Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras keksikokemuksenne TODELLISUUDESSA?

Vierailija
08.01.2014 |

Minulla ehdottomasti suklaamurukeksit maidon kanssa, mmm. Ihana keksuaalinautinto.

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varsinainen keksihurjastelija. Tykkään sellaisista suussasulavista, vähän pehmeistä, joista tulee jotain ihanaa juttua sisältä kun vähän voimakkaammin maistaa. Täytyy kuitenkin sanoa, että parhaat keksisessiot minulla on miehen ollessa poissa kotoa. Kutsun usein vieraita kylään. Paras keksiasento on huulet vähän törröllä kyynärpäät pöytään vasten nojaten ja makupalaa nauttien.

Vierailija
102/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varsinainen keksihurjastelija. Tykkään sellaisista suussasulavista, vähän pehmeistä, joista tulee jotain ihanaa juttua sisältä kun vähän voimakkaammin maistaa. Täytyy kuitenkin sanoa, että parhaat keksisessiot minulla on miehen ollessa poissa kotoa. Kutsun usein vieraita kylään. Paras keksiasento on huulet vähän törröllä kyynärpäät pöytään vasten nojaten ja makupalaa nauttien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP. Lisää keksijuttuja, t.kervo

Vierailija
104/137 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa myös pikakeksi. Ja salaa nautittu keksi on ehkä parasta. Pitkän kaavan mukaan nautiskeltu keksi on myös tosi jees, silloin tulee usein vedettyä koko pakkaus tyhjäksi.

Vierailija
105/137 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain mahtavaa käpykakkukeksiä. Harmi, että vaimo ei tykännyt :(

Vierailija
106/137 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump!

Vierailija
107/137 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kunnon keksimussuttaja. Meillä pitäisi olla aina vaan keksiä keksiä keksiä... Itse katselisin mieleluummin vaan ihan yksikseni keksikuvia internetistä.

Vierailija
108/137 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks aivan ihana keksisuhde jota vieläkin muistelen lämmöllä. Eikä se edes aina silkkaa dominotäytteen nuolemista ollut, välillä oli ihan vaan lusikkaleipiä peiton alla <3

Vierailija
109/137 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte sairaita, ei elämä ole pelkkää keksiä! keksi on yksityisasia, menkää keksipalstalle retostelemaan keksielämällänne! varsinkin dominot on häiriintyneitä.

itse en ikinä kostuta mun piparia.

Vierailija
110/137 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitteko suositella jotain hyviä keksivideoita? siinä ei nimittäin enää keksuaaliterapita auta, kun keksi lakkaa maistumasta. miehen kanssa haluttais kuitenkin elvyttää meidän keksielämää.

Vierailija
111/137 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä, saako piparissa olla karvoja? 

Minusta kaikki keksit saisivat olla niin karvaisia kuin on leipoja suonut: ei se ole keksin vika, jos leipoja sattuu olemaan karvakäsi? Kaikki tuttavani kuulemma hyihkyvät, jos sattuvat näkemään pipareissa karvoja. Kerran eräs vieras sanoi, että keksiä on helpompi syödä kun siinä ei ole karvoja. 

Mitä siis meinaatte, joulupiparit karvoilla vai ilman? Lopetanko leipomisen vai ajanko käsikarvani pois ennen leivontaa? Tämä on oikeasti ongelma. :/

Vierailija
112/137 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut. En saanut koko viikonloppuna yhtään keksiä.

Vierailija
113/137 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin siivotessani tyttäreni huoneessa merkkejä keksistä. Olisko mökillä ollessamme pidetty bailut, kun pöydällä lojui Carneval-keksejä? Ollaan me kyllä jo juteltu näistä keksiasioista.

Vierailija
114/137 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko teinienne kavereineen viedä keksiä huoneeseensa?

Vierailija
115/137 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hätäkeskus?

-Tuuli? Kuule, missä muruseni on?

-Anteeksi mitä?

-Leiki hetki hänen hiuksillaan *mums moms*

-Kuulkaa nyt, olemme saaneet teidän numeronne ylös, tästä tulee teille kallista pilaa.

Keksinnälkään Hätäkeskus ei ole oikea valinta.

Extremekeksin ystävät Ry

Vierailija
116/137 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-AAK?

-Anonyymit Alkoholistit Kerho - peitenimi *rousk rousk*

Vierailija
117/137 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peevoa; ykkönen, ykkönen, kakkonen. Onko tällä mitään rajaa. Yöks. :(

Vierailija
118/137 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Marie Fazer

- ... *rousk rousk rousk*

-Haloo? Marie Fazer, kuka siellä?

- ... *mums mums mums*

-Kuulkaa minä soitan nyt kyllä poliisille, tämä on selvää ahdistelua!

Vierailija
119/137 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksihurjastelija jäi kiinni ratsiassa

-Epäillyn ajoneuvon sisätiloista tavattiin kuljettajan näkyvyyttä häirinnyt määrä tyhjiä rasioita ja suoranainen vuori murusia. Kyllä tässä on nyt kyseessä selkeästi yleinen piittaamattomuus ja törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen,  kommentoi asiaa komisario Rask. Poliisi tutkii asiaa, silminnäkijöille on luvattu tuntuva palkkio.

Vierailija
120/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hauskasta ketjusta, kekstaajat. :)