Paras keksikokemuksenne TODELLISUUDESSA?
Minulla ehdottomasti suklaamurukeksit maidon kanssa, mmm. Ihana keksuaalinautinto.
Kommentit (137)
En välitä keksistä, mutta kyllä nekin menee jos ei muuta hyvää ole tarjolla.
Minä olen niin keksuaalinen ihminen, että tarvitsen jo heti aamulla ekan keksiannokseni. Päivän mittaan sitten monta kertaa lisää keksiä ja päiväni päättyy tietenkin, mihinkäs muuhun, kuin keksiin.
Tänään katselin kaupassa, että siellä ne keksit on ihan avoimesti esillä lasten ja teinien nähtävillä. Ja pitääkö niitä olla niin paljon, eikö yksi laatu riittäisi? Millä tässä varjelee lapsiaan holtittomalta keksielämältä kun ei voi edes lähikaupassa käydä näkemättä keksejä siellä ja keksejä täällä.
Kyllä omin käsin saa parasta keksiä. Kyläpaikassa tosin mulle kelpaa se kaupan keksikin, en mä mikään nirso ole. Terveisin leipuri.
Mikähän mulla on, kun niin harvoin tekee keksiä mieli? Jotenkin ei vaan pääse ikinä sellaiseen oikeaan keksifiilikseen? Mieskin jo vaikeroi kun ennen sai keksiä useasti, nyt ei olla taas aikoihin nautittu..
En ole vielä kokeillut keksejä, vaikka toisinaan katselenkin paketteja kainosti. Kyllä sen tietää, kun se oikea osuu kohdalle. Silloinkin säästän keksin avioliittoon.
Mun tekee mieli vaan piparia ja olen nainen. mitä voimmekaan päätellä tästä..
Yritän olla ajattelematta keksiä, ettei keskittyminen töissä herpaannu. Illalla kympin uutisten jälkeen on hyvä hetki keksille.
Lapsena olimme autolla menossa maalle koko perheen voimin. Auton etupenkillä matkustajana ollut äitini alkoi rouskuttaa jotakin ja vaadin saada tietää, mitä hän söi. Äiti antoi keksipaketista suuret suklaahippukeksit, joista puolet oli kuorttutettu suklaalla. Näitä myydään vieläkin, mutta sen koommin en ole ostanut, joten merkkiä en muista. Keksi maistui aivan taivaalliselta! Pyysin saada lisää ja sain toisenkin. Syötiin koko keksipaketti tyhjäksi matkan aikana. Ainoa vika kekseissä oli se, että se paketti oli niin saakelin pieni, että loputtomasti niitä keksejä ei riittänyt, vaikka olisi tehnyt mieli.
Aah. Tämän kokemuksen muistan aina ja ikuisesti. Nyt vaan ihmettelen, että miksi en ole ostanut niitä keksejä enää sen jälkeen, vaikka olen monet kerrat nähnyt. Ehkä se pilaisi parhaan keksikokemukseni ainutlaatuisuuden, jos alkaisin ostella niitä jatkuvasti.
Minusta keksi on parasta vieraissa. Keksi hyvässä seurassa vaikka nuoruuden ystävän luona kyläillessä on ihanaa. Myös mummoni heikkaleivät on maukkaita. Mummo on erittäin kokenut keksipuuhissa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 15:53"]
Lapsena olimme autolla menossa maalle koko perheen voimin. Auton etupenkillä matkustajana ollut äitini alkoi rouskuttaa jotakin ja vaadin saada tietää, mitä hän söi. Äiti antoi keksipaketista suuret suklaahippukeksit, joista puolet oli kuorttutettu suklaalla. Näitä myydään vieläkin, mutta sen koommin en ole ostanut, joten merkkiä en muista. Keksi maistui aivan taivaalliselta! Pyysin saada lisää ja sain toisenkin. Syötiin koko keksipaketti tyhjäksi matkan aikana. Ainoa vika kekseissä oli se, että se paketti oli niin saakelin pieni, että loputtomasti niitä keksejä ei riittänyt, vaikka olisi tehnyt mieli.
Aah. Tämän kokemuksen muistan aina ja ikuisesti. Nyt vaan ihmettelen, että miksi en ole ostanut niitä keksejä enää sen jälkeen, vaikka olen monet kerrat nähnyt. Ehkä se pilaisi parhaan keksikokemukseni ainutlaatuisuuden, jos alkaisin ostella niitä jatkuvasti.
[/quote]
Tunnustan, en lukenut tätä keksuaalista ketjua ennen vastaamista. Siksi näin typerä ja viestiketjuun sopimaton vastaus. Pahoitteluni.
LU Bastogne ja vastaavat. Vaatimaton ulkonäkö, joten herkullisuus yllärinä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 14:57"]
Tänään katselin kaupassa, että siellä ne keksit on ihan avoimesti esillä lasten ja teinien nähtävillä. Ja pitääkö niitä olla niin paljon, eikö yksi laatu riittäisi? Millä tässä varjelee lapsiaan holtittomalta keksielämältä kun ei voi edes lähikaupassa käydä näkemättä keksejä siellä ja keksejä täällä.
[/quote]
Minua kiusaa enemmän ne piparilehdet, joita on avoimesti lastenkin ulottuvilla ja joissa on tarjottavat peittelemättömästi esillä. Samoin telkkarissa kaiken maailman Game of Thronesit mässäilyineen.
Onn nyt ihan tylsä , mutta mulla parhaat ketksit on kai jo takanapäin. Nuorena keksitti aina. Muistaako kukaan muuten sellaista tummaa sacherina-keksiä ? Voi luoja miten hyvää ! Tai veera-keksit silloin kun se marmeladi ole vielä sellaist asitkeää ja kimmoisaa... Oi niitä aikoja.
Miehen työpaikalla oli yksi naispuolinen työkaveri tarjonnut kaikille keksiä. Mieskin oli sortunut. Tuleeko meille nyt ero? Oli kuulemma sekä naiset että miehet saaneet ja pomollekin oli kelvannut. Varokaa vain ettei puolisoidenne työpaikoilla tarjoilla keksiä tietämättänne.
Mulla on ongelma... pelkään, ettei keksini kelpaa miehelle, kun se ei ole sellainen pieni ja kiinteä. Kosteutta siinä kyllä on ihan tarpeeksi mutta pelkään että se on liian ruma. Mikä siis avuksi että keksi maistuisi paremmin?
Oi kun sais vähän iltapäiväkeksiä :)