustajana ollut äitini alkoi rouskuttaa jotakin ja vaadin saada tietää, mitä hän söi. Äiti antoi keksipaketista suuret suklaahippukeksit, joista puolet oli kuorttutettu suklaalla. Näitä myydään vieläkin, mutta sen koommin en ole ostanut, joten merkkiä en muista. Keksi maistui aivan taivaalliselta! Pyysin saada lisää ja sain toisenkin. Syötiin koko keksipaketti tyhjäksi matkan aikana. Ainoa vika kekseissä oli se, että se paketti oli niin saakelin pieni, että loputtomasti niitä keksejä ei riittänyt, vaikka olisi tehnyt mieli.
Aah. Tämän kokemuksen muistan aina ja ikuisesti. Nyt vaan ihmettelen, että miksi en ole ostanut niitä keksejä enää sen jälkeen, vaikka olen monet kerrat nähnyt. Ehkä se pilaisi parhaan keksikokemukseni ainutlaatuisuuden, jos alkaisin ostella niitä jatkuvasti.
[/quote]
Tunnustan, en lukenut tätä keksuaalista ketjua ennen vastaamista. Siksi näin typerä ja viestiketjuun sopimaton vastaus. Pahoitteluni.
[/quote]
Älä pyytele anteeksi!
Tuossahan oli juuri siitä raikkaasta keksuaalikokemuksesta kyse, mikä niin nopeasti jää kaiken keksuaalisuuden alle. Ihana, raikas ja aito tuulahdus!
Tuon kun vielä joskus saisi saavuttaa, sitä ei millään määrällä tavoita vaikka kuinka ahnehtisi ja käyttäisi kaikki rahansa keksiin, lailliseen tai pimeästi hankittuun.