Paras keksikokemuksenne TODELLISUUDESSA?
Minulla ehdottomasti suklaamurukeksit maidon kanssa, mmm. Ihana keksuaalinautinto.
Kommentit (137)
Mä teen teille nyt tunnustuksen; olen keksituristi!
Kaikki alkoi muutama vuosi sitten ihan viattomasti! Tykkään paljon matkustelusta ja kekseistä. Kerran taas matkalla ollessani rupesi tekemään ihan hirmuisasti keksiä mieli. Mietin kuumeisesti eri vaihtoehtoja, sillä eväskeksit olivat unohtuneet kotiin!
Ei siinä sitten auttanut muu kuin turvautua paikalliseen tarjontaan... ja tiettekö mitä? En ollut ikinä aiemmin saanut niin herkullista ja ihanaa keksiä!!!
Tuon kokemuksen jälkeen olen käynyt säännöllisesti ulkomailla nauttimassa turistina aina uudenlaisista keksikokemuksista. Nytkin taas hiihtolomalle on jo uusi keksimatka varattuna ja kesälle suunnittelen jo seuraavaa.
Suosittelen muillekkin lämpimästi!
Minä olen addiktoitunut keksiin. Töistä ei tule mitään, ja kaikki harrastukset ovat jääneet, kun koko ajan vain keksi pyörii mielessä. Olen ajatellut käydä keksuaaliterapeutilla puhumassa ongelmastani.
Mieheni vonkaa keksiä koko ajan, mutta en jaksa leipoa. Olen ihan hirveän väsynyt ja päätä särkee. Pitäisikö minun sallia miehelle avioliiton ulkopuolinen keksisuhde? Olen kyllä melko vapaamielinen, joten en pidä ajatusta mahdottomana. Minä voisin hoitaa normaalit ateriat, ja toinen nainen hoitaisi leipomis- ja kahvileipäpuolen.
Naiset! Paras tapa on pidättäytyä keksistä kunnes valat on vannottu! Kukaan mies ei tykkää jos nainen avoimesti ja usein nauttii keksistä, sitten kun on valat vannottu voi oman keksuaalisuuden alkaa kukoistaa.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 01:05"]
Naiset! Paras tapa on pidättäytyä keksistä kunnes valat on vannottu! Kukaan mies ei tykkää jos nainen avoimesti ja usein nauttii keksistä, sitten kun on valat vannottu voi oman keksuaalisuuden alkaa kukoistaa.
[/quote]
Tottahan tuo varmaan on, mutta itse olen kyllä hyvin keksuaalinen nainen. Nautin keksistä paljon ja usein. Pelkään, ettei kukaan mies halua kanssani avioliittoon :( Yhteiskuntamme suhtautuu hyvin ristiriitaisesti keksuaalisuuteen. Joka paikassa mainostetaan keksejä ja muita sokeriherkkuja, mutta kuitenkin naisen pitäisi pystyä hillitsemään oma keksinhimonsa ollakseen "hyvä" nainen.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 01:47"]
Siis eikö teille tosiaan riitä vaniljakeksi?
[/quote]
Ei ole suklaakeksin voittanutta!
Onko kukaan nautiskellut keksejä heti ensimmäisillä treffeillä? Minun mielestäni keksit pitäisi säästää vasta kolmansille treffeille.
Mulla on se hankaluus, että kun olen ottanut vähän alkoholia, niin minulle kelpaa keksi ihan missä seurassa vain. On vanilijakeksiä, suklaakeksiä, hillookeksiä, kerroskeksiä.... Aamulla herätessä sitten nolottaa ja uusi viikko on vaikea aloittaa, kun tuntuu, että kaikki muutkin tietää mitä tuli töpättyä.
Jouduin ostamaan apteekista sinisiä pillereitä keksitaikinaan kun keksitaikinat eivät kovetu vaikka kuinka pitää uunissa. Se on tällainen keksiongelma.
Vierailija kirjoitti:
Omatekoiset keksit on parhaita! Miten kukaan ilkeää ostaa keksiä??? Ei pitäisi tukea laitonta keksikauppaa!
Omin käsinhän se on keksi väännettävä.
Olen kolmekymppinen nainen ja olen aina luullut olevani heterokeksuaali. Nyt kuitenkin olen alkanut epäillä, että minulla on bikeksuaalisia taipumuksia: tuttujen keksien lisäksi olen nimittäin alkanut nautiskella Geisha-keksistä. Geisha-keksi on siro, pienikokoinen ja sulaa suussa. Olen aina tuntenut viehtymystä japanilaiseen kulttuuriin, mutta Geishoja kohtaan tuntemani keksuaalinen veto on yllättänyt minut. Geishat ovat kauniita katsoa, mutta silti vaatimattomia eivätkä pidä meteliä itsestään. Olenkohan lesbokeksuaali?!